Michonne schreef:
(...)
You're the most annoying person I've ever met. Zelfs al ben ik het wel met je eens, mensen maken er nogal een punt van, het is gewoon... onverklaarbaar denk ik. Je brengt het zo vervelend met al die smileys en ik kan het niet laten om te denken dat jij zo kinderachtig moet zijn, maar als het je zo weinig kan schelen, waarom maak je dan zoveel reacties?
Nah das toch een prestatie
Tja denk het ook, maar blijkbaar zijn mensen heel erg gepikeerd als iemand een berichtje op een site'tje neerzet.
En wat dan? Zou mij een zorg zijn wat mensen op hun site zetten.
Hahaha
ja, het aantal smileys is een erg betrouwbare bron om te denken dat iemand kinderachtig is, woordschat maakt in dat kader niets meer uit.
Nah ja, het is laat en ik dacht, heb toch ff niets te doen
Dus zal ik even iedereen uit hun lijden verlossen, zodat ze ook weer allemaal rustig kunnen slapen en mijn mening erover geven. Ik weet dat ze daar natuurlijk op hebben gewacht.
@Tortura: Dat weet ik wel, maar dan nog. Wordt jij echt nou zo kwaad als iemand een berichtje heeft geplaats op Twatter die wat negatief is? Zit jij dan zo van: Verdikke me er heeft weer iemand een negatief bericht over mij geplaatst op twatter! Hoe durven ze! De schoften!
Ik kan dat niet egt serieus nemen
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.