• Fame comes with a price • One Direction



    Het leven van de wereld beroemde band 'One Direction' is niet zoals iedereen denkt. Het is geen rozengeur en maneschijn, zoals je voor de camera ziet. Als de camera's uitgaan neemt het leven van de jongens, maar ook dat van hun vriendinnen en familie, een heel ander karakter aan. Iedereen kampt met zijn eigen problemen. Niets en niemand is meer veilig voor de paparazzi en ook heeft niemand meer een eigen leven. Alles is bekend en open en bloot op internet te vinden. De problemen kunnen dan nog wel geheim blijven, maar voor hoe lang kan Liam nog verborgen houden dat hij bezorgd is om zijn zusje, dat elk moment een terugval kan krijgen naar haar oude gedrag? Hoe lang kan Louis geheim houden dat hij op de verkeerde manier is opgekomen voor zijn vriendin? Niall, die ongelukkig is door dat zijn zusje en vriendin niet met elkaar kunnen opschieten, maar ook in de publiciteit komen? Dat de vriendin van Zayn een duister geheim heeft waar zelfs hij niet vanaf weet. En als laatste Harry, waar blijkt dat zijn vriendin zwanger is, maar haar bedriegt omdat hij het niet aan kan?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    -De rpg is vooral gericht op de nadelen van het leven van de jongen en degene die een belangrijke rol in hun leven spelen. Hou er rekening mee dat er dan ook geen happy end is. Tenminste niet gelijk. Dit proberen we hier mee te vermijden.
    -Geen one-liners. Minimaal 5 regels
    -Ervaring hebben met minimaal 2 RPG's. We willen een snel doodlopende RPG vermijden.
    -Maximaal twee personages per persoon ( Jongen en Meisje)
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Phrases en Magicales maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen en let er op dat je elkaar reacties eerst leest voor je reageert.
    - Alles dat jouw karakter(s) niet zegt, gaat in het praattopic. Er wordt dan ook niet met '' ( ) { } | | '' - etc gewerkt. Voor alle off-topic kun je daar terecht.


    Rollen:
    One Direction:
    Harry Edward Styles - quin98
    Liam James Payne - Depay
    Louis William Tomlinson - Magicales
    Niall James Horan - WindSky
    Zayn Javadd Malik - DamnBieber

    Friends and family:
    Vriendin Harry: WindySky - Samantha Ashley Bullock
    Vriendin Liam: Pebble - Adelynn Elizabeth Johnson.
    Vriendin Louis/zusje Liam: Phrases - Ophelia Annabelle Payne
    Vriendin Niall: nessje - Devaney Ciarra Shanessa Aily
    Vriendin Zayn: Malino - Jade Santana Desouris
    Zusje Niall: Magicales - Danelea Caitlin Horan
    Zus Zayn: BigFatLiar - Madeline Malik
    Beste vriendin Harry (eventueel degene waarmee hij 'vreemdgaat'): DamnBieber - Angel Jasmine Moon
    Beste vriendin Liam: Semper - Payton Wren Perosser
    Beste vriendin Louis: Lavigna - Clarisse Infelia Bond
    Beste vriend Niall: BigFatLiar - Vincent Mo McBrook


    x Loves Phrases &' Magicales

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:07 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Danelea Caitlin Horan
    Mijn engelenglimlach was het hele gesprek lang op mijn gezicht te vinden terwijl mijn blik regelmatig naar mijn grote broer ging. Deze twee jongens hadden iets dat me altijd gelijk weer liet glimlachen. Dat was bij de andere ook zo, maar dit was toch weer net iets anders. Niall mijn geweldige grote broer en Harry gewoon een prinsje. Ik zag dat Niall wel boos was door mijn verhaal, en sloeg mijn armen iets steviger om hem heen. Nog geen moment had ik hem losgelaten. Het voelde veilig, alsof de paparazzi niets kon doen. Lachend keek ik hem aan toen hij met zijn vinger op mijn neus tikte en pakte toen zelf zijn vinger vast om op zijn neus te tikken. 'Je bent de beste grote broer.' Zei ik vrolijk en met twinkelde ogen waarna ik knikte op zijn vraag. 'Ook een ijsje naar prins Hazzie brengen.' Ik ging goed zitten toen Niall me liet verzitten en keek toen ook kort om naar Vincent. Hij was degene die over ijsjes begon. Maar al snel wisselde mijn blik en keek naar mijn broer. 'En de allerliefste.' Voegde ik zacht aan mijn eerdere woorden toe. Ik leunde tegen hem aan en sloot kort mijn ogen. Wachtende op het antwoord van Vincent. Ondanks de energie die ik had, was ik nog steeds moe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelynn Elizabeth Johnson.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe Liam me glimlachend aankeek terwijl ik van het broodje at. Grinnikend nam hij een hap van het broodje nadat ik het hem voorgehouden had, waarna hij een hand door mijn blonde krullen haalde en een kusje op mijn wang drukte. Ik glimlachte even naar hem, zover dat kon met een mond vol, en at gulzig verder aan mijn heerlijke ontbijt. Ik was zo druk met het eten bezig, dat ik zelfs niet gemerkt had dat Liam een foto had gemaakt en deze inmiddels al over Twitter verspreid was. Twitter, ontzettend leuk, maar sinds ik wat met Liam heb leek het steeds minder te worden.
