• Ik heb enkele rollen nodig voor mijn
    Quiz:
    Jillian is een populaire meid op school en in haar buurt. Ze woont samen met haar moeder in een villatje in Spanje. Ze is helemaal gek van Tokio Hotel & Paramore. Op een dag krijgen ze van school een brief mee dat een bekende groep mensen zoekt om in hun nieuwe videoclip mee te doen en die zouden allemaal op (datum) naar het grote Centrum in Madrid komen. Het gaat dus wel om een beperkt aantal leerlingen per school. Jill & haar beste vriendin Mary schrijven zich onmiddellijk in en kijken uit naar die bepaalde dag. Daar ontdekken ze dat ze misschien mogen meedoen in de nieuwe videoclip van Tokio Hotel. Maar wat gebeurd er als het meisje verliefd wordt op Tom, meegaat naar Duitsland en alles achterlaat. En wat dan nog eens als alles in Duitsland totaal fout loopt en ze niet meer weet wat te doen?

    Diegene die ik het beste vind krijgt de rol, dus doe héél hard je best! ^^ Het tekstje is dus wel belangrijk..
    Need:
    - ABFF! ; MARY {doodhoofdje}
    - BestFriend ; ANNOESKA {TomSexx}
    - Bitch
    - Meisje 1 ; LISA {Monkeyball}
    - Meisje 2 ; CHANTOU {BiLlSMuRf}
    - Meisje 3 ; ASH {CuteAsHell}
    - Freakmeisje die crush op Tom heeft
    - [ErKunnenErNogBijkomen!DusBlijf!^^]
    Wat Heb Ik Nodig:
    - ROL
    - Naam
    - Plaatje
    - Tekstje: met echt ALLES erop & eraan

    (...)
    Ja, maar die moet ik nog bespreken.. Maar ze kan twee beste vriendinnen hebben alsj dat wil? =D
    ke dan wilek die wel :D
    welke foto moet het zijn?


    Gilles (ll)

    (...) ke dan wilek die wel :D
    welke foto moet het zijn?

    Die mag je zelf kiezen; Emo/Scene/normaal/..

    http://media.photobucket.com/image/brookelle%20bones/ViolentxViola/l_20520e6ca0c964b522bb8c040de6f500.jpg?o=11
    GOED?

    BROOKELLE (H) Goedja ^^
    En nu nog je tekstje =D
    Zou je het wel in een reactie willen zetten? Anders moet ik de hele tijd zoeken xD

    Naam : ANNOESKA
    Plaatje : http://media.photobucket.com/image/brookelle%20bones/ViolentxViola/l_20520e6ca0c964b522bb8c040de6f500.jpg?o=11 Juhaaa BROOKELLE (H)


    Tekstje: met echt ALLES erop & eraan

    Hii Poepies
    Dit kind heet Annoeska
    en is hier 17jaar geleden op de wereld gedropt ,
    school bah ik haat het. hobby's heb ik niet echt ,
    heb wel geskateboard en streetdance gedaan , maar met mijn studies ging dat niet echt meer ='(

    ik haat mensen die mijn stijl niet accepteren, ik ben wie ik ben so deal with it
    kunt ge er niet me leven jah kruip in de hoogste boom spring eruit en sterf
    Ik en mijn beste vriendin Jillian zijn voor eeuwig zonder haar kan ik niet ! ze is mijn leven mijn ziel mijn alles ! ikhouvanhaar<3
    Music : njah Tokio hotel is echt fucking koewl EN de jongens zijn geil enal ^^ in mijn vrije tijd ga ik nog veel shoppen , en speel ik afentoe gitaar x)
    Als jij arrogant of onbeleeft bent tegen mij kan ik dat ook zijn tegen u hoor , no problem for me ! :D
    voor derest is mijn leventje niet echt boeiend n_n

    Byeee ! loveyouall !

    ROL : BESTE VRIENDIN


    Gilles (ll)

    ROLLEN! ^^ KOMAAN MENSJES,,BIED JE AAN! Ö :P

    Aleeee menseeeeennn

    ROLLEEEEEEN ^^


    Gilles (ll)

    C'mon Peoplee

    ROLLEEEEEN


    Gilles (ll)

    Is er ook een meisje, dat wat met Bill krijgt [a]
    Leuk iedee trouwens ;)


    Dunno ><

    Want dan will ik die wel [A]


    Dunno ><

    Want dan will ik die wel [A]

    Haha, neem dan anders een van de meisjes uit de videoclip en dan zorg ik daar wel voor voor jou ^^ goed?

    JA!!
    Info komt er aan ;)


    Dunno ><

    - ROL;
    - Meisje 2 ; die meedoet in videoclip TH
    - Naam;
    Elle
    - Plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    - Tekstje: met echt ALLES erop & eraan;
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, Dansen en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Dunno ><

    Hoop dat je hem een betje goed vind ;)


    Dunno ><

    Hoop dat je hem een betje goed vind ;)

    Je hebt de rol hoor ^^