• Sommige van jullie wisten het al, maar ik heb heel lang 1, 2 en 5 centjes verzamelt. Mensen keken me altijd vreemd aan, maar gaven me altijd die van hun, haha. Het meeste eraan heb ik opgebouwd dankzij anderen. Ik heb het echt jaren gedaan, allemaal in een speciale pot. Soms kwam ik er niet echt aan toe, maar meestal wel.
    Nou heb ik het eens naar de bank gebracht, alles laten tellen en op mijn rekening laten storten. Uiteindelijk had ik 47,80 aan het kleingeld verzameld. Het waren 38 muntjes van 1 cent, 98 muntjes van 2 cent en 909 muntjes van 5 cent.
    Nu ga ik ze opnieuw sparen. 8D


    Your make-up is terrible

    Hahah, ik had ooit gehoord, dat een man langs een winkel of ergens in de stad telkens 1 centen aan mensen vroeg en zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel had verzameld


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wauw das veel....
    Ik weet nog wel dat mijn nl-lerares me vreemd aankeek toen ik haar vertelde dat ik iets van 1 en 2 centjes had gekocht xD (koste maar 20 cent, maar toch xD)
    Heb ook heel kort gedaan aan die centjes sparen. Er slingeren er nog steeds een paar in mn portemonee rond.


    Stenenlikker

    Ik probeer ook geld te verzamelen, maar het is niet een van mijn sterke colecties. Oh well.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nice, haha. Wij (mn hele familie) verzamelt ze omdat we ze gebruiken met kaarten :3


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Nice, haha. Wij (mn hele familie) verzamelt ze omdat we ze gebruiken met kaarten :3


    Dat deden wij vroeger ook. 8D


    Your make-up is terrible

    Nice, bij ons aanvaarden ze die muntjes niet in de bank ik zulke grote getale en dan zijn ze verbaast dat ze nieuwe moeten maken omdat de mensen ze thuis sparen. Are you fucking kidding me?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Altijd leuk om spaarpotjes open te maken (: We hebben hier van de week de spaarpotjes van de kleine opengemaakt om naar de bank te brengen. Was ook ruim 100€. Hebben een deel naar de spaarrekening van de kleine gedaan en vandaag nog een cadeautje voor hem gekocht aangezien hem al een paar dagen aan onze kop aan het zeuren was voor een speelgoedje en het toch enkele maanden geleden is dat we iets voor hem hebben kunnen kopen XD
    Natuurlijk, in zijn potjes zaten dan ook 10, 20 en 50 cent muntjes en dan 1 en 2 euro muntstukken ^_^ Naast de enorme hoop bruintjes, aangezien deze ook altijd naar hem toe gaan ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Leviosae schreef:
    Wow en ik dacht nog dat ik veel kleingeld had...

    Knap! En goed idee. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Mijn zus heeft ooit eens voor mijn verjaardag een hele pot vol muntjes van 1, 2 en 5 cent cadeau gedaan. In totaal was het 20 euro.
    Dat vond ik echt wel een leuke manier om iemand geld te geven. ^^


    Let the Night embrace you

    Leviosae schreef:
    Wow en ik dacht nog dat ik veel kleingeld had...


    26 - 02 - '16

    Mijn zus heeft ooit eens voor mijn verjaardag een hele pot vol muntjes van 1, 2 en 5 cent cadeau gedaan. In totaal was het 20 euro.
    Dat vond ik echt wel een leuke manier om iemand geld te geven. ^^


    Let the Night embrace you

    Altijd leuk om klein geld te sparen. Ik spaar zelf 10 centjes en me oma doet vrolijk voor me mee en als ik dan langs kom geeft ze het altijd aan me. En dan één keer in de zoveel tijd breng ik het naar de bank en is het vaak toch wel rond de 70 euro. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dat doen wij ook, in van die glazen yoghurtpotjes steken, en als ze vol zijn ermee naar de bank :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Licet schreef:
    Ik probeer ook geld te verzamelen, maar het is niet een van mijn sterke colecties. Oh well.


    Take me to wonderland