• Ik ben Scriptor in een vereniging en omdat mijn banale quiz van vorig jaar in het studentenboekje zo in de smaak viel, willen ze graag dat ik opnieuw eentje maak, maar ik kan totaal niet op leuke vragen komen. Nu zijn de meeste praesidiumleden nog steeds dezelfde als vorig jaar, dus kan ik moeilijk mijn vragen hergebruiken.

Op pagina 5-9 vind je de versie van vorig jaar terug over de vrouwelijke leden en op pagina 3-11 vind je de versie terug over de mannelijke leden.

Dus weten jullie leuke en eventueel belachelijk vragen die ik zowel voor de heren als de dames kan stellen? Jullie doen mij hier echt een plezier mee.
    Iedereen die zo lief is om te helpen krijgt een koekje!

Alvast bedankt.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Als jij jezelf afveegt met wc-papier, classificeer je jezelf als een propper, een vouwer of een switch tussen beide als het aan komt op de vorm van het wc-papier?
    Jouw kamer is: een bende, chaotisch georganiseerd, studentikoos, net.
    Je verliest een weddenschap tijdens een drankspel en je moet de volgende dag in een lingeriesetje rondlopen. Hoe ziet jouw gekozen setje eruit? Latex-achtig of iets anders a la kinky. Alles wat maar kant is. I <3 kant! Een simpele effen kleur. Vrolijk en speels.

No growth of the heart is ever a waste

Die eerste vraag kan niet echt, want ik moet verschillende antwoorden bij 5 personen hebben, maar het is wel altijd een leuke vraag om te stellen zeker als je gewoon propper of vouwer vraagt.

[ bericht aangepast op 7 april 2013 - 16:06 ]

Nog iemand ideetjes? Ik heb er echt nodig.