Sofinite schreef:
(...)
Dan vind ik het nog steeds raar dat ik iets anders gehoord heb, wat helemaal niet op dit leek. Maargoed, ik geef toe, sommige tweets de afgelopen dagen gingen íéts te ver en dat gaan we sowieso ook niet doen. Wij willen gewoon een leuk account zijn dat niet alleen over de 'serieuze' dingen van Quizlet gaat, maar ook de dingen en mensen eromheen (positievere dingen dan) waar we nu ook al een beetje mee bezig zijn. Al vind ik het wel grappig dat na dit topic quizlet_nl ook andere dingen ging tweeten in plaats van serieuze dingen/topics, zoals bijvoorbeeld iets van 'Quizlet is traaaaaaaaaaaaag.' en 'Weten jullie wat @username van iemand voor haar verjaardag kan vragen?' of iets wat daarop lijkt.
Mja, ik ben dan wel benieuwd naar het andere verhaal. Ik kon wel uit de pb's afleiden dat Maartje dacht dat ik het wachtwoord had veranderd, maar dat was niet zo en ik denk dat ze me niet helemaal geloofde.
Maar zo'n dingen hebben we al eerder getweet hoor. Ik vind het ergens ook wel fijn dat er ook een account is dat wat minder serieus is. Al vind ik wel dat dat account ook wel een beetje neutraal mag zijn en niet alles hoort af te kraken.
Ik vind gewoon dat het Quizlet_nl account neutraal moet zijn, omdat het 'officieël' is. Daarom dat je er ook niet constant op kan spammen en alles tweeten dat in je op komt. Het moet altijd over Q gaan en op den duur weet je niets meer dat over Q gaat en waardoor je elke dag 20 tweets kan plaatsen.
[ bericht aangepast op 9 april 2013 - 17:24 ]
Let the Night embrace you