Dixon schreef:
(...)
Taadaa, daar heb je het al! Rutger doet er vast ook wel iets aan.
Ik vind het eerlijk hartstikke sneu van ze. Beetje de mods en users van Quizlet belachelijk maken. Kinderachtig hoor.
Dat er een Quizlet tweet account is, vind ik opzicht een erg leuk idee, ook om Q te promoten, maar het moet op een correcte manier gebruikt worden en niet als toevlucht om anderen zwart te maken omdat ze het niet op het forum durven zetten gezien het weerwoord dat ze kunnen verwachten. Op deze manier schilderen ze heel Q eigenlijk als 'slecht' af naar de buitenwereld toe. Daarbij vind ik op de eerste plaats dat je anderen niet hoort zwart te maken, ergens anders, achter iemands rug om. Wees dan zo volwassen om het hier in het forum te zeggen of tegen die persoon zelf.
En tja, ik weet dat er zoiets geldt op Twitter, FB en zowat eender welke site van privacy schending, ofja, dat copywrite police. Ik had dat op FB ook. Mijn account werd op de ene op andere dag geblokkeerd omdat ik de achternaam van m'n vriend en zoontje gebruikte in plaats van m'n eigen achternaam
Stupid FB, maar goed
En tja, een beetje opzoek en meldwerk is ook niet de grootste moeite. Ik doe er liever iets aan, dan alleen te klagen. Toch als ik weet dat ik er iets aan kan doen
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”