• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:08 ]


    Take me to wonderland

    Het niveau daalt hier echt met de seconde...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Het niveau daalt hier echt met de seconde...


    Niemand dwingt je hier te blijven (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Omg, ik dacht dat ik mijn koptelefoon had gesloopt. De lijn was alleen losgeraakt. Hij doet het nog :'D!

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 17:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Theodora schreef:
    (...)

    Niemand dwingt je hier te blijven (cat)


    Ik ben net weer terug, en niemand kan me dwingen te gaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Het niveau daalt hier echt met de seconde...


    Misschien komt het omdat jij weer terug bent. (cat)
    Sorry, je vroeg erom. Ik meen het niet eens heel erg serieus. Nah, misschien een beetje.


    You are beautiful, you are love.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik ben net weer terug, en niemand kan me dwingen te gaan.


    Dat zeg ik ook niet.

    En als je net terug bent dan vind ik het nog zieliger dat je al meteen gaat klagen.
    Ik ben het echt zo zat dat iedereen maar klaagt over de sfeer en het niveau in plaats van gewoon te proberen het zelf gezellig te maken.
    Fight fire with fire, yeah right.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Folklore schreef:
    (...)

    Misschien komt het omdat jij weer terug bent. (cat)
    Sorry, je vroeg erom. Ik meen het niet eens heel erg serieus. Nah, misschien een beetje.


    Hahaha, het maakt me echt niet uit hoor. IDGAF. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Theodora schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook niet.

    En als je net terug bent dan vind ik het nog zieliger dat je al meteen gaat klagen.
    Ik ben het echt zo zat dat iedereen maar klaagt over de sfeer en het niveau in plaats van gewoon te proberen het zelf gezellig te maken.
    Fight fire with fire, yeah right.


    You obviously don't know me.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Naomy, you are one sassy bitch :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Valentino schreef:
    (...)

    You obviously don't know me.


    If you say so :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zo verkouden D:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Het is toch erg. Ik begin 1D gewoon leuker te vinden dan JB, terwijl ik ze eerst even mongolisch vond. Niet dat 1D beter is geworden ofzo, maar omdat JB zoveel gezonken is.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 18:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop dat het fucking gebouw instort als zij alleen thuis zijn. En dat ze op hun 35'ste zo doof als een - als een - dat ze potdoof zijn!
    Ik snap echt heel goed hoe sommige mensen tot een moord kunnen komen. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 18:26 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    DarkSavior schreef:
    Het is toch erg. Ik begon 1D gewoon leuker te vinden dan JB, terwijl ik ze eerst even mongolisch vond. Niet dat 1D beter is geworden ofzo, maar omdat JB zoveel gezonken is.


    Lol. Kon ie zinken dan? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    DarkSavior schreef:
    Het is toch erg. Ik begon 1D gewoon leuker te vinden dan JB, terwijl ik ze eerst even mongolisch vond. Niet dat 1D beter is geworden ofzo, maar omdat JB zoveel gezonken is.

    Bij JB haat ik JB en de fans.
    Bij 1D haat ik de fans. 1D zelf kan me niet zoveel schelen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 18:27 ]


    Take me to wonderland