• Fame comes with a price • One Direction



    Het leven van de wereld beroemde band 'One Direction' is niet zoals iedereen denkt. Het is geen rozengeur en maneschijn, zoals je voor de camera ziet. Als de camera's uitgaan neemt het leven van de jongens, maar ook dat van hun vriendinnen en familie, een heel ander karakter aan. Iedereen kampt met zijn eigen problemen. Niets en niemand is meer veilig voor de paparazzi en ook heeft niemand meer een eigen leven. Alles is bekend en open en bloot op internet te vinden. De problemen kunnen dan nog wel geheim blijven, maar voor hoe lang kan Liam nog verborgen houden dat hij bezorgd is om zijn zusje, dat elk moment een terugval kan krijgen naar haar oude gedrag? Hoe lang kan Louis geheim houden dat hij op de verkeerde manier is opgekomen voor zijn vriendin? Niall, die ongelukkig is door dat zijn zusje en vriendin niet met elkaar kunnen opschieten, maar ook in de publiciteit komen? Dat de vriendin van Zayn een duister geheim heeft waar zelfs hij niet vanaf weet. En als laatste Harry, waar blijkt dat zijn vriendin zwanger is, maar haar bedriegt omdat hij het niet aan kan?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    -De rpg is vooral gericht op de nadelen van het leven van de jongen en degene die een belangrijke rol in hun leven spelen. Hou er rekening mee dat er dan ook geen happy end is. Tenminste niet gelijk. Dit proberen we hier mee te vermijden.
    -Geen one-liners. Minimaal 5 regels
    -Ervaring hebben met minimaal 2 RPG's. We willen een snel doodlopende RPG vermijden.
    -Maximaal twee personages per persoon ( Jongen en Meisje)
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Phrases en Magicales maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen en let er op dat je elkaar reacties eerst leest voor je reageert.
    - Alles dat jouw karakter(s) niet zegt, gaat in het praattopic. Er wordt dan ook niet met '' ( ) { } | | '' - etc gewerkt. Voor alle off-topic kun je daar terecht.


    Rollen:
    One Direction:
    Harry Edward Styles - quin98
    Liam James Payne - Depay
    Louis William Tomlinson - Magicales
    Niall James Horan - WindSky
    Zayn Javadd Malik - DamnBieber

    Friends and family:
    Vriendin Harry: WindySky - Samantha Ashley Bullock
    Vriendin Liam: Pebble - Adelynn Elizabeth Johnson.
    Vriendin Louis/zusje Liam: Phrases - Ophelia Annabelle Payne
    Vriendin Niall: nessje - Devaney Ciarra Shanessa Aily
    Vriendin Zayn: Malino - Jade Santana Desouris
    Zusje Niall: Magicales - Danelea Caitlin Horan
    Zus Zayn: BigFatLiar - Madeline Malik
    Beste vriendin Harry (eventueel degene waarmee hij 'vreemdgaat'): DamnBieber - Angel Jasmine Moon
    Beste vriendin Liam: Semper - Payton Wren Perosser
    Beste vriendin Louis: Lavigna - Clarisse Infelia Bond
    Beste vriend Niall: BigFatLiar - Vincent Mo McBrook


    x Loves Phrases &' Magicales

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:07 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Harry Edward Styles

    Terwijl ik aan de telefoon zit hoor ik ook dat ik een smsje krijg maar dat komt later wel. Als ik de stem van Danelea hoor die mijn prins noemt verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. 'Heey prinsesje' zeg ik vrolijk door de telefoon. ' Dan moet je de volgende keer ook wel zeggen dat je naar mij gaat h''e want dan haal ik je graag op' zeg ik en vindt het toch wel zielig dat ze verdwaalt was, maar ook weer raar want ze wist de weg naar mijn huis wel. Misschien dat de paparazzi der heeft lastiggevallen? Bij die gedachte wordt ik al een klein beetje boos op de paparazzi, konden ze niet gewoon zo'n klein meisje ene keer met rust laten? Ik snap dat ze de hele tijd achter ons aanzitten maar zo iemand als Danelea konden ze toch gewoon met rust laten? Ze vraagt wat ik ga doen, 'Nou Louis komt zo en waarschijnlijk Samantha ook, en wat ga jij doen?' vraag ik terwijl der nog steeds een glimlach op mijn gezicht staat. Danelea was altijd zo vrolijk, net der broer, dus daar werd ik automatisch ook een stuk vrolijker van.

