• Ik heb enkele rollen nodig voor mijn
    Quiz:
    Jillian is een populaire meid op school en in haar buurt. Ze woont samen met haar moeder in een villatje in Spanje. Ze is helemaal gek van Tokio Hotel & Paramore. Op een dag krijgen ze van school een brief mee dat een bekende groep mensen zoekt om in hun nieuwe videoclip mee te doen en die zouden allemaal op (datum) naar het grote Centrum in Madrid komen. Het gaat dus wel om een beperkt aantal leerlingen per school. Jill & haar beste vriendin Mary schrijven zich onmiddellijk in en kijken uit naar die bepaalde dag. Daar ontdekken ze dat ze misschien mogen meedoen in de nieuwe videoclip van Tokio Hotel. Maar wat gebeurd er als het meisje verliefd wordt op Tom, meegaat naar Duitsland en alles achterlaat. En wat dan nog eens als alles in Duitsland totaal fout loopt en ze niet meer weet wat te doen?

    Diegene die ik het beste vind krijgt de rol, dus doe héél hard je best! ^^ Het tekstje is dus wel belangrijk..
    Need:
    - ABFF! ; MARY {doodhoofdje}
    - BestFriend ; ANNOESKA {TomSexx}
    - Bitch
    - Meisje 1 ; LISA {Monkeyball}
    - Meisje 2 ; CHANTOU {BiLlSMuRf}
    - Meisje 3 ; ASH {CuteAsHell}
    - Freakmeisje die crush op Tom heeft
    - [ErKunnenErNogBijkomen!DusBlijf!^^]
    Wat Heb Ik Nodig:
    - ROL
    - Naam
    - Plaatje
    - Tekstje: met echt ALLES erop & eraan

    meisje 1

    Naam: Lisa

    Leeftijd: 17

    Tekstje: Hallo, ik ben Lisa en Ben 17 jaar oud, in de weekends werk ik meestal in het restaurant van vrienden van men ouders om een centje bij te verdienen, maar natuurlijk doe ik ook nog andere dingen in mijn weekends zoals uitgaan, en plezier maken met vrienden, over men karakter valt niet veel te zeggen. men vrienden vinden me lief, aardig eerlijk, sociaal, spontaan, vrolijk, maar ook ijdel en flirterig. Tja niet alles kan positief zijn hé. Owja, en ik heb een hekel aan vissen (vooral levende dan) insecten en donkere ruimtes. Zo that's it

    Xx Lisa

    Foto: http://i190.photobucket.com/albums/z140/mileysman900/hillary_duff_1196302247.jpg


    je hebt de rol ^^

    dankje!! (K)


    Dunno ><

    IKke ook een rol willen ,,
    Maar ik vind rollen die der sijn niet soo leuk :X


    Crack a bottle

    IKke ook een rol willen ,,
    Maar ik vind rollen die der sijn niet soo leuk :X

    geef een ideetje van wat je wil, maar die andere twee heb ik owk nodig xD [aléja niet perse, maar die vind ik leuwk ^^]

    Ash,, Doe meisje wat ook in de clip speelt,, Als dat nog kan.
    en dan mijn Vriednin^^


    Dunno ><

    Dude ,maar like ,, IK WEET ERGEEN 1 .
    Seg jij maar een rol fseu XD^^


    Crack a bottle

    JAJA , Ik Chan's vriendin sijn ^^


    Crack a bottle

    JAJA , Ik Chan's vriendin sijn ^^

    Dan zet ik gewoon meisje1 uit andere school, meisje 2 uit andere school, & dan zijn jullie vriendinnen kééj? xD Moet maar je gegevens geven..

    - ROL
    Weetje al XD
    - Naam
    Ash
    - Plaatje
    http://api.ning.com/files/mjfUPn3HfcnNVJNYwk6mv8FBH1j875DphiXbQs9g*3l0QB0qtOg1B1dVy58XFpr7nH9ITf9ILqPj2JGXVbJcKA2TM92bd84c/SelenaGomez1.jpg
    - Tekstje: met echt ALLES erop & eraan
    Hoii Mensjes ,
    Mijn naam is Duss Ash, en ik leef al 16 hele jaartjes op deze geake wereld.
    Yap , Duss nog steeds leerplichtig ..Jmmr genoeg
    Maar gelukkig is school tog ergens goed voor,,
    Je Sociale Contacten,, tjee ,Moeilijk woord XD
    laat ik het simpel houden ,Je vrienden^^
    Verder heb ik liefde voor mijn haartjes , Hello kitty en CHAN ^^ En respect voor mensen die zichzelf durfen te zijn. Maar deze chick gaat hm weer smeren,,
    Baaii ,, Take Care
    -Xx- Ash


    Crack a bottle

    - ROL
    Weetje al XD
    - Naam
    Ash
    - Plaatje
    http://api.ning.com/files/mjfUPn3HfcnNVJNYwk6mv8FBH1j875DphiXbQs9g*3l0QB0qtOg1B1dVy58XFpr7nH9ITf9ILqPj2JGXVbJcKA2TM92bd84c/SelenaGomez1.jpg
    - Tekstje: met echt ALLES erop & eraan
    Hoii Mensjes ,
    Mijn naam is Duss Ash, en ik leef al 16 hele jaartjes op deze geake wereld.
    Yap , Duss nog steeds leerplichtig ..Jmmr genoeg
    Maar gelukkig is school tog ergens goed voor,,
    Je Sociale Contacten,, tjee ,Moeilijk woord XD
    laat ik het simpel houden ,Je vrienden^^
    Verder heb ik liefde voor mijn haartjes , Hello kitty en ELLE ^^ En respect voor mensen die zichzelf durfen te zijn. Maar deze chick gaat hm weer smeren,,
    Baaii ,, Take Care
    -Xx- Ash

    kga gewoon zetten meisje 3 ; in de quiz wordt het dan wel duidelijk =D kéj? x

    Jaa ^^
    DANKJE SOO VEEEL(K)


    Crack a bottle

    O Wagt!!!
    Mijn naam moet je even veranderen,, elle Heet Chantou!! :D Sorry, moet nog even wennen aan me nieuwe naam. XD


    Dunno ><

    - ROL;
    - Meisje 2 ; die meedoet in videoclip TH
    - Naam;
    Chantou
    - Plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    - Tekstje: met echt ALLES erop & eraan;
    Hoii, Hoii ik ben Chantou en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes vooral ASH!! :D, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, Dansen en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Zo verandert! :D
    En Ash,, dan moet je in jouw verhaaltje ook ff me naam veranderen! ;)


    Dunno ><

    JAA ,,ash heeft Elle verandert in Chan^^


    Crack a bottle

    JAA ,,ash heeft Elle verandert in Chan^^

    Keb nog vraagje, jij bent toch ASH & Elle is toch CHANTOU niet? x