• Ik vond dit filmpje op Youtbe, en wilde hem met jullie delen :Y)



    Dus, wat vinden jullie van YOLO?

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 13:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mongolisch en mensen die het zeggen zouden van de brug moeten springen, zodat ze echt merken dat ze maar 1 keer leven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat yolo...


    Take me to wonderland

    Yolo is onzin.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zal wel onder een steen hebben geleefd, maar ik ben echt heel hard uitgelachen toen ik twee maanden geleden niet wist wat YOLO betekende.


    Bad decisions make good stories.

    Hoe meer mensen yolo beginnen te haten, hoe meer ik het gebruik. Zelfde geldt voor 'swag'. Het begint far too mainstream te worden om het te haten, dus gebruik ik ze maar weer, hipster als ik ben.


    i put the fun in funeral

    Als ik mensen Yolo hoor zeggen sta ik zo van:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik haat YOLO en Swag
    Die laatste persoon uit het filmpje was wel geniaal, haha


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Menes, die vrouw laat haar bh gewoon zien? XD
    Gestoord. :p

    Maar ik vind YOLO dom, ja, je leeft maar één keer, maar hoe mensen YOLO gebruiken als een excuus, is gewoon erg.


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Menes, die vrouw laat haar bh gewoon zien? XD
    Gestoord. :p

    Maar ik vind YOLO dom, ja, je leeft maar één keer, maar hoe mensen YOLO gebruiken als een excuus, is gewoon erg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DarkSavior schreef:
    Mongolisch en mensen die het zeggen zouden van de brug moeten springen, zodat ze echt merken dat ze maar 1 keer leven.


    Precies dit dus.


    We need a bigger boat.

    Yo, Lo!
    Een groet voor alle Lottes in tha house jonge.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anarose schreef:
    Ik zal wel onder een steen hebben geleefd, maar ik ben echt heel hard uitgelachen toen ik twee maanden geleden niet wist wat YOLO betekende.


    Same here (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    Sagitta schreef:
    Menes, die vrouw laat haar bh gewoon zien? XD
    Gestoord. :p

    Maar ik vind YOLO dom, ja, je leeft maar één keer, maar hoe mensen YOLO gebruiken als een excuus, is gewoon erg.


    Dit.


    Do what people say you can't.

    Yolo is cool want je leeft idd maar 1 keer als je het bkijkt van je moet niets stuped doen en je moet genieten van het leven maar mensen die het als excuus gebruiken zijn echt stom !:$


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Ik vraag me altijd af wanneer die mensen tot het besef kwamen dat ze maar één keer leven. En ik gebruik het altijd met Alwin, op de momenten dat we gewoon random Yolo en Swag naar elkaar roepen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.