    Elke keer wanneer ik wat tweet krijg ik leuke reacties, maar de meerderheid is negatief. Elke dag krijg ik honderden berichtjes dat Liam veel beter verdient dan ik, dat ik niets waard ben, dat ik lelijk ben en dat ik dood kan vallen. Wel, na een tijdje ga je het geloven. Ik denk echt dat er iemand op deze wereld rondloopt die beter voor Liam is dan ik, maar ik durfde hem niet los te laten. Hij betekende zo veel voor mij, hij maakte me echt gelukkig.
    Ik wist ook dat Liam het niet leuk vond, dat ik zoveel negatieve aandacht kreeg, maar niets wat hij probeerde leek te werken. Vaak genoeg had ik hem erover horen mopperen, klagen dat de fans aan hem zagen dat hij gelukkig met me was, maar dat ze mij geen kans gaven.
    Ik troostte hem dan altijd terwijl ik hem bleef vertellen dat ze me uiteindelijk wel zouden accepteren, maar zelf geloofde ik vrij weinig van mijn woorden.
    Ze zouden me alleen maar op mijn hielen blijven zitten tot ik zou breken en weg zou gaan bij Liam, zodat het volgende slachtoffer mijn plaats in kon nemen. Nee, ik had al lang besloten me niets van de haat-berichtjes aan te trekken en alleen te reageren op de leuke. Gelukkig waren er ook nog fans die me wel accepteerden, die mij en Liam wel leuk vonden. Zij shipten wel Ladelynn, of Paynson, zoals ze ons wel eens noemden.
    Inmiddels had ik het eerste broodje al naar binnen gewerkt en stopte ik net de eerste hap van mijn ei in mijn mond toen ik Liam een hand door zijn korte haar zag halen, om me vervolgens trots de tweet te laten zien. 'Kijk!' Ik glimlachte om zijn enthousiasme en keek op het scherm van zijn iPhone 5. @Real_Liam_Payne: Just made some breakfast for my babe :)
    'Aah, Liam,' glimlachte, ik waarna ik een pruillipje trok. 'Wat schattig!' Ik drukte een kus op zijn wang. Nu moest ik natuurlijk ook iets tweeten. Vlug haalde ik mijn witte iPhone 4S erbij, en ontgrendelde die. Een foto van mij en Liam op het strand kwam tevoorschijn. Ik drukte vlug Twitter aan, typte een tweet en maakte een foto van een etende Liam, zonder shirt. Als fans deze niet leuk zouden vinden, wist ik het ook niet meer. Grijnzend drukte ik op tweet verzenden.
    @Adelynn_E_Johnson: Liam's stealing my breakfast! Look at that innocent puppy! x
    Ik keek op van mijn telefoon zodra de reacties binnen begonnen te stromen en liet deze in mijn schoot vallen, waarna ik Liam weer aan keek. 'Zullen we straks maar een filmpje kijken?' Ik knikte, waarna ik een slok van mijn sinaasappelsap nam. 'Klinkt goed, jij mag vandaag de film kiezen,' grijnsde ik. Als ik de film zou kiezen, zouden we de hele dag verspillen aan verschrikkelijke meidenfilms, zoals Kate & Leopold, The Notebook, Titanic, Romeo & Julliet, noem maar op. Liam koos meestal wat andere films, tenzij hij weer eens een Disney-dag wilde houden. Opnieuw ontgrendelde ik mijn telefoon, zodat mijn net verzonden tweet weer in beeld kwam. 'Kijk,' mompelde ik, en hield het scherm voor zijn gezicht. Ik wist dat er meteen een boel reacties onder stonden, zowel aardige als negatieve als rare en zelfs vieze. Ik wilde niet dat Liam deze zou lezen, tenminste, niet de negatieve. Vrolijk keek ik hem aan, alsof de berichtjes me niet stiekem opvraten van binnen. Ik zat in de kleermakers zit en de dekens lagen nog maar een stukje over mijn benen heen. Het grote, oude shirt van Liam dat ik wel eens droeg in bed was van een schouder gegleden, waardoor het bandje van mijn bh tevoorschijn kwam.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 22:22 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne
    'Aah, Liam.' glimlachte ze waarna ze een pruillipje trok. 'Wat schattig!' zei ze en ze drukte een kus op mijn wang waardoor mijn glimlach alleen maar groter werd. Ik focuste me op het broodje wat ik op aan het eten was, maar merkte al dat Adelynn precies hetzelfde ging doen. Ook zij ging een foto maken en die tweeten. Ze wist ook dat er negatieve reacties zouden komen. Niet iedereen vond ons geschikt als stelletje en daar waren we ons ook bewust van. Ik keek altijd uit met berichtjes die ik op twitter zette en dingen die ik in interviews zei. Ik snapte het soms niet, waarom fans ons niet leuk vonden samen. Zij zouden toch ook wel zien dat Adelynn mij gelukkig maakte? Misschien waren ze jaloers en wilde ze Adelynn zijn. Ik snapte het niet, als je fan bent van iemand, wil je toch dat diegene gelukkig is? Door de negatieve berichten zat ik de laatste tijd wat minder op twitter en hield ik me meer bezig met andere dingen. De negatieve dingen hadden ook echt wel invloed op mij zelf, het raakte me echt wel maar ach, een dikke huid ontwikkel je wel na een tijdje. Het enige wat mij brak, was als het Adelynn pijn deed en als zij eraan kapot ging.
    Ze liet haar telefoon in haar schoot vallen en keek me weer in mijn ogen aan toen ik de vraag over de film stelde. Ze knikte en nam een slok van haar sinaasappelsap. 'Klinkt goed, jij mag vandaag de film kiezen.' grijnst ze. Even bijt ik peinzend en nadenkend op mijn lip. Adelynn koos altijd andere films dan ik, maar toch zaten we qua favoriete genre dicht bij elkaar. Ik zag in mijn ooghoeken hoe Adelynn haar mobiel weer pakte en haar tweet in beeld verscheen. 'Kijk.' mompelde ze en ze hield het scherm voor mijn ogen. 'Addie! Je zet me toch niet zomaar zonder shirt op twitter!' zei ik toen ik haar met grote ogen aankeek. Ik pakte de iPhone uit haar handen en scrollde een stukje naar beneden om de reacties te lezen. Zoals verwacht stonden er heel veel leuke en lieve, maar ook rare en vieze reacties tussen. Ach, we waren niet anders gewend, maar zoals ik al eerder zei, raakte het me wel. Ik slikte even en legde haar mobiel weer weg. Ik draaide mijn hoofd naar haar en drukte zachtjes een kusje op haar lippen. Ik wist dat het haar pijn deed, net zoveel als het mij deed, of misschien wel meer. Ze zat in kleermakers zit naast me en de dekens waren afgegleden naar haar onderbenen. Ze droeg mijn oude shirt, dat voor haar veel te groot was. Het was een stukje van haar schouder gegleden, waardoor het bandje van haar bh een stukje tevoorschijn kwam. Ik zuchtte toen ik het dienblad van het bed afzette en weer ging liggen. Dagen als deze waren zwaar, lichamelijk niet maar mentaal wel. Op dagen als deze wilde ik alle Social Media en alles rondom One Direction uit mijn hoofd hebben en wenste ik dat ik weer de normale doorsnee jongen van eerst kon zijn. Ik haalde een hand door mijn korte haar en legde zachtjes mijn hoofd op Adelynn's schoot. 'Ik hou van je, wat iedereen ook zegt.' zei ik zachtjes. Ik wilde dat ze dat nooit zou vergeten of mij zou verlaten. 'We laten onze telefoons uit vandaag, oke?' vroeg ik toen ik haar in haar ogen aankeek. 'We gaan gewoon rustig in bed een filmpje kijken en rustig met elkaar zijn.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ( Magicales -> Vindicatif)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [WindySky ---> SunnySpring]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Payton Wren Perosser

    Ik geef mijn kleine kitten, Spoon, nog een aai en een kusje op haar kleine kopje. Dan loop ik mijn appartement uit richting Starbucks waar ik met Claire had afgesproken. Ik kijk nog even op mijn iPhone hoe laat het was en ga dan te voet op weg. Zachtjes neurie ik How Ya Doin' van Little Mix. Dat was echt een liedje die ik altijd mee zong. Maar dat zou nu nogal rare blikken opwekken als ik hier, midden op straat, zou gaan zingen. Alhoewel... Nee. Niet veel later kom ik bij Starbucks aan. Ik kijk rond maar Claire is er nog niet. Ik ga in de rij staan om alvast wat te bestellen. Ik bestel een ijs karamel macchiato. Nadat ik mijn koffie heb zoeken mijn ogen rond naar een leeg plekje. Mijn oog valt op één van de weinige plekken die nog vrij is aangezien het nogal druk is. Ik ga zitten, kijk uit het raam wachtend op Claire.


    Do what people say you can't.

    Adelynn Elizabeth Johnson.
    'Addie! Je zet e toch niet zomaar zonder shirt op Twitter!' reageerde Liam, terwijl hij me grote ogen aankeek. Ik trok een onschuldig gezichtje. 'Maar ik moet de fans toch ook tevreden houden?' Althans, diegene die aardig tegen me waren. Hij greep mijn telefoon uit mijn handen en ik zag hem scrollen door de reacties. Onzeker beet ik op mijn lip. Ik wilde niet dat Liam die hatelijke reacties zou lezen, hij zou alleen maar meer zorgen om me maken. Hij legde mijn telefoon weer neer voor ik hem uit zijn handen kon pakken en draaide zijn hoofd mijn kant op, waarna hij zachtjes een kusje op mijn lippen drukte. Een glimlach verscheen op mijn gezicht, waarna ik mijn hand door zijn korte haar haalde en grinnikte.
    Ik wilde niet dat Liam zich zorgen om me maakte, hij had al zoveel aan zijn hoofd. Hij moest muziek opnemen, optredens verzorgen, interviews doen, zijn fans tevreden stellen. Ik wilde dat allemaal niet in de weg staan, hij wilde dit zo graag.
    Terwijl hij zuchtte zette Liam het dienblad, waar nu alleen nog maar lege dingen op stonden van het bed af en ging weer liggen. Ik wist dat hij de dagen zwaar op hem drukten en dat kon ik ook van zijn gezicht lezen. Vandaag zou ik hem eens zijn rust gunnen. Een korte grijns gleed over mijn gezicht toen ik me bedacht dat ik hem vandaag eens goed in de watten ging leggen. Daardoor zou hij zich veel beter voelen.
    Zodra hij zijn hoofd op mijn schoot legde liet ik mijn vingers over zijn ongeschoren kaak en wangen glijden, waarna ik zacht over zijn lippen gleed. Mijn blauwe ogen vonden zijn bruine. 'Ik houd van je, wat iedereen ook zegt,' zei hij zachtjes. Iedere keer wanneer hij dit zei kneep mijn maag samen. Het was het favoriete wat ik hoorde en elke keer zou ik willen huilen van geluk, omdat hij van mij was en hij van me hield. Ik knipperde een paar keer voordat er een gelukzalige glimlach op mijn gezicht ontstond. 'Ik ook van jou, wat de roddels of fans ook zeggen,' fluister ik terug, waarna ik een kus op zijn neus druk.
    'We laten onze telefoons uit vandaag, oké?' vroeg hij me en ik knikte. 'We gaan gewoon rustig in bed een filmpje kijken en rustig met elkaar zijn.' Opnieuw knikte ik, waarna ik Liam's gezicht voor de zoveelste keer bestudeerde. 'Klinkt perfect,' fluisterde ik, waarna ik met mijn nagels heel zacht over zijn ontblootte borst ging, wat een kriebelend gevoel veroorzaakte. 'Weet je al welke film we gaan kijken?' vroeg ik, terwijl ik opnieuw mijn vingers over zijn gezicht liet gaan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 0:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Clarisse Infelia Bond

    Ik griste nog snel mijn jas van de kapstok en stapte in mijn oude afgetrapte gympen om zo rechtstreeks naar de Starbucks te gaan. Ik had nou eenmaal met Payton afgesproken en ik brak dan niet zo snel mijn beloftes, zeker omdat ze mijn vriendin was. Glimlachend liep ik de Starbucks binnen en zag Payton al ergens zitten, ik gaf haar even een teken dat ik eerst iets ging bestellen en dan naar haar toe zou gaan. Ik bestelde een Java Chip en rekende af met contant geld. Al drinkend van mijn te hete koffie liep ik naar Payton toe en plofte tegenover haar neer. ''En, hoe gaat het?'' glimlachte ik en nipte weer van mijn koffie. Ik had Starbucks echt gemist de laatste tijd. Zacht neuriede ik Keep Your Head Up van Ben Howard en keek Payton met een glimlach aan. Dit was een goed teken, ik was in een goede bui.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    'Tot straks.' De behoedzame toon in zijn stem bracht een glimlach rond mijn lippen. 'Ik hou van je,' fluisterde ik zacht voor de deur in het slot viel en er een eenzame vlaag van leegte door het huis trok. Een zachte zucht verliet mijn lippen toen ik mijn telefoon opnieuw hoorde zoemen - welke ik ditmaal wantrouwend opnam. De stem van mijn vader klonk boos en hard. Een mix van beide tonen zorgde ervoor dat ik het toestel enkele centimeters van mijn oor verwijderde.
    'Ik ben zeventien, pap. Louis is mijn vriend, hij zou me nooit iets aandoe-' kans om uit te praten, kreeg ik helaas niet als het op mijn vader aankwam.
    Een moeizame frons verscheen dan ook boven mijn wenkbrauwen toen hij Louis van alle kwade dingen in mijn leven beschuldigde.
    'Ja, pap. Louis en ik zijn zooo onverantwoordelijk! We roken de hele dag drugs en zijn altijd bezig met seks. Seks, seks, seks, drugs, drugs, drugs!' Nu was hij niet de enige die zijn stem had verheven en kwam de man niet verder dan een boos gesnuif over het opbellen van Liam. 'Doe dat, pap. Serieus. Bel hem op, vraag hem dan gelijk of hij condooms voor me wil meenemen!' Siste ik beledigd in de hoorn voor ik hem uit drukte. Een beverige zucht verliet mijn lippen toen ik me opnieuw op de bank liet zakken, terwijl ik mijn benen op trok en de televisie aanzette. Mijn familie was één grote grap.
    Een tiental minuten was het stil - op het gebruikelijke, loze gebabbel van de ochtendtalkshow, na. Een man en vrouw discussieerden met een overdreven, Brits accent over het weer terwijl ze opmerkingen maakten over enkele nieuwsflitsen die deze morgen waren binnen gekomen.
    Het horen van de deurbel, echter, haalde me uit mijn ergernis en zorgde ervoor dat ik nieuwsgierig naar de voordeur liep. Was Louis soms iets vergeten? Het duurde even voor ik het gezicht van de jongen kon plaatsen, maar toen dat gebeurde wist ik dat alle kleur uit mijn gezicht verdween. Als bevroren krabbelde ik achteruit terwijl de angstaanjagend bekende grijns over het gezicht van de jongen kroop. Jay. Jason McCaughnley. Ik rilde.
    'Phee, schoonheid.' Zijn stem klonk zwaarder, dwingender dan de laatste keer dat ik hem had gezien. Mijn keel voelde kurkdroog toen ik de deur tevergeefs probeerde te sluiten. 'Tut, tut, tut. Ik ben er net. Waarom leidt je me niet rond in het paleisje van de jongen die me heeft vervangen?' Het feit dat hij op Louis doelde, zorgde ervoor dat mijn mond langzaam open zakte. Zonder met zijn ogen te knipperen wurmde hij zich langs me heen, waarbij hij de deur sloot en mij tegen de muur drukte. Zijn ogen waren zo donker dat ik zwoer dat hij geen irissen had.