    Danelea Caitlin Horan
    Ik ging iets verzitten, maar weigerde mijn broer los te laten. Je kon me eigenlijk wel zien als een levende knuffelbeer, want hield gewoon de aandacht en knuffels van onder andere Niall en Harry, maar zeker ook van de andere. Bij de woorden prinsesje verscheen er een brede glimlach op mijn gezicht. 'Het was eigenlijk als verassing bedoelt, alleen nu een beetje uit de hand gelopen. Maar de volgende zal ik het zeggen.' zei ik vrolijk. De vrolijkheid was gelukkig weer helemaal teruggekeerd. Was dat het niet dan was dat nu wel het geval. 'Je bent lief, prinsje.' Eenmaal zulke gesprekken of in de buurt van iemand maakte alles weer goed. Het was voor mij gelukkig niet moeilijk om met mijn grootste voorbeelden in contact te komen. Het was niet nodig om de vreemdste dingen uit te voeren, zoals je wel eens zag bij de Directioners. Mijn grootste voorbeelden waren degene die het dichtst bij me waren en elke dag zag, maar tegelijkertijd ook de bekendste boyband waren. 'Ik wilde je ijsje nog komen brengen zo meteen, die had je nog tegoed. Maar volgens mij heb je het al druk genoeg.' Lachte ik. Het kwam echt heel weinig voor dat je mij niet zag lachen. 'Maar als dat het geval is neem ik genoegen met het gesprek nu.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Goed zo wan ik wil niet dat je weer verdwaalt, hoe lief het ook is dat je me wil verassen' zeg ik met een glimlach. Ik vond het echt lief dat ze me wou verassen maar heb toch liever da ze dan eerst mij dat verteld of iemand vraagt om even met der mee te lopen, want ik wil echt niet dat ze straks verdwaalt is en dat ze niet te vinden is. Ik glimlach als ze zegt dat ik lief ben, 'Jij bent nog veel liever prinses' zeg ik en glimlach. 'Ooh lekker een ijsje, nou die kan je best nog komen brengen hoor, en dan kan je zelf ook nog komen, dat maakt niet uit zo druk heb ik het niet en voor jou maak ik anders toch gewoon tijd vrij' lach ik, ik vond het altijd gezellig als ze kwam. Ze was vrolijk en ik vond het echt altijd leuk om een beetje met haar te spelen. 'aar moet je geen genoegen mee nemen want je komt gewoon zo hier heen, maar dan neem je wel iemand mee en anders kom ik je halen' zeg ik en glimlach even. Ik ging der nu echt niet alleen laten gaan al had ze waarschijnlijk zelf ook wel gezorgd dat er iemand meeging ik bedoel ze is nu vast geschrokken.

    Danelea Caitlin Horan
    'Maar ik kan wel lief zijn. En verdwalen gebeurd niet snel, maar met paparazzi wel aangezien je niet oplet, want je wilt alleen vluchtte daarvoor.' zei ik zacht. 'De volgende keer kom je me dan ophalen, maar blijft je doen alsof het een verassing is. Of vraag ik iemand anders.' beloofde ik, want mooi niet dat ik nu weer alleen over straat ging. Ik had mijn lesje nu wel weer geleerd. Een 'awh' geluidje verliet mijn mond. 'Ik wil ons prinsje nu een knuffel geven.' zei ik met een teleurgestelde toon aangezien het niet kon. 'Dan komt er zo een ijsje aan, als Niall en Vincent meekomen, en anders moet je deze kant opkomen dan krijg je -je knuffel er ook gelijk bij.' lachte ik en keek Niall gelijk met grote puppy-ogen aan. Ik wilde vandaag gewoon nog even langs Harry. 'Dan zal ik je woorden maar opvolgen en je krijg het wel te horen als niemand meewilt, Hazzie.' Al betwijfelde ik dat aangezien het niet mijn idee was om een ijsje te gaan halen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat weet ik want je bent altijd lief. En da ken ik ja, ze moeten je echt is met rust laten en de volgende keer moe je maar zorgen dat je een telefoon mee hebt zodat je mij ook kan bellen dan ben ik je persoonlijke bodyguard goed?' vraag ik lachend al weet ik dat ze nu gewoon niet zovaak alleen meer over straat zou gaan. 'Ja is goed, dan doe ik gewoon alsof ik helemaal niet door heb gehad dat je bent meegereden en dan als we bij mijn huis staan heb ik pas door dat je er bent' zeg ik lachend en schud mijn hoofd even. Ik zie het al helemaal voor me, komt ze mijn auto eruit en dan is het zo van, ow ben jij der ook? wat leuk. 'Nou dat kan zo wel, want jij komt zo gewoon lekker hier naartoe' zeg ik met een glimlach. 'Nou lekker hoor, en is goed voor die knuffel en jou gezelschap kom ik wel di kant op hoor' zeg ik lachend en glimlach daarna weer. 'Is goed dan merk ik het wel als je me belt' zeg ik met een glimlach. 'Nou doei prinses dan zie ik je zo' zeg ik en hang daarna op. Ik kijk naar het smsje van Louis en bijt even op mijn lip, hand in het verband? Hoop dat het niet teveel pijn doet en voel me nu echt schuldig. Nou in dat geval moet je maar gauw langskomen want dan maak ik het daarmee goed. Tot zo gauw verzend ik het en wacht daarna maar weer geduldig af.

    Ophelia Annabelle Payne
    'Ik blijf hier, Lou. Ik red me wel, en daarnaast vindt Harry het vast geweldig om wat bromance tijd in te halen.' plaagde ik hem met een onschuldige grijns, waarna ik mijn tong naar hem uitstak en mijn telefoon van de bar griste. Het was niet moeilijk te raden dat het mijn ouders waren geweest die me de meeste sms'jes hadden gestuurd: ze vertrouwden Louis nog steeds niet, gezien hij eenentwintig was een ''mannenbehoeftes'' had. Ik rolde kort met mijn ogen toen ik het witte, zoemende apparaat over de ontbijttafel schoof en vervolgens mijn armen over elkaar sloeg.
    'Oh, en kijk uit voor de fans. De eerstvolgende die je op een onfatsoenlijke manier vastpakt..' Ik kneep mijn ogen samen voor ik mijn hoofd zachtjes lachend schudde. Ik wist best dat het erbij hoorde dat iedereen met mijn vriendje op de foto wilde, maar het bleef toch even slikken om al die onbekende meisjes met mijn Louis te zien knuffelen of kussen. Mijn armen gleden een laatste maal rond zijn middel zodat ik hem naar me toe kon trekken om een zachte zoen tegen zijn lippen te drukken, voor ik losliet om me richting de bank te begeven, waar ik met opgetrokken benen de televisie aanzette en vervolgens het overhemd op een fatsoenlijke manier alles een beetje probeerde te laten bedekken. Het was nog veel te vroeg om me ergens anders zorgen over te maken, daarnaast voelde ik een lichte hoofdpijn opkomen en was ik dus echt niet het type vriendin dat iedere minuut van iedere dag Louis wilde claimen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Danelea Caitlin Horan
    'Dat is wat jij denkt, maar of dat ook de waarheid is. Maar dat is lief van je en zal ik onthouden. Prins Hazza Edward Styles de persoonlijk bodyguard van dit kleine meisje. Volgens mij ben jij degene die er beter een kan gebruiken.' antwoordde ik met een lieve, maar ook tegelijkertijd onschuldig glimlach. Wetende dat ik het beter kon onthouden aangezien ik wel zo eigenwijs was om weer alleen de straat over te gaan. 'Dat klinkt als een perfecte plan, dus onthoud dat maar alvast.' Mijn lach vulde de keuken, want zag het echt al helemaal voor me. En anders zou ik Niall gewoon mee de straten over sleuren naar Harry toe. 'Dat is goed en dan zie je me straks wel.' zei ik vrolijk en knikte. Ondanks hij het niet kon zien. 'Dat hoor ik graag, want wil op dit moment echt een knuffel van jou.' zei ik en mijn blik ging weer naar mijn broer. 'Is goed, Hazz en tot straks.' Ik hing al snel daarna ook op en stopte Niall zijn telefoon weer terug in zijn zak. Waarna ik hem onschuldig aankeek. Gewoon weer wachtende op antwoord terwijl ik een klein kusje op zijn wang drukte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte langzaam. 'Dat weet ik ook wel, maar vind het gezellig met jou in de buurt. Weet je, dan halen Harry en ik wat bromance tijd in en daarna is het tijd voor ons.' Lachte ik vrolijk. Ik kon er wel tegen als Ophelia of iemand anders bekend het zeg, maar sommige mensen overdreven het altijd nog. Daar kon ik juist wel weer chagrijnig om worden. Rustig ging ik verder met de pannenkoeken terwijl mijn blik af en toe naar Ophelia ging.
    Toen ze kort met haar ogen rolde en haar telefoon over de ontbijttafel schoof, wist ik alweer hoe laat het was. Ik zei er dan ook niets over en richtte me weer op de pannenkoeken.
    'De eerst volgende die dat doet zal dat nooit meer doen. Ik heb alleen interesse in jou en de rest interesseert me niet. Maar zal ervoor opletten.' Uiteindelijk lachte ik ook zachtjes, maar mijn woorden waren wel serieus. Het hoorde er dan allemaal wel bij en kon er ook wel tegen, alleen had ik besteedde ik mijn aandacht en knuffels liever aan degene die nu voor me stond. Mijn goede hand plaatste ik tegen haar wang als ze me dichter naar zich toetrekt. Ik glimlachte tegen haar lippen, voor ik toekeek hoe ze naar de bank liep. Niet al te lang daarna was het eten klaar en maakte wat klaar voor Ophelia, waarna ik ook iets inpakte voor Harry. Het ontbijt bracht ik naar haar toe waarna ik nog een kusje op haar lippen drukte. 'Dan ga ik Harry even opzoeken. Je ziet me straks.' Ik liep naar de gang toe en trok mijn schoenen voor ik nog een blik naar de woonkamer wierp. 'Tot straks.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Santana Desouris

    Lachend rijd Ashley terug naar mijn huis en ik grijns even. Die bar is echt gezellig, geen jongens die je zowat aanranden, schaamteloze mensen en je maakt zoveel vrienden... Niet dat ik die niet al heb, maargoed.. 'Zie je wel morgen ofzo.' glimlacht Ashley en ik knik even. Ik geef haar snel een knuffel en stap uit de auto. Snel vis ik de sleutels uit mijn tas en haal een hand door mijn gitzwarte haren. Ik loop naar de deur en stop de sleutel in het slot. Ik open de deur en loop naar binnen. 'Zaynie!' roep ik lachend en gooi mijn tas op de grond. 'Waar zit je?' mompel ik en loop door het huis. Ik luister even naar het getik van mijn hakken en zie hem dan op de bank. 'Hey!' glimlach ik en plof naast hem..


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    Geiriteerd kijk ik naar Spongebob. Spongebob was altijd vrolijk dat kon ik over mezelf niet echt zeggen. Ik zit niet bepaald in een goede periode nu. Ik kijk even naar de deur die in het slot valt. Vast Jade. Dan hebben we ook nog Jade mijn mysterieuze vriendinnetje. Ja mysterieus ik denk dat ze iets verbergt voor me maar ik weet nog niet precies wat. ''Hey.'' Ik geef haar een zacht kusje bij haar nek en ga dan verder tot ik bij haar mondhoek ben. ''Ik houd van je'' mompel ik. Ik geef haar een snel kusje op haar mond. ''Wat deed je net'' verwachtingsvol kijk ik haar aan. De fans waten niet echt uitzinnig over het nieuws dat Jade mijn vriendin was. Ze vonden haar een achterbaks kreng. Ik wist natuurlijk wel beter maar toch, iets van haar valt me op. Iets wat anders is dan het moment dat ik haar mijn vriendin mocht noemen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Depay schreef:
    Liam James Payne
    Ze knikte. 'Sounds perfect.' fluisterde ze zachtjes voordat ze omhoog keek, recht in mijn gezicht. Ik glimlachte toen ik zag hoe ze mijn gezicht bestudeerde en drukte zachtjes een kusje op haar lippen. 'I love you.' zei ik grijnzend toen ik haar losliet en recht in bed ging zitten. Ik rekte me even uit en stapte gekleed in alleen mijn boxershort uit bed. Adelynn had me al zo vaak zo gezien, dus dat maakte me ook niks meer uit. Ik haalde mijn hand door mijn korte haren en zwaaide mijn benen een beetje lomp over de rand van het bed, waarna mijn voeten de koude vloer raakte. Ik rilde even door die aanraking. Er lag nog een wit shirt en een zwarte joggingbroek op de stoel die in de hoek van de kamer stond en ik trok ze snel aan. 'Ben zo terug prinses.' zei ik grijnzend voordat ik de kamer uit liep om ontbijt te maken. Uit het keukenkastje griste ik snel een dienblad, twee borden en twee glazen. Ik gooide er ook wat broodjes op en pakte broodbeleg uit een ander kastje. Op mijn allersnelst bak ik een eitje voor Adelynn en schonk ik twee glazen sinaasappelsap in. Toen alles goed op het dienblad stond strompelde ik fluitend terug naar de kleedkamer.
    'Ben ik weer.' zei ik toen ik glimlachend de kamer binnen kwam.


    Adelynn Elizabeth Johnson.
    Zacht drukte Liam een kusje op mijn lippen, wat een glimlach als gevolg ws. 'I love you,' zei hij grijnzend toen hij me losliet en recht ging zitten. Hij rekte zich even uit en stapte het bed uit. Hij droeg niet meer dan alleen een boxershort. Het was niet de eerste keer dat ik hem zo gezien had, dus gaf hij er vrij weinig om. Toch kon ik het niet laten mijn ogen even over zijn goedgevormde billen te laten glijden. 'I love you too,' riep ik hem na terwijl hij de kamer verliet, nadat hij een wit shirt en een zwarte joggingbroek aangetrokken had. 'Ben zo terug prinses,' had hij me grijnzend verteld, voor hij echt de slaapkamer verlaten had. Een gelukzalige zucht gleed over mijn lippen en ik sloot nogmaals mijn ogen, om me uit te rekken en overeind te komen. Mijn hand haalde ik door mijn krullen heen, waar gelukkig geen klitten in zaten. Normaal droeg ik mijn haar altijd in een knot of een vlecht als ik sliep, anders waren mijn krullen onhandelbaar. Gelukkig was dat vannacht mee gevallen, anders had ik grootse problemen gehad. Mijn ogen gleden door de kamer en ik hoorde Liam beneden bezig in de keuken.
    Ik hield zo veel van Liam. Hij wist elk detail van me en zorgde ontzettend goed voor me, soms wel beter dan ik verdiende. Het zou juist andersom moeten zijn, ik zou voor hem moeten zorgen en hem moeten verwennen. Hij had namelijk een veel drukker leven als ik en had veel meer stress. Toch deed ik zo veel als ik kon. Zijn gefluit bereikte mijn oren al voordat hij de kamer opnieuw betrad, dit keer met een dienblad vol eten in zijn handen. 'Ben ik weer,' deelde hij me en glimlachte, waardoor er een grijns op mijn gezicht verscheen.
    'Aaaah, lekker!' kirde ik blij en sloeg mijn armen rond zijn nek zodra hij het dienblad op bed had neergezet. Ik drukte een kus op zijn neus en liet hem los, waarna ik bekeek wat hij gemaakt had. Glazen sinaasappelsap, broodjes, heerlijk belegd en een eitje. Hmm. 'Ziet er lekker uit, Li,' complimenteerde ik hem. Mijn maag begon te knorren. Ik greep een broodje en nam er een hap van, waarna ik het broodje bij hem voor hield. 'Mondje open,' piepte ik net alsof ik tegen een klein kind praatte, waarna mijn hoge lach door de kamer weerklonk.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:52 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Santana Desouris

    Ik kijk even naar Zayn en houd mijn hoofd een tikkeltje schuin. Zou hij al weten waar ik mijn inkomsten vandaan haal? Vast niet, het is namelijk zo makkelijk om het geheim te houden. ''Hey.'' zegt hij en hij geeft een kusje in mijn nek, dat blijft hij doen tot mijn mondhoek. Ik grijns even en kijk hem aan. ''Ik houd van je'' mompelt hij en ik leg mijn hoofd op zijn borst. 'Love you too.' zeg ik gemeend en ga met mijn vingers over de tattoo's op zijn arm. ''Wat deed je net'' vraagt hij en ik kijk hem even aan. 'Naar de bar met Ash.. wat heb jij zowat de hele dag gedaan?' vraag ik en kijk even in zijn ogen. Ik ben blij dat ik hem mijn vriendje kan noemen, ookal zijn zijn fans er niet heel blij mee. Ik krijg soms nogal wat haat, maar I don't care. Weet je waarom? Because I love haters! Ze mogen me dan wel zoveel haten, maar ik ben dus toch mooi hun aandacht waard...


    El Diablo.

    {Mijn late topics...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne
    'Aaaah, lekker!' riep ze blij toen ik de kamer in kwam met het dienblad. Ik zette het dienblad op het bed en vrijwel meteen slaat Adelynn haar armen om me heen. Glimlachend sloeg ik mijn armen ook om haar heen en al snel kreeg ik een kusje op mijn neus gedrukt en liet ze me weer los. Ze keek even naar wat er allemaal op het dienblad stond. 'Ziet er lekker uit, Li.' zei ze vrolijk en ik hoorde hoe haar maag een zacht geluid maakte. Meteen greep ze dan ook een broodje van het bord af en nam er een hap van. Glimlachend keek ik naar hoe ze naast me zat te genieten van het broodje. Al snel kreeg ik het ding voor mijn eigen neus geduwd. 'Mondje open,' piepte ze net alsof ik tegen een klein kind praatte, waarna ze hard begon te lachen. Ik grinnikte en deed mijn mond open om een hap van het broodje te nemen, zoals ze zei. Daarna haalde ik een hand door haar blonde krullen heen en drukte een kusje op haar wang. Ik pakte mijn iPhone van mijn nachtkastje en zoals altijd overstroomde het ding van de berichtjes op twitter. Ik zuchtte toen ik ze een beetje globaal doorlas. Heel wat positieve dingen maar ook negatieve dingen, die de laatste tijd vooral over Adelynn gingen. Dat ik heel wat beter kon krijgen en dat ze niks voor mij was. Ook Adelynn kreeg heel wat haat en ik wist dat ze het daar moeilijk mee had, en ook al wilde ze het niet, ik maakte me druk om haar. Ik haalde een hand door mijn korte haren en maakte toen een foto van het ontbijt. Just made some breakfast for my babe :) tweette ik. Ik haatte het dat Adelynn zoveel haat kreeg, ze verdiende het niet. Zij was het enige meisje dat me ooit zo blij gemaakt had. 'Kijk!' zei ik trots tegen Adelynn en ik liet haar de tweet zien. Ik wilde dat ze zich speciaal voelde en wist hoe speciaal ik haar vond. Ik legde mijn iPhone weer weg en begon ook te eten van de broodjes die ik gemaakt had. 'Zullen we straks maar een filmpje krijgen?' vroeg ik haar. Ik had geen idee wat we verder zouden kunnen doen op een bankhang-dagje..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Samantha Ashley Bullock
    Als ik klaar ben met douchen en me heb aangekleed, pak ik mijn mobiel weer. Ik zie dat Harry me een berichtje heeft gestuurd. Snel lees ik het door, waardoor er een glimlach op mijn gezicht ontstaat. Snel sms ik terug dat ik er binnen een half uur ben. Dat hoop ik tenminste, misschien dat de paparazzi nog voor nare dingen gaat zorgen. In mijn keuken smeer ik snel een broodje voor mezelf, waarna ik mijn tas pak, jas aantrek en in mijn schoenen stap. Helemaal klaar ga ik naar buiten, waar ik de capuchon van mijn jas over mijn hoofd heen trek. Ik heb geen zin in enge paparazzi die me volgen of Directioners die willen weten waar de jongens wonen. Met snelle passen stap ik door de straten en neem af en toe een omweggetje door steegjes die wat minder bevolkt worden. Al snel kom ik aan bij het goede huis en druk ik op de deurbel. Schichtig kijk ik om me heen, op zoek naar eventuele ongewenste mensen.

    Niall James Horan
    Met een grote glimlach hoor ik Danelea's gesprek aan met Harry, via mijn telefoon. Ik ben aardig boos door haar verhaal over de paparazzi die haar achtervolgde, waardoor ze verdwaalde. Het liefst zou ik die mannen nu opzoeken en ze eens goed de waarheid gaan vertellen. Maar daar schiet ik niks mee op, alleen nog meer slechte reputatie voor ons en waarschijnlijk gingen ze mijn zusje dan nog meer achtervolgen. Het is lief hoe ze nu met Harry praat. Ik ben echt blij dat de andere jongens haar ook zo mogen, mijn zusje is echt een groot deel van mijn leven. Als ze klaar is kijkt ze me vragend aan, voordat ze een kus op mijn wang drukt. Ik tik even lachend met mijn vinger op haar neusje.
    'Jij prinsesje, krijgt zo snel mogelijk een nieuw mobieltje. Vanmiddag gaan we er samen een uit zoeken op internet. Zullen we dan nu ergens een ijsje gaan halen en dan naar Harry?' Ik laat Danelea even verzitten op mijn andere arm, aangezien het anders nogal zwaar word. Dan kijk ik naar Vincent. 'Ga je ook mee Vin?' Ik kijk weer naar mijn zusje en druk nu een kusje op haar wang.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa