• Sommige van jullie wisten het al, maar ik heb heel lang 1, 2 en 5 centjes verzamelt. Mensen keken me altijd vreemd aan, maar gaven me altijd die van hun, haha. Het meeste eraan heb ik opgebouwd dankzij anderen. Ik heb het echt jaren gedaan, allemaal in een speciale pot. Soms kwam ik er niet echt aan toe, maar meestal wel.
    Nou heb ik het eens naar de bank gebracht, alles laten tellen en op mijn rekening laten storten. Uiteindelijk had ik 47,80 aan het kleingeld verzameld. Het waren 38 muntjes van 1 cent, 98 muntjes van 2 cent en 909 muntjes van 5 cent.
    Nu ga ik ze opnieuw sparen. 8D


    Your make-up is terrible

    Wow, nice!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Dat deed mijn vader vroeger ook. Haha,ik en mijn zusjes speelden er altijd spelletjes mee. Goede oude tijden. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik spaar ook 1 en 2 centjes! Ik heb er alleen niet zoveel... Hmm, ik ga ze tellen: 26x 1 cent en 24x 2 cent.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mijn vader spaart in z'n algemeen gewoon munten, uit verschillende landen. Hij heeft nog steeds heel veel guldens van NL ^^

    Maar wel cool ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn broer deed het vroeger ook, haha. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vet! Zo heeft mijn beppe mij ooit eens een hele verzameling van 50 cent muntjes gegeven. Toen was ik ook heel erg rijk, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eigenlijk had je het gewoon moeten uitgeven in een winkel.

    Melonpan schreef:
    Eigenlijk had je het gewoon moeten uitgeven in een winkel.


    Niet als ze het geld goed kon gebruiken


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.