    16+
    'Ik heb je gemist, meisje,' murmelde hij zacht terwijl hij mijn armen bij elkaar greep, toen ik deze in een poging van verzet tegen zijn schouders probeerde te slaan. 'Ik ben je meisje niet, Jay. Ik ben het nooit geweest.' En met die woorden spuugde ik verwoed in zijn gezicht. Als hij al kalm was geweest, leek die kans nu verkeken. Alsof het niets was, kwam zijn vrije hand tegen mijn linkerwang terecht. Brandende pijn zorgde ervoor dat er tranen in mijn ogen sprongen.
    'Klaar?' Vroeg hij met een vriendelijke toon, terwijl hij me naar de bank droeg alsof ik een klein kind was. Ik voelde me misselijk bij de gedachte wat hij met me kon doen - wat hij zóu doen. Mijn ogen gleden hulpeloos naar de tafel waarop ik mijn mobiel achter had gelaten. Zijn blik verzachtte gespeeld, terwijl hij de tijd nam om de lokken uit mijn gezicht te strijken. 'Je was vroeger nooit zo pittig, hm. Je hebt een echte man nodig, Phee. Geen belabberde zanger.' Een bittere grinnik verliet zijn lippen toen hij me tegen de bank drukte en bovenop me ging zitten zodat hij gemakkelijk mijn kleding van mijn lichaam kon stropen.
    De koelte zorgde voor pijnlijke kippenvel op mijn blote huid, terwijl tranen over mijn wangen glipten in woede en onmacht.
    Ik probeerde te schreeuwen toen zijn broek van zijn heupen gleed en één van zijn handen mijn mond bedekte. Hij was hier altijd al goed in geweest, en ik had kunnen weten dat ik niets zou voorstellen tegenover zijn kracht.
    In blinde agressie duwde hij zich bij me naar binnen, terwijl hoge gepijnigde snikken mijn mond verliet en mijn maag samentrok van walging.
    Pets. Mijn rechterwang gloeide ditmaal. En toch bleef ik proberen me onder hem uit te wurmen, terwijl hij zich als een wild beest op me stortte en met zijn lippen de mijne opzocht. In paniek voor meer, schopte ik mijn benen omhoog. Met succes, nu hij van de bank kantelde en ik overeind kon springen.
    Blind griste ik mijn telefoon van de tafel waarna ik naar boven rende. Mijn adem kort, snel, waardoor steken zich veel te snel in mijn ribben nestelde.
    Ik sloot mezelf op in de badkamer terwijl ik luisterde hoe de zware voetstappen de trap op kwamen. 'Ophelia!'
    Snikkend als een klein meisje drukte ik Louis' nummer in, en terwijl deze overging keek ik gedwongen toe hoe het slot van de deur protesterend begon te kraken. 'Louis! Louis! Alsjeblieft! Louis-' Een hoge gil verliet mijn lippen toen de deur openvloog en Jay de telefoon uit mijn handen griste. Hij gromde terwijl hij me op de grond gooide en me begon te slaan. Mijn wangen, armen, een klap in mijn ribben. Alles deed pijn. Het werd donkerder, en alles deed pijn.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 0:31 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pebble schreef:
    Adelynn Elizabeth Johnson.
    'Addie! Je zet e toch niet zomaar zonder shirt op Twitter!' reageerde Liam, terwijl hij me grote ogen aankeek. Ik trok een onschuldig gezichtje. 'Maar ik moet de fans toch ook tevreden houden?' Althans, diegene die aardig tegen me waren. Hij greep mijn telefoon uit mijn handen en ik zag hem scrollen door de reacties. Onzeker beet ik op mijn lip. Ik wilde niet dat Liam die hatelijke reacties zou lezen, hij zou alleen maar meer zorgen om me maken. Hij legde mijn telefoon weer neer voor ik hem uit zijn handen kon pakken en draaide zijn hoofd mijn kant op, waarna hij zachtjes een kusje op mijn lippen drukte. Een glimlach verscheen op mijn gezicht, waarna ik mijn hand door zijn korte haar haalde en grinnikte.
    Ik wilde niet dat Liam zich zorgen om me maakte, hij had al zoveel aan zijn hoofd. Hij moest muziek opnemen, optredens verzorgen, interviews doen, zijn fans tevreden stellen. Ik wilde dat allemaal niet in de weg staan, hij wilde dit zo graag.
    Terwijl hij zuchtte zette Liam het dienblad, waar nu alleen nog maar lege dingen op stonden van het bed af en ging weer liggen. Ik wist dat hij de dagen zwaar op hem drukten en dat kon ik ook van zijn gezicht lezen. Vandaag zou ik hem eens zijn rust gunnen. Een korte grijns gleed over mijn gezicht toen ik me bedacht dat ik hem vandaag eens goed in de watten ging leggen. Daardoor zou hij zich veel beter voelen.
