Je spreekt in de naam van Quizlet.nl, wat in mijn ogen alleen al privacy schending is, aangezien Quizlet niet van jou is. Daarbij is Quizlet absoluut niet alleen maar slecht en wat jullie de 'waarheid' vinden, is niet perse DE waarheid. Jullie brengen Quizlet daarbij op een hele negatieve manier naar buiten, wat ik ook nog eens zielig en schaamteloos vind. Ik vind ook zeker wel dat Rutger of de mods mogen proberen om dat account op te doeken, aangezien je je eigen mening niet in de naam van iemand anders mag brengen, in deze onder de naam Quizlet. Dat zal op twitter ook zeker wel in de regels staan.
Het is daarbij erg gemakkelijk om kwaad te spreken, ergens anders, om geen weerwoord te krijgen. Werkelijk, grow up, raap je ballen bij elkaar en als je iets te zeggen hebt over anderen, doe het dan gewoon hier, recht in diens gezicht. Daarbij, als het toch zo slecht is op Q, bol het dan gewoon af. Met mensen zoals jullie (degene die dus schijnheilig en achterbaks ergens anders negatief gaan praten) schaam ik me er bijna voor om een Quizletter te zijn
Bijna, aangezien ik goed genoeg weet dat niet iedereen hier op Q zo is en ik inmiddels erg leuke mensen heb leren kennen hier op Q.
Tja, er zijn altijd dingen waar een mens niet mee eens is, dat heeft iedereen. Zeg het gewoon hier op het forum, zwijg en accepteer het of kom gewoon niet meer op Quizlet. Maar om hier zo schijnheilig te blijven plakken en hangen, om ergens anders negatief erover te praten, is gewoon diep triestig en behoorlijk kinderachtig.
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”