• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

[ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:08 ]

Take me to wonderland

Theodora schreef:
    (...)

Lol. Kon ie zinken dan? :')

Dat dacht ik ook, maar blijkbaar kan hij dat.
    Itami schreef:
    (...)
    Bij JB haat ik JB en de fans.
    Bij 1D haat ik de fans. 1D zelf kan me niet zoveel schelen.

Hmm, agreed. 1D vind ik gewoon geen mooie muziek hebben, maar die gedragen zich nog een beetje normaal. Beetje!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Itami schreef:
    (...)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmm, agreed. 1D vind ik gewoon geen mooie muziek hebben, maar die gedragen zich nog een beetje normaal. Beetje!

Let's hope they don't become a second JB or I'm gonna kill myself.
    Ik heb geen zin in nog een horde fans die hun idool gaan goed praten die twee uur te laat komt.
    "Hij zit in zijn rebelse jaren!"
    Gaan ze het ook goed praten als hij iemand omver rijdt omdat die persoon toevallig in de weg stond? "Hij zit in zijn rebelse jaren!"

Ik haat tienersterretjes...

Take me to wonderland

Itami schreef:
    (...)

Jep, dat heb ik ook c:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ugh. Indian. :Y)

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Jezus mam, je mag weleens met het eten beginnen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Oh moeder, je zou niet eens willen komen naar mijn trouwdag. :3

Take me to wonderland

Er is serieus een reclame tegen de Jumbo. Ik hou van je FNV <3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Valentino schreef:
    Het niveau daalt hier echt met de seconde...

Yep :Y).

No growth of the heart is ever a waste

Today i'm so happy.. It's so warm outside (:

Itami schreef:
    (...)

Oh thank you, i really respect your comment..

So you hate me 2 times? (:

Itami schreef:
    (...)
    Let's hope they don't become a second JB or I'm gonna kill myself.
    Ik heb geen zin in nog een horde fans die hun idool gaan goed praten die twee uur te laat komt.
    "Hij zit in zijn rebelse jaren!"
    Gaan ze het ook goed praten als hij iemand omver rijdt omdat die persoon toevallig in de weg stond? "Hij zit in zijn rebelse jaren!"

Ik haat tienersterretjes...

This is so true. Justin Bieber is gewoon leuk als zanger (vind ik), ik vind zijn muziek leuk (Hem vind ik ook wel leuk) Maar.. Ja er hangt hier een maar.. JB kan soms ook echt zo'n rare gast zijn. Ik vraag me zeer af hoezo hij de laatse tijden zich zo gedraagd. Maybe is het de puberteit. Hij kwam er pas laat in, dus is hij nog eventjes aan het puberen.. Of hij is met zijn hoofd ergens tegen aan gebots.. lol (:

Maar ik denk dat 1D ook wel binnekort negatief in de nieuws komen, just look to Harry Styles ^^ No offence.. Ben zelf een 1D fan

*forward to Friday*
    Please?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

RockMeBieber schreef:
    (...)

Oh thank you, i really respect your comment..

So you hate me 2 times? (:

Als je zo'n typische fan bent, wel ja.

RockMeBieber schreef:
    (...)

This is so true. Justin Bieber is gewoon leuk als zanger (vind ik), ik vind zijn muziek leuk (Hem vind ik ook wel leuk) Maar.. Ja er hangt hier een maar.. JB kan soms ook echt zo'n rare gast zijn. Ik vraag me zeer af hoezo hij de laatse tijden zich zo gedraagd. Maybe is het de puberteit. Hij kwam er pas laat in, dus is hij nog eventjes aan het puberen.. Of hij is met zijn hoofd ergens tegen aan gebots.. lol (:

Maar ik denk dat 1D ook wel binnekort negatief in de nieuws komen, just look to Harry Styles ^^ No offence.. Ben zelf een 1D fan

Ik mag Harry ook niet. :')

Ik wil terug vakantie...

Take me to wonderland

Ja, nu heb ik natuurlijk alles verpest! En je hebt niet eens het lef om het tegen pa en ma te zeggen, maar wel om mij er flink van langs te geven. Hoe dapper...

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel