• Fame comes with a price • One Direction



    Het leven van de wereld beroemde band 'One Direction' is niet zoals iedereen denkt. Het is geen rozengeur en maneschijn, zoals je voor de camera ziet. Als de camera's uitgaan neemt het leven van de jongens, maar ook dat van hun vriendinnen en familie, een heel ander karakter aan. Iedereen kampt met zijn eigen problemen. Niets en niemand is meer veilig voor de paparazzi en ook heeft niemand meer een eigen leven. Alles is bekend en open en bloot op internet te vinden. De problemen kunnen dan nog wel geheim blijven, maar voor hoe lang kan Liam nog verborgen houden dat hij bezorgd is om zijn zusje, dat elk moment een terugval kan krijgen naar haar oude gedrag? Hoe lang kan Louis geheim houden dat hij op de verkeerde manier is opgekomen voor zijn vriendin? Niall, die ongelukkig is door dat zijn zusje en vriendin niet met elkaar kunnen opschieten, maar ook in de publiciteit komen? Dat de vriendin van Zayn een duister geheim heeft waar zelfs hij niet vanaf weet. En als laatste Harry, waar blijkt dat zijn vriendin zwanger is, maar haar bedriegt omdat hij het niet aan kan?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    -De rpg is vooral gericht op de nadelen van het leven van de jongen en degene die een belangrijke rol in hun leven spelen. Hou er rekening mee dat er dan ook geen happy end is. Tenminste niet gelijk. Dit proberen we hier mee te vermijden.
    -Geen one-liners. Minimaal 5 regels
    -Ervaring hebben met minimaal 2 RPG's. We willen een snel doodlopende RPG vermijden.
    -Maximaal twee personages per persoon ( Jongen en Meisje)
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Phrases en Magicales maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen en let er op dat je elkaar reacties eerst leest voor je reageert.
    - Alles dat jouw karakter(s) niet zegt, gaat in het praattopic. Er wordt dan ook niet met '' ( ) { } | | '' - etc gewerkt. Voor alle off-topic kun je daar terecht.


    Rollen:
    One Direction:
    Harry Edward Styles - quin98
    Liam James Payne - Depay
    Louis William Tomlinson - Magicales
    Niall James Horan - WindSky
    Zayn Javadd Malik - DamnBieber

    Friends and family:
    Vriendin Harry: WindySky - Samantha Ashley Bullock
    Vriendin Liam: Pebble - Adelynn Elizabeth Johnson.
    Vriendin Louis/zusje Liam: Phrases - Ophelia Annabelle Payne
    Vriendin Niall: nessje - Devaney Ciarra Shanessa Aily
    Vriendin Zayn: Malino - Jade Santana Desouris
    Zusje Niall: Magicales - Danelea Caitlin Horan
    Zus Zayn: BigFatLiar - Madeline Malik
    Beste vriendin Harry (eventueel degene waarmee hij 'vreemdgaat'): DamnBieber - Angel Jasmine Moon
    Beste vriendin Liam: Semper - Payton Wren Perosser
    Beste vriendin Louis: Lavigna - Clarisse Infelia Bond
    Beste vriend Niall: BigFatLiar - Vincent Mo McBrook


    x Loves Phrases &' Magicales

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:07 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Mijn topics ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Wat is het begin? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    | Lees de regels even. (': |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Malino schreef:
    [Mijn topics]

    [Mijn Topics]


    Do what people say you can't.

    (Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jade Santana Desouris

    Na een tijdje besluit ik om mijn haar maar in een strakke staart te zetten. Lekker simpel en het ziet er goed uit. 'J, ben je al bijna klaar?' hoor ik mijn beste vriendin Ashley door de telefoon vragen. 'Ja ja, even de final touch.' zeg ik. 'Oké, ik sta beneden met de auto.' zegt ze waarna ze ophangt. Ik gris mijn mascara van het tafeltje en doe hem snel op. Ook mijn roze lipgloss ontbreekt niet. Snel check ik alles in de spiegel, haar check, make up check... Ik laat mijn blik over mijn kleding glijden. Een skinny jeans, zwarte pumps en een haltertopje met tijgerprint. Niet gek voor een avondje met je beste vriendin, toch? Gewoon even langs de bar gaan, altijd gezellig.. Ik prop mijn Iphone in mijn zak en pak dan mijn leren jasje van de kapstok. 'Ik ben weg!' roep ik, geen idee of Zayn me hoort maargoed.. Hij weet dat ik had afgesproken met mijn bestie... Ik loop naar Ashley's Audi en stap in. 'Hey.' glimlach ik en geef haar snel een knuffel. 'Let's go.' grijnst ze en ik grijns ook. Ik klik de gordel vast en al snel rijd ze weg....


    El Diablo.

    Danelea Caitlin Horan
    Rustig liep ik door de straten van Londen. Ik wist dat het misschien niet het beste plan was, aangezien Niall waarschijnlijk geen idee had waar ik was. Zelf had ik al geen idee, al was het de bedoeling om naar een van de andere jongens toe te gaan. Maar de mensen die me herkende als ''Het zusje van de Niall Horan' leidde me een hele andere kant op. Het was niet te merken, maar het deed me toch altijd wel iets. Niet alleen om zo herkend te worden, maar ook de kritiek en dan niet alleen op mij. Ook mijn broer en de andere. Ik heb ze dan ook nooit gezien als beroemdheden, maar als normale mensen die deden wat ze leuk vonden en daardoor geen privacy meer hadden. Meestal probeerde ik dan ook alles wat daarmee te maken had te ontvluchten, maar negen an de tien keer zonder succes. Alleen het was dan een voordeel dat er iemand bij dit kleine meisje was. Nu liep ik hier alleen rond, zonder precies de locatie te herkennen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ophelia Annabelle Payne
    Zelfs na de tijd die ik al met Louis samen was, hadden mijn ouders nog altijd hun bedenkingen over onze relatie. Hun grootste angst was echter mij. Ik die terug zou vallen in de depressieve, zelfverminkende tienerrol omdat haar vriendje nu eenmaal doorgedraaid was. Ik schaamde me dan ook nog altijd voor alles dat Louis had moeten doen om zich te bewijzen. Maar juist daardoor was ik hem gaan vertrouwen, en van hem gaan houden. En ik wist dat Louis niet Jay was, maar ik wist ook dat hij nooit perfect zou zijn voor mijn ouders. Mede omdat ze bang waren voor de publiciteit die Liam en hem achtervolgden. Het zou niets zijn om het verhaal van de zielige Ophelia Payne in een roddelblad te zetten, waarschijnlijk zou het zelfs als honing voor bijen werken - maar dat was niet iets waar ik me nog langer mee bezig probeerde te houden. Als mijn ouders me niet wilden laten gaan, dan ging ik gewoon zelf. Ik wist waar Louis woonde, en ik wist ook dat hij me nooit iets zou ontzeggen. Bovendien hadden we hier alle tijd zonder de verplichtingen die ouders je gaven. Een vederlichte glimlach dwong mijn lippen omhoog toen ik mijn hoofd iets kantelde richting de jongen naast me. Het was niet heel laat in de ochtend, en mede daardoor druppelde er stroken zachtgele zon langs de gordijnen naar binnen. Mijn vingertoppen gleden een kort moment over de wit katoenen dekens, voor ik me op mijn zij rolde om me wederom tegen Louis' borst te nestelen. Het had lang geduurd voor ik er aan gewend geraakt was dat hij me nooit tot zoiets zou dwingen, maar uiteindelijk was ik degene die het liefst tegen hem aan kroop om de rest te vergeten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [mt als ik wakker ben ga ik reageren en daarmee bedoel ik dat ik ff gedouched heb enzo]


    Dont say why me, say try me

    Vincent Mo McBrook
    Ik kwam een klein winkeltje uitgelopen waar ik zojuist een soort jongens armbanden had gekocht (1 2). Ik kocht daar vaak dingetjes, ook mijn piercings had ik daar gekocht. Omdat het een beetje afgelegen lag had ik daar minder last van paparazie, toch moest ik nogsteeds met een jacket en zonebril over straat. Ineens zag ik een klein meisje over straat lopen, alleen. Dat kon toch niet! Eigenlijk was ik op weg naar niall, maar ik besloot eerst het meisje te helpen. Ik liep op haar af en pakte haar schouder om haar om te draaien toen ik zag dat het danelea was. Een schok ging door me heen. 'Danelea wat doe jij hier!' fluisterde ik om zo min mogelijk aandacht te trekken. Het kleine meisje zag er verdwaalt uit. 'Kom ik neem je mee naar Niall', zei ik en tild haar op.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:30 ]


    Dont say why me, say try me

    Danelea Caitlin Horan
    Ik keek in de rond in de hoop iets bekends tegen te komen. Zoveel plekken kon ik met mijn ogen dicht vinden, maar als het op onbekende plekken aankwam dan was mijn richtingsgevoel niet bepaald een van de beste. Misschien had ik toch gewoon dezelfde weg moeten blijven volgen en niet zo dom moeten zijn om te denken dat ik de paparazzi kon afschudden. Dan had ik nu ergens bij een bekend iemand gezeten. De voetstappen achter me wilde me iets sneller laten lopen, alleen werd ik voor ik dat kon doen al bij mijn schouder gepakt en omgedraaid. Ik wilde de hele boel af bij elkaar gaan gillen toen ik zag dat het Vincent was. De jongen voor me gaf ik een knuffel en was niet van plan hem los te laten. 'Ik was op weg naar een van de andere jongen toen ik werd achtervolgd door paparazzi. Uiteindelijk kwam ik ergens een stuk verderop terecht en ben een soort van verdwaald.' zei ik zachtjes en keek toen toch weer op met een zwakke glimlach. Blij dat het een bekend iemand was. 'Dankjewel' zei ik nog steeds net zo zacht en sloeg opnieuw mijn armen om hem heen. Ik was bang, maar toch ook weer opgelucht.

    ( Lou komt eraan. Ik dacht dat ik die al geplaatst had, maar blijkbaar niet.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer