• Haay!

    Ik vind al een tijdje een jongen leuk, ik heb hem wel eens gezien bij mijn basketbalwedstrijden of clinics, en ik kom hem tijdens het skaten best vaak tegen. Ik vind skaten niet kinderachtig btw. Maar ik ken hem niet echt goed ofzo, vraag me niet hoe het kan dat ik hem dan leuk kan vinden. Maar vandaag kwam ik hem ook weer tegen. Hij zei dat hij mijn beste vriendin druk vond, en ze ging met hun mee basketballen. Toen ik weg ging was hij gevallen, waar ik best wel om kon lachen. hij stelt zich altijd aan. Ik zei tegen hem 'Ga je lekker?' waarop hij antwoorden van wel. Mijn vriendin zei dus 'echt' waarom hij antwoordde dat het eigenlijk niet zo was. Maar we moesten echt gaan en toen zei ik; 'Sterkte, ook met je aanstelleritus.' Waarop hij twee duimen omhoog stak. Nu heb ik hier best veel spijt van, want het was toch helemaal niet aardig? Of zouden jongens dat niet erg vinden?

    Maar ik weet niet zo goed wat ik met de situatie aan moet, ik wil hem graag beter leren kennen, maar ik durf uit onzekerheid niet zo veel te doen. Er word best vaak tegen me gezegd dat ik lelijk ben. En dus ben ik ook heel bang dat ik faal, of dat hij me niet leuk vind omdat ik niet de mooiste ben.

    Dit is weer een lekker zeik topic enzo, ik hoop dat jullie tips hebben!

    Liefs, KusjeeMerel


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Hij had heus wel door dat je het zei om te lachen. Ik zou dat zelfs doorhebben. :p
    Probeer gewoon een gesprek met hem aan te knopen, want zo begint het nu eenmaal. Er bestaan btw geen lelijke mensen. ^^

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 23:13 ]


    Take me to wonderland

    Toch word het vaak tegen mij gezegd. En dankjewel voor je tip, ik zal kijken of het volgende week gaat lukken.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Mensen zeggen zoveel, maar is het daarom ook meteen waar? Veel succes ermee.


    Take me to wonderland

    Dankje.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Je bent twaalf, ik zou je er niet te druk om maken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Itami schreef:
    Hij had heus wel door dat je het zei om te lachen. Ik zou dat zelfs doorhebben. :p
    Probeer gewoon een gesprek met hem aan te knopen, want zo begint het nu eenmaal. Er bestaan btw geen lelijke mensen. ^^


    Nou, dankje dat je mijn bestaan ontkent :C
    Er bestaan wel degelijk lelijke mensen, net zoals er ook mooie mensen bestaan. Het is echter de vraag in hoeverre je je (moet) laten beinvloeden door uiterlijke fratsen!


    quidquid excusatio prandium pro

    oke,..


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Niet naar hem luisteren ;).
    Ik zou me vooral geen zorgen maken en proberen hem een beetje beter te leren kennen.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben goed bevriend met een groep jongens en ik heb daar een ding geleerd: Jongens zijn ook wel eens onaardig tegen elkaar en maken daar geen probleem van. Als je als meisje sarcastisch en soms een beetje onaardig bent kan je dat wat respect opleveren.
    Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen en je moet je grenzen hebben maar wat jij gedaan heb is niet zo erg.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Unvernunft schreef:
    Niet naar hem luisteren ;).
    Ik zou me vooral geen zorgen maken en proberen hem een beetje beter te leren kennen.


    26 - 02 - '16

    Gewoon met hem praten als je hem weer eens tegenkomt, op dezelfde manier als waarop je nieuwe vrienden maakt, dan leer je hem vanzelf beter kennen, en als hij jou ook leuk vindt dan komt dat vanzelf, helemaal op jouw leeftijd (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ben het eens met de andere gewoon hem beter leren kennen.
    En als je weer lelijk genoemd word moet je gewoon denken dat ze jaloers op je zijn,;)
    ook al is dat misschien niet zo makkelijk.
    Maar die mensen die dat volgens mij roepen zijn ook onzeker over zichzelf denk ik^^