Alayna schreef:
(...)
Echt, doe even normaal zeg. Ga eens eerst op je eigen spelling letten voordat je op de spelling van iemand anders let. Echt als ik naar jou reacties in dit topic lees erger ik me dood aan jou. Niet dat jou dat was kan schelen want het is toch maar op internet.
OT: Ik vond het goed dat jullie de plannen over mensen op een of andere manier beledigen hebben gewijzigd. Zo kun je vast wel iets leuks maken van het acount. (:
Ik werd er even door iemand op gewezen dat er toch nog mensen zijn die mij achter me rug om over mij zitten te praten en ik vind dat nogal laf, want ik heb duidelijk aangegeven dat ik klaar was met dit topic. Als je een probleem met mij hebt, stuur dan even een pb´tje of meld het even in me GB en ga niet zo stiekem doen door het in een topic te plaatsen waar ik duidelijk heb aangegeven klaar mee te zijn. Echt waar, wat een lafaard zijn diegene zeg wie nog op mij reageren.
Als je even goed zou hebben gelezen, maar dat heb je blijkbaar niet. Dan zou je lezen dat eerst mijn spelling en grammatica bekritiseerd werd en ik heb gezegd dat klopt dat die niet goed is in reacties, maar jij moet niet zo hypocriet doen door te zeggen dat er niets mis is aan jouw spelling en grammatica in reacties. Maar zij ontkende dat, dus ben ik zo vrij geweest om het tegendeel te bewijzen door een voorbeeld te geven. Het punt is gewoon dat ik gewoon toegeef dat ik fout zit met mijn spelling en grammatica en dat heb ik ook toegegeven, maar dat zij blijkbaar vond dat haar spelling en grammatica perfect was.
Lees de volgende keer eerst de voorgaande discussie, voordat je een oordeel gaat vellen tegen iemand. Als er nog meer mensen zijn die problemen hebben met mij, kom dan naar mij toe en ga niet zo achteraf helemaal sneaky in een topic reageren, waar ik klaar mee ben.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.