• Ik vond dit filmpje op Youtbe, en wilde hem met jullie delen :Y)



    Dus, wat vinden jullie van YOLO?

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 13:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sagitta schreef:
    Menes, die vrouw laat haar bh gewoon zien? XD
    Gestoord. :p

    Maar ik vind YOLO dom, ja, je leeft maar één keer, maar hoe mensen YOLO gebruiken als een excuus, is gewoon erg.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik en mijn vrienden roepen altijd random YOLO en SWAG naar elkaar door de klas heen. Puur omdat het gewoon echt van die afkortingen zijn waarbij je denkt: "Waar slaat het in Godsnaam op om die te gebruiken?" Daarom is het gewoon komisch omdat telkens te roepen, zodat de mensen die de woorden "serieus" gebruiken, snel geïrriteerd raken. Want zeg nou zelf, die dingen zoals "YOLO" en "SWAG" zijn gewoon stom.


    Chaos is a ladder.

    Ik vind dat mensen yolo verkeerd gebruiken. Namelijk om van domme acties af te komen. Coma zuipen?! Yolo!!
    Echt belachelijk gewoon.


    26 - 02 - '16

    Je leeft maar één keer. Nou, wat cool zeg. Geen reden om dat dus te roepen als excuus. Belachelijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Al sinds mijn twaalfde zeg ik wel eens tegen mezelf 'Ach, ik leef maar één keer' om vervolgens die doodenge achtbaan in te kruipen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ahahaha :')
    Die kerel met dat jodelen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sagitta schreef:
    Menes, die vrouw laat haar bh gewoon zien? XD
    Gestoord. :p

    Maar ik vind YOLO dom, ja, je leeft maar één keer, maar hoe mensen YOLO gebruiken als een excuus, is gewoon erg.


    •*• Lululu •*•

    ik ben tegen YOLO als mensen het als excuus voor van alles en nog wat gebruiken, maar als ik zelf iets doe wat eigenlijk echt niet kan dan gebruik ik het ook als excuus

    eigenlijk best dom, maar ik spreek wel vaker mn eigen principes tegen :p

    Ik vind swag erger.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mainstream-fuckers. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nutellafreak schreef:
    Yolo is cool want je leeft idd maar 1 keer als je het bkijkt van je moet niets stuped doen en je moet genieten van het leven maar mensen die het als excuus gebruiken zijn echt stom !:$

    Cannot compete. Please type normally. Error 404.

    Stomme moderne woorden die populair zijn bij de populaire jongeren op school enzo xD
    Ik zeg het nooit, ik wist tot een maand geleden niet eens wat die woorden waren hahah!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    "Does it have something to do with drugs?" Ze zat er nog niet eens zo ver naast...
    Ik haat Yolo en Swag, en heb het echt nooit gebruikt. Het is afgekauwt, nep en cliche, en bovendien gebruken mensen het alleen leeghoofdig.

    En seriously, die BH hoefde ik niet te zien ._.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 19:31 ]


    Tijd voor koffie.

    Trouwens, You only live onces. Betekend dat niet dat je zuinig moet zijn op je leven omdat je maar een keer leeft? Ik bedoel, 'ik verspil mijn leven, want je leeft maar een keer' is gewoon fucking dom.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 19:30 ]


    Tijd voor koffie.



    Chaos is a ladder.