• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:08 ]


    Take me to wonderland

    Morgen ben ik jarig c: En lol, al allerlei mensen hebben me alcohol geprobeerd aan te smeren aangezien ik morgen 16 word :') hell no dat ik ineens alcohol ga drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom ben ik niet gewoon 'normaal' verlegen zijn? Plaats van niet mezelf kunnen zijn, constant bang zijn, niet kunnen praten, verdrietig zijn en paniek aanvallen D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Oke dit gaat over mij. Jullie weten niet wat er allemaal thuis zich afspeelt. (huil)

    Ik voel me gwn kut. Al weken gaat het niet goed.


    Bedankt dat jullie mij hebben laten huilen


    Het is niet de bedoeling (niet de van mijn in ieder geval) om je te laten huilen, maar depressief om JB vind ik gewoon een beetje overreacted. En trouwens het kan altijd erger, ik kan je wat verhalen vertellen die zo schokkend zijn nou meisje ik weet niet precies hoe jouw thuissituatie is maar die is dan waarschijnlijk heilig.

    &met mij wil je ook niet ruilen hoor.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sometimes I just wanna delete half of my life.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michonne schreef:
    (...)

    Wil je alsjeblieft met me ruilen dan?

    Ik snap heus wel dat sommige dingen niet leuk zijn, maar je moet voor jezelf kiezen en je niet op de kast laten jagen door anderen. Neem je geluk zo veel mogelijk in eigen handen.



    Bedankt, dit helpt echt (: Voel me al wat beter.

    Het gaat gewoon niet zo goed met me. Op school, thuis. Ik huil dagen lang op bed, en kom mijn kamer niet uit, omdat ik niemand wil zien.. Ik weet niet hoe ik verder moet leven..Ik voel me zo buitengesloten op dit moment. (Ik heb zo'n gevoel dat niemand om mij geeft)

    Jaimes schreef:
    Morgen ben ik jarig c: En lol, al allerlei mensen hebben me alcohol geprobeerd aan te smeren aangezien ik morgen 16 word :') hell no dat ik ineens alcohol ga drinken.


    Haha, je gaat het toch wel proberen? anyway, alvast gefeliciteerd want ik ga het morgen waarschijnlijk vergeten ; )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Jaimes schreef:
    Morgen ben ik jarig c: En lol, al allerlei mensen hebben me alcohol geprobeerd aan te smeren aangezien ik morgen 16 word :') hell no dat ik ineens alcohol ga drinken.

    Alvast gefeliciteerd :Y). Ik word volgende maand 16 en ga ook geen alcohol drinken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leviosae schreef:
    (...)

    Het is niet de bedoeling (niet de van mijn in ieder geval) om je te laten huilen, maar depressief om JB vind ik gewoon een beetje overreacted. En trouwens het kan altijd erger, ik kan je wat verhalen vertellen die zo schokkend zijn nou meisje ik weet niet precies hoe jouw thuissituatie is maar die is dan waarschijnlijk heilig.

    &met mij wil je ook niet ruilen hoor.


    Ik ben niet depressief om JB.. Dat ben ik al maanden.. Het gaat gewoon ff niet..

    Nee liever wil ik geen verhalen horen, anders wordt ik verdrietiger. Als het ook niet goed met jou gaat wil ik je sterkte wensen!

    Ik wil het weten. Het moet gewoon, dan kan ik weer verder gaan en je vergeten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    RockMeBieber schreef:
    (...)


    Bedankt, dit helpt echt (: Voel me al wat beter.

    Het gaat gewoon niet zo goed met me. Op school, thuis. Ik huil dagen lang op bed, en kom mijn kamer niet uit, omdat ik niemand wil zien.. Ik weet niet hoe ik verder moet leven..Ik voel me zo buitengesloten op dit moment. (Ik heb zo'n gevoel dat niemand om mij geeft)


    Dat is een gevoel die de puberteit met zich meebrengt. Iedereen gaat daar op een bepaald moment doorheen en het word vanzelf weer beter, het gaat weer over. Er is weinig dat je eraan kan doen denk ik.


    Your make-up is terrible

    Memoria schreef:
    Ik wil het weten. Het moet gewoon, dan kan ik weer verder gaan en je vergeten.


    Accurate.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Licet schreef:
    (...)

    Please grown up.


    Wil jij nou alsjeblief even normaal tegen me doen? Hoezo grown up? Als je niet weet wat er is hoef niet meteen wat te gaan roepen.. Wees nou aardiger.

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Ik ben niet depressief om JB.. Dat ben ik al maanden.. Het gaat gewoon ff niet..

    Nee liever wil ik geen verhalen horen, anders wordt ik verdrietiger. Als het ook niet goed met jou gaat wil ik je sterkte wensen!


    Oke, dan sorry daar voor. Ik zal niks zeggen, maar met mij gaat het al veel beter sinds ik vitamine D slik, een te kort aan vitamine D kan depressies veroorzaken ik zou eens bloed laten prikken want echt ik voel me stukken beter ; )
    Sterkte met alles.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat is een gevoel die de puberteit met zich meebrengt. Iedereen gaat daar op een bepaald moment doorheen en het word vanzelf weer beter, het gaat weer over. Er is weinig dat je eraan kan doen denk ik.


    Dankje..

    Leviosae schreef:
    (...)

    Oke, dan sorry daar voor. Ik zal niks zeggen, maar met mij gaat het al veel beter sinds ik vitamine D slik, een te kort aan vitamine D kan depressies veroorzaken ik zou eens bloed laten prikken want echt ik voel me stukken beter ; )
    Sterkte met alles.


    aawh dankjewel (: dat is echt lief van je.

    Maybe moet ik dat ook doen.. Ik hoop niet dat ze wat ergs treffen..