    Zodra hij zijn hoofd op mijn schoot legde liet ik mijn vingers over zijn ongeschoren kaak en wangen glijden, waarna ik zacht over zijn lippen gleed. Mijn blauwe ogen vonden zijn bruine. 'Ik houd van je, wat iedereen ook zegt,' zei hij zachtjes. Iedere keer wanneer hij dit zegde kneep mijn maag samen. Het was het favoriete wat ik hoorde en elke keer zou ik willen huilen van geluk, omdat hij van mij was en hij van me hield. Ik knipperde een paar keer voordat er een gelukzalige glimlach op mijn gezicht ontstond. 'Ik ook van jou, wat de roddels of fans ook zeggen,' fluister ik terug, waarna ik een kus op zijn neus druk.
    'We laten onze telefoons uit vandaag, oké?' vroeg hij me en ik knikte. 'We gaan gewoon rustig in bed een filmpje kijken en rustig met elkaar zijn.' Opnieuw knikte ik, waarna ik Liam's gezicht voor de zoveelste keer bestudeerde. 'Klinkt perfect,' fluisterde ik, waarna ik met mijn nagels heel zacht over zijn ontblootte borst ging, wat een kriebelend gevoel veroorzaakte. 'Weet je al welke film we gaan kijken?' vroeg ik, terwijl ik opnieuw mijn vingers over zijn gezicht liet gaan.


    Liam Payne
    Haar vingers gleden over mijn kaak, mijn wangen en uiteindelijk mijn lippen terwijl ze me in mijn ogen aankeek. 'Ik ook van jou, wat de roddels of fans ook zeggen.' fluistert ze waarna ze naar voren buigt en een kus op mijn neus drukt. Ze knikte na mijn voorstel en liet haar lange nagels zacht over mijn borst glijden, waardoor een lichte laag kippenvel zich over mijn licht gebruinde huid verspreidde. 'Weet je al welke film we gaan kijken?' vroeg ze terwijl haar vingers zich weer verplaatste naar mijn gezicht. Ik sloot gelukzalig mijn ogen en dacht nogmaals na over wat voor een film we konden gaan kijken. 'Scary Movie?' zuchtte ik. 'Ik kan wel wat humor gebruiken..' zei ik zachtjes. Ik had het de laatste tijd best zwaar, begrijp me niet verkeerd, ik hield van de fans, ik hield van optreden, van de gejuich als we op het podium stonden, maar soms werd het me teveel. Dan was zo'n dagje alleen met Adelynn ook weleens fijn, ook als was het voor haar ook zwaar. Sommigen konden onze relatie wel waarderen, anderen niet en het is al ooit kantje boord geweest tussen mij en Addie. Er waren weleens van die momenten dat ze er klaar mee was en zich teveel aantrok van de fans. Laatst hadden we nog een grote ruzie gehad, toen een fan een berichtje naar Adelynn had gestuurd, dat ze niks waard was en beter een andere vriend kon zoeken, omdat ik wel iemand beters verdiende. Iets wat Adelynn wel vaker te horen krijgt, maar op een gegeven moment is de emmer vol, en dit was net die laatste druppel die het over deed lopen. We hadden geschreeuwd, elkaar uitgescholden en samen gehuild. Ik had haar honderd keer vertelt hoe mooi ze was en dat ik niemand anders wilde dan alleen haar. Later die avond waren we samen huilend in elkaars armen in slaap gevallen, en waren we de volgende ochtend weer opgestaan alsof er nooit iets gebeurt. was. Iets wat de laatste tijd wel vaker tussen mij en Adelynn gebeurt. Allebei wisten we niet waarom sommige fans ons het geluk niet gunde, maar toch moesten we er doorheen. Ik pakte haar hand van mijn gezicht en hield haar kleine handje stevig vast in mijn twee grote handen. Ik kwam een klein stukje omhoog waarna ik een kusje op haar lippen drukte. Dit waren de momenten die mij de meeste gelukkige jongen op de wereld maakte, de momenten dat ik met Adelynn was en we gewoon even van elkaar konden genieten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik ben een week op vakantie]
    [SunnySpring --> MyGlasses]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 17:10 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Depay schreef:
    (...)


    Liam Payne
    Haar vingers gleden over mijn kaak, mijn wangen en uiteindelijk mijn lippen terwijl ze me in mijn ogen aankeek. 'Ik ook van jou, wat de roddels of fans ook zeggen.' fluistert ze waarna ze naar voren buigt en een kus op mijn neus drukt. Ze knikte na mijn voorstel en liet haar lange nagels zacht over mijn borst glijden, waardoor een lichte laag kippenvel zich over mijn licht gebruinde huid verspreidde. 'Weet je al welke film we gaan kijken?' vroeg ze terwijl haar vingers zich weer verplaatste naar mijn gezicht. Ik sloot gelukzalig mijn ogen en dacht nogmaals na over wat voor een film we konden gaan kijken. 'Scary Movie?' zuchtte ik. 'Ik kan wel wat humor gebruiken..' zei ik zachtjes. Ik had het de laatste tijd best zwaar, begrijp me niet verkeerd, ik hield van de fans, ik hield van optreden, van de gejuich als we op het podium stonden, maar soms werd het me teveel. Dan was zo'n dagje alleen met Adelynn ook weleens fijn, ook als was het voor haar ook zwaar. Sommigen konden onze relatie wel waarderen, anderen niet en het is al ooit kantje boord geweest tussen mij en Addie. Er waren weleens van die momenten dat ze er klaar mee was en zich teveel aantrok van de fans. Laatst hadden we nog een grote ruzie gehad, toen een fan een berichtje naar Adelynn had gestuurd, dat ze niks waard was en beter een andere vriend kon zoeken, omdat ik wel iemand beters verdiende. Iets wat Adelynn wel vaker te horen krijgt, maar op een gegeven moment is de emmer vol, en dit was net die laatste druppel die het over deed lopen. We hadden geschreeuwd, elkaar uitgescholden en samen gehuild. Ik had haar honderd keer vertelt hoe mooi ze was en dat ik niemand anders wilde dan alleen haar. Later die avond waren we samen huilend in elkaars armen in slaap gevallen, en waren we de volgende ochtend weer opgestaan alsof er nooit iets gebeurt. was. Iets wat de laatste tijd wel vaker tussen mij en Adelynn gebeurt. Allebei wisten we niet waarom sommige fans ons het geluk niet gunde, maar toch moesten we er doorheen. Ik pakte haar hand van mijn gezicht en hield haar kleine handje stevig vast in mijn twee grote handen. Ik kwam een klein stukje omhoog waarna ik een kusje op haar lippen drukte. Dit waren de momenten die mij de meeste gelukkige jongen op de wereld maakte, de momenten dat ik met Adelynn was en we gewoon even van elkaar konden genieten.


    Adelynn Elizabeth Johnson.
    Liam sloot gelukzalig zijn ogen en ik zag aan de lichte denkrimpel die tussen zijn dikke wenkbrauwen verscheen dat hij nogmaals nadacht over een film die we konden gaan kijken. 'Scary Movie?' zuchtte hij. 'Ik kan wel wat humor gebruiken,' zei hij zachtjes. Ik wreef even zacht door zijn haar voor ik knikte en zachtjes zuchtte. 'Ja, ik ook wel.' Ik wist dat Liam het de laatste weken niet makkelijk gehad had, zoveel druk was er op hem gelegd. Hij hield veel van zijn fans en het optreden, maar de media en het management legde zoveel druk op de jongens. Als hij dan thuis kwam, was hij zo moe en gestrest. Het was gewoon niet leuk meer. En als ik er dan wat van zei, of ik maakte de verkeerde opmerking, ontstond er meteen ruzie. De laatste tijd hadden we veel ruzie gehad, die vaak helemaal nergens over ging. Vaak was het bijna over geweest tussen ons, door de druk. Als het niet aan hem lag, lag het wel aan mij. Sommige fans en roddelbladen maakten me zo onzeker. Ik kon veel hebben, maar toen ik laatst een briefje van een fan kreeg, waarop stond dat ik niet goed genoeg was voor Liam en hij beter kon krijgen, was dat de druppel geweest. Het was een verschrikkelijke avond geweest, met veel geschreeuw en tranen. We waren die avond in elkaars armen in slaap gevallen en de volgende dag weer uit bed gestapt alsof er niets gebeurt was. Liam haalde me uit mijn gedachten door mijn hand van zijn gezicht te pakken en die stevig vast te houden in zijn twee grote handen. Mijn blauwe ogen volgden zijn bewegingen toen hij een stukje omhoog kwam en een kusje op mijn lippen drukte. Genietend sloot ik mijn ogen. Ik hield van deze momenten, waar we rustig van elkaars aanwezigheid konden genieten. Hij was te vaak weg, hoewel hij daar niet veel aan kon veranderen. Hij hield van zijn werk en ik wilde niet dat hij dat voor mij zou opgeven. Toch miste ik hem erg als het andere kant van het bed leeg was. Dan miste ik zijn zachte aanrakingen, zijn zoete stem en zijn vederlichte lach. 'Hmm,' mompelde ik zachtjes tegen zijn lippen, waarna ik zonder hem te verschuiven, het bed uit gleed. Ik trok mijn zachte sloffen aan, maakte een slordige vlecht in mijn haar en greep het dienblad van de vloer, voor ik naar de deur van onze slaapkamer liep. 'Ik ga dit even opruimen en de film pakken,' informeerde ik hem en verliet de kamer. Beneden stopte ik de vieze borden en glazen in de vaatwasser, ruimde het dienblad op en in de woonkamer viste ik uit onze grote collectie dvd's het eerste deel van Scary Movie, voor ik de trappen weer beklom naar boven. Uit de keuken had ik nog snel wat M&M's, twee glazen en een pak IceTea Green Tea meegenomen, die ik op het nachtkastje zette en de dvd in de daarvoor bestemde speler stopte. Aan Liam's kant lag de afstandsbediening, waardoor ik lachend over hem heen moest kruipen voor ik de tv aan kon zetten.


    [Om weer wat leven in het topic te blazen (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne
    'Ja, ik ook wel.' zei ze waarna ik mijn lippen op de hare drukte. Ik sloot mijn ogen, ik genoot van het moment. Ik was te vaak weg, dat wist ik zelf ook. Ik had deze momenten zoveel meer nodig dan dat we ze nu hadden. Op tour moest ik haar nog meer missen dan dat ik normaal al deed. We waren pas nog op tour geweest en ik had het zo zwaar gehad. Ik hield van mijn werk, ik had hier bewust voor gekozen, maar alsnog miste ik Adelynn zo als we weg waren. De volgende keer zou ik vragen of ze mee mocht op tour. Ik had een hoop te regelen met het management daarvoor, maar ik had het ervoor over. Een fikse ruzie was het wel waard. Ik hoopte ook maar dat Adelynn mee zou willen, maar daar maakte ik me niet zo druk om. 'Hmm.' hoorde ik haar zachtjes tegen mijn lippen aan mompelen. Ik glimlachte toen ze haar lippen losmaakte van de mijne en het bed uit gleed. Ze schoof haar voeten in haar sloffen en maakte snel een vlecht in haar haren. Genietend keek ik naar haar, ze was perfect, prachtig, beeldschoon en het beste van alles, ze was van mij. Ze pakte snel het dienblad van de vloer voordat ze naar de deur van de slaapkamer liep. 'Ik ga dit even opruimen en de film pakken.' zei ze. 'Oke babe.' zuchtte ik voordat ik me weer terug liet zakken in mijn kussen en de dekens over me heen trok. Ik hoorde hoe ze beneden alles opruimde en hoe ze snel weer naar boven kwam. De deur werd weer geopend en met een zak M&M's, twee glazen en een pak IceTea Green Tea, kwam ze de kamer binnen. Ze zette alles op het nachtkastje en ze stopte de dvd in de dvdspeler. Ik zocht met mijn ogen naar de afstandsbediening, die aan mijn kant bleek te liggen. Adelynn kroop lachend over me heen en ik tikte even speels tegen haar billen. Ze zette de tv aan en het geluid van de dvd kwam door de boxen heen. Ik keek glimlachend naar hoe ze naast me lag en drukte een kusje op haar wang waarna ik haar tegen me aantrok en wat rechter op ging zitten in het bed. Mijn arm had ik om haar heen geslagen en haar hoofd leunde tegen mijn borst. Ik speelde zachtjes met haar haren en keek naar de film die zich afspeelde op de televisie. Me echt erop concentreren kon ik niet, maar geef me is ongelijk met zo'n beeldschoon meisje naast me. Ik haalde even mijn andere hand door mijn haren heen en sloot voor een paar seconden gelukzalig mijn ogen. Er kon niks bestaan wat perfecter was dan dit. Ik opende mijn ogen weer en keek naar het beeldscherm.
    'Ik hou van je Adelynn Elizabeth Johnson.' zei ik zachtjes waarna ik een kusje op haar zachte haren drukte. Het maakte me echt niks uit hoe de fans erover dachten. Binnenkort zou ik haar ten huwelijk vragen. Ik had het idee al een tijdje in mijn hoofd en nu wist ik zeker dat ik het uit zou voeren. Ja, we zijn nog jong maar ik had bedacht dat we ons gewoon een tijdje konden verloven. Geen haast, geen stress. Ik wilde gewoon zeker zijn dat zij van mij was de rest van mijn leven, want ik was er zeker van dat Adelynn de ware was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Adelynn Elizabeth Johnson.
    Zodra ik over Liam heen kroop om bij de afstandsbediening te komen, tikte hij speels tegen mijn billen. Een gilletje verliet mijn lippen voor ik lachend de afstandsbediening weggriste. Zodra ik de film aangezet had liet ik me terug in de lakens zakken en voelde hoe Liam een kus op mijn wang drukte. Ik glimlachte gelukzalig naar hem en liet me tegen hem aantrekken. Hij sloeg zijn arm om me heen en ik drukte mijn koele wang tegen zijn warme borst.
    Ik probeerde mijn ogen op het beeldscherm van onze TV te houden, maar zodra Liam mijn haar door zijn vingers liet glijden en er zacht mee speelde kon ik me niet meer op de film concentreren. Vanonder mijn wimpers keek ik stiekem omhoog naar hem.
    Af en toe kon ik nog steeds niet geloven dat hij voor mij gekozen had. We waren nu al lang samen en nog steeds verbaasde het me. Ik was een fan voordat ik hem leerde kennen, ik was nu nog steeds fan, Liam's grootste fan om precies te zijn en het was een droom die uitkwam toen hij me mee uit vroeg. Ik kon het me nog goed herinneren, en hoe zenuwachtig ik was geweest. De herinnering eraan maakte me glimlachen en opnieuw tekende ik zachtjes figuurtjes op zijn borst met mijn nagels.
    'Ik hou van je Adelynn Elizabeth Johnson,' hoorde ik Liam zachtjes zeggen, waarna hij een kusje op mijn hoofd drukte. Ik hoorde Liam wel vaker zeggen dat hij van me hield, maar toch smolt mijn hart elke keer. Dit keer was niets anders. Toch kwam de liefdesverklaring anders over, Liam had nog nooit mijn volledige naam gebruikt. Ik draaide mijn hoofd en kwam omhoog om hem recht aan te kijken. 'Ik ook van jou, Liam James Payne,' fluisterde ik terug, voor ik mijn lippen zacht tegen die van hem aandrukte en op zijn schoot kroop. Sommige mensen vonden het maar raar, maar ik had echt het gevoel dat Liam de ware was. Ik wist dat ik nog veel te jong was, dat ik nog maar één keer eerder verliefd was geweest, maar toch was dit anders. De gevoelens die ik voor Liam had had ik nog nooit eerder gehad en ik gaf er niets om hoe anderen erover dachten.

    [Dit hoofdstuk suckt, sorry!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel