• Fame comes with a price • One Direction



    Het leven van de wereld beroemde band 'One Direction' is niet zoals iedereen denkt. Het is geen rozengeur en maneschijn, zoals je voor de camera ziet. Als de camera's uitgaan neemt het leven van de jongens, maar ook dat van hun vriendinnen en familie, een heel ander karakter aan. Iedereen kampt met zijn eigen problemen. Niets en niemand is meer veilig voor de paparazzi en ook heeft niemand meer een eigen leven. Alles is bekend en open en bloot op internet te vinden. De problemen kunnen dan nog wel geheim blijven, maar voor hoe lang kan Liam nog verborgen houden dat hij bezorgd is om zijn zusje, dat elk moment een terugval kan krijgen naar haar oude gedrag? Hoe lang kan Louis geheim houden dat hij op de verkeerde manier is opgekomen voor zijn vriendin? Niall, die ongelukkig is door dat zijn zusje en vriendin niet met elkaar kunnen opschieten, maar ook in de publiciteit komen? Dat de vriendin van Zayn een duister geheim heeft waar zelfs hij niet vanaf weet. En als laatste Harry, waar blijkt dat zijn vriendin zwanger is, maar haar bedriegt omdat hij het niet aan kan?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    -De rpg is vooral gericht op de nadelen van het leven van de jongen en degene die een belangrijke rol in hun leven spelen. Hou er rekening mee dat er dan ook geen happy end is. Tenminste niet gelijk. Dit proberen we hier mee te vermijden.
    -Geen one-liners. Minimaal 5 regels
    -Ervaring hebben met minimaal 2 RPG's. We willen een snel doodlopende RPG vermijden.
    -Maximaal twee personages per persoon ( Jongen en Meisje)
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Phrases en Magicales maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen en let er op dat je elkaar reacties eerst leest voor je reageert.
    - Alles dat jouw karakter(s) niet zegt, gaat in het praattopic. Er wordt dan ook niet met '' ( ) { } | | '' - etc gewerkt. Voor alle off-topic kun je daar terecht.


    Rollen:
    One Direction:
    Harry Edward Styles - quin98
    Liam James Payne - Depay
    Louis William Tomlinson - Magicales
    Niall James Horan - WindSky
    Zayn Javadd Malik - DamnBieber

    Friends and family:
    Vriendin Harry: WindySky - Samantha Ashley Bullock
    Vriendin Liam: Pebble - Adelynn Elizabeth Johnson.
    Vriendin Louis/zusje Liam: Phrases - Ophelia Annabelle Payne
    Vriendin Niall: nessje - Devaney Ciarra Shanessa Aily
    Vriendin Zayn: Malino - Jade Santana Desouris
    Zusje Niall: Magicales - Danelea Caitlin Horan
    Zus Zayn: BigFatLiar - Madeline Malik
    Beste vriendin Harry (eventueel degene waarmee hij 'vreemdgaat'): DamnBieber - Angel Jasmine Moon
    Beste vriendin Liam: Semper - Payton Wren Perosser
    Beste vriendin Louis: Lavigna - Clarisse Infelia Bond
    Beste vriend Niall: BigFatLiar - Vincent Mo McBrook


    x Loves Phrases &' Magicales

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:07 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam James Payne
    Ik zag hoe ze ontwaakte uit haar slaap want haar ogen gingen van een ontspannen stand naar stijf dicht geknepen. Een zachte zucht rolde over haar lippen waarna ze haar ogen een beetje opende. 'Hé.' mompelde ze zachtjes en grinnikend keek ik haar even aan. Ik wist gewoon dat ze hoofdpijn had doordat ze gister teveel had gedronken. Ze trok de deken verder over zich heen en kroop toen dicht tegen me aan. Haar gezicht verborg ze in mijn nek waar ik daarna een zacht kusje voelde. Een licht kippenvel trok over mijn huid door de zachte aanraking. Ze sloeg haar armen om mijn bovenlichaam en ook mijn armen wikkelde zich om haar slanke en kleine lichaampje heen. Zuchtend drukte ik een kusje op haar wang en streelde voorzichtig over haar haren. 'Zal ik zo ontbijt voor je maken?' vroeg ik zachtjes. Ik wist dat ze van ontbijt op bed hield en met zo'n hoofdpijn als nu, zou ze dat vast niet afwijzen. 'Dan blijven we daarna de rest van de dag lekker op de bank.' zei ik tegen haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson
    Ik was alle ingrediënten bij elkaar aan het zoeken toen mijn telefoon afging. Ik schrok en stootte mijn hoofd tegen het deurtje van een keukenkastje. En liet van schrik het bord uit mijn handen vallen. 'Wie heeft dit op zijn geweten?' Mompelde ik meer tegen me eigen en haalde mijn telefoon uit mijn zak. Ik zag Harry zijn naam staan en glimlachte automatisch weer. Ik had het kunnen weten. Zorg eerst maar dat je het goedmaakt. Dat berichtje van je zorgt wel mooi voor een blauwe plekken en een nieuw bord, maar nee is goed. Je ziet me straks wel verschijnen samen met nog een paar pannenkoeken en misschien Ophelia. De scherven ruimde ik op, zonder echt op te letten op de scherpe randen waardoor het ook misging. Mijn blik was teveel bij Ophelia die plaats nam aan de bar. Rustig ging ik weer aan het werk zonder er verder nog aandacht aan te besteden, aan dat van de scherven dan. 'Alleen het beste ontbijt voor een prinses. Je krijgt geen brood en daarbij hebben we dat niet meer ook.' Grijnsde ik onschuldig en gaf Ophelia een kus. 'En het is een keer iets anders.' Iedere ochtend probeerde ik wel iets anders, maar nooit echt iets van pannenkoeken ofzo. Het leek me nu dus wel iets hebben. 'Trouwens ik moet straks nog even langs Hazz. Ik weet niet of je meewilt? Waarschijnlijk is Samantha er ook en het is gezelliger.' zei ik en keek haar met een vragend blik aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Magicales schreef:
    Danelea Caitlin Horan
    Geduldig wachtte ik af tot het telefoongesprek beëindigd was. Ondertussen ging mijn blik alle kanten op, om te zien of er paparazzi aankwam of een bekende weg zag. Uiteindelijk toen er niets was, keek ik weer naar Vincent. 'Ja, Niall. Ik hoop dat je gelijk heb en ergens heb je dat ook wel. Maar ik had ook eerst moeten zeggen dat ik naar de andere ging.' zei ik zacht. 'Maar wil je Niall overhalen voor een mobiele telefoon? Of tenminste een nieuwe,' Hoopvol keek ik hem aan. Ook al was het gemompel kon ik het goed horen. Ik had wel een mobiel, maar dat was drie keer niets. 'Ijs' riep ik gelijk weer een stuk vrolijker en knikte. Ik had nog geeneens door dat we al bij Niall aangekomen waren tot ik een bekende stem hoorde. 'Grote broer.'Mijn armen stak ik uit naar hem en als snel genoeg sloeg ik deze om hem heen. Snel drukte ik nog een klein kusje bij Vincent op zijn wang. 'Bedankt voor het huis brengen en helpen.' Daarna keek ik weer naar Niall. 'Alles is goed.' zei ik en begon te vertellen toen hij naar de keuken liep, om drinken te pakken. Ik was op weg naar Harry, en zou daarna naar jou komen. Maar moest halverwege vluchtte voor de paparazzi. Uiteindelijk was ik ze kwijt, alleen was toen verdwaald. Gelukkig kwam Vincent mij tegen en nu zit ik hier. Zonder bij Harry geweest te zijn, dus wij gaan ook een ijsje naar Hazza brengen.' Vrolijk tikte ik mijn broer op zijn neus en zette mijn onschuldige glimlach op. Ondertussen viste ik onopvallend zijn telefoon uit zijn broekzak. Met mijn armen nog steeds om Niall heengeslagen, toetste ik het nummer van Harry in. Geduldig wachtte ik af tot er werd opgenomen. Ondertussen kende ik dit wel uit mijn hoofd.


    ( Aangepast^^)

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 9:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelynn Elizabeth Johnson.
    Een grinnik verliet Liam's mond en ik voelde hoe zijn huid licht vertrok toen mijn lippen het raakten. Ook zijn armen wikkelden zich rond mijn lichaam. Genietend sloot ik mijn ogen toen hij een kus op mijn wang drukte en hij voorzichtig door mijn haren streelde. Opnieuw kreunde ik zacht, mede door de stekende hoofdpijn. Met mijn voorhoofd rustte ik op Liam's borstkas en zodra hij voor stelde ontbijt te maken, knikte ik zacht. Ik hield van dagen waar ik en Liam de hele dag in bed of op de bank zouden blijven liggen, gewoon knuffelen, praten en films kijken. 'Sounds perfect,' fluisterde ik zachtjes en keek omhoog naar zijn gezicht. Zijn puppyogen waar ik geen nee tegen kon zeggen, de zachte lippen, de strakke kaaklijn. Ik hield zo veel van Liam, dat het bijna ongezond was. Het was misschien vroeg om zoiets te zeggen, ik was ook nog maar jong, maar het voelde echt alsof hij de ware was. Ik was dan ook dolblij toen hij me vroeg bij hem te komen wonen en werd elke ochtend vrolijk wakker naast hem, hoe slecht ik me ook voelde.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ophelia Annabelle Payne
    Enigszins bezorgd leunde ik over de bar toen ik het kapotte bord opmerkte, maar besloot die preek voor een andere keer te bewaren toen hij op me afstapte om een kus op mijn lippen te drukken. Een lichtje glimlach verscheen rond mijn lippen toen hij voorstelde om naar Harry te gaan.
    'Wil je van me af, of zo?' Ik grinnikte plagerig terwijl ik hem naar me toe trok nadat ik mijn vingers rond zijn bretels had gekruld en hem op die manier vast kon houden.
    Mijn vingers gleden een tijdlang bedachtzaam langs de contouren van het gestreepte shirt, voor ik langzaam knikte. Samantha was een prima meisje en daarnaast was er met Harry altijd wel iets te lachen. Hoewel ik me enigszins uitgeput voelde, besloot ik vandaag tot een Louis-Ophelia dagje om te dopen.
    'Kunnen ze niet hier heen komen?' Ik krulde mijn wenkbrauwen bedenkelijk samen terwijl ik overeind kwam zodat ik bij zijn lippen zou kunnen.
    Louis had iets dat zo lief was dat ik hem enorm graag bij me hield. Misschien omdat hij één van de weinige jongens was die ik dichterbij liet. Zowel lichamelijk als geestelijk. 'Ik wil niet weer langs die engerds met van de creapy camera's.' Ik rilde kort voor ik mijn lippen zachtjes tegen de zijne drukte, en vervolgens onschuldig glimlachte. 'Ik wou dat we meer tijd hadden, Tomlinson.' Vervolgde ik uiteindelijk toen ik mijn armen om zijn middel had geslagen en hem daarmee dicht tegen me aan hield. Ik was dan wel een flink stuk kleiner: dat maakte niet dat ik geen stevige greep had. Vooral niet als het op Louis aankwam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    blablabla???


    Forget all the reasons why it won't work and believe that one reason why it will....

    Sunspot schreef:
    blablabla???


    | Wat? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Harry Edward Styles

    Als ik het deuntje van mijn mobiel hoor weet ik dat ik ene sms heb en pak gelijk mijn mobiel uit mijn achterzak. Ik zie dat het van Louis is en glimlach daardoor even. Na het smsje gelezen te hebben trek ik even ene raar gezicht, heeft die nou echt een bord op zijn hoofd gekregen omdat ik hem gsmst heb. Ook handig dat die dan niet even doorgaat met waar die mee bezig was. Oooh gaat het wel dan boobear? en vertel me hoe ik het goed kan maken! Is goed dan zie ik je zo, gezellig en lekker die pannenkoeken stuur ik Louis gauw terug en hoop dat die niet teveel pijn heeft aan zijn hoofd. Ik loop rustig naar de bank toe en ga daar opzitten, nu moest ik maar wachten tot ze er waren of dat iemand me terug smste. Ach dat zal vast niet lang duren, hoop ik tenminste. Als ik net zit gaat mijn mobiel af en ik kijk ernaar. Ik glimlach als ik zie van wie het is en neem om. 'Hello' zeg ik en zak ondertussen een stukje onderuit op de bank. Als Niall ook nog hierheen wou komen werd het ineens een stuk drukker, niet dat ik het erg vond juist wel gezellig.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 10:02 ]

    (dubbel)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 23:45 ]

    Louis William Tomlinson
    Ik was blij dat een lichte glimlach op haar gezicht verscheen bij mijn voorstel om naar Hazza toe te gaan. Ik grinnikte zacht en schudde mijn hoofd bij haar woorden. 'Van jou wil ik nooit meer af. Daar ben je me veel te dierbaar voor.'
    Mijn armen sloeg ik om haar heen terwijl de glimlach niet meer van mijn gezicht weg te slaan. Haar manier om gebruik te maken van mijn bretels kon natuurlijk ook altijd. Geduldig wachtte ik op haar antwoord, en mijn blik volgde haar vingers die langs de contouren van mijn shirt gleden.
    Toen ik haar weer aankeek, viel me pas op wat ze aanhad waardoor ik mijn lachend mijn hoofd schudde. 'Je haalt dingen tevoorschijn die ik nog geeneens ken.' lachte ik zacht en liet mijn vinger over de mouw van overhemd gleden.
    De rode streep die erachter bleef, liet me opkijken naar mijn hand. Toen pas viel me op dat deze onder het bloed zat doordat er een lange diepe snee inzat. 'Ook dat er nog een keer bij. Was dat bord en die blauwe plekken niet genoeg?' Een zucht verliet mijn mond, maar besteedde er niet teveel aandacht aan.
    'Ik dacht er juist aan om die kant op te gaan, want wil nog tijd met jou doorbrengen. Daar kunnen we weg wanneer we willen en hier niet.'
    Het was echt wel tijd dat we echt samen wat tijd door zouden brengen. Het was niet gemakkelijk met het werk, maar voor Ophelia zou ik gewoon tijd maken.
    'Daar moeten we inderdaad iets op verzinnen.' Mijn armen sloeg ik iets steviger om haar heen en glimlachte tegen haar lippen. 'Dat komt heel snel. Dat beloof ik je bij deze.' Beloofde ik en trok haar nog iets dichter tegen me aan. Mijn telefoon ging en viste die met een hand van het aanrecht. Hazz zijn naam stond in het beeld en las snel de sms. Morgen een paar blauwe plekken en een hand in het verband, maar verder het prima. En je gezelschap is meer dan genoeg om het goed te maken. Tot zo en ik weet ondertussen wel wat je lekker vind.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (dubbel)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 23:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ophelia Annabelle Payne
    'Ooh, Lou.' Murmelde ik hoofdschuddend toen ik de rode streep die zijn hand had achtergelaten bedachtzaam in me opnam. Na een tijdje krabbelde ik overeind om in één van de kastjes een ehbo-mandje op te duikelen. Ik had het er in het begin neergezet omdat ik had gemerkt dat Louis nog wel eens vaker zulke dingen overkwam, en ik een stuk rustiger zou slapen met zulke spullen in huis. Een geconcentreerde frons verscheen dan ook boven mijn ogen toen ik de gehavende hand voorzichtig oppakte en deze vervolgens begon te ontsmetten en verbinden. 'Voortaan maak ik het ontbijt, Lou.' Plaagde ik hem met een waterig glimlachje terwijl ik op mijn tenen ging staan zodat ik een kus op zijn lippen zou kunnen drukken.
    'Hm.. ik wil niet weg hier. Dan moet ik wéér iets anders aan.' Ik gebaarde tevreden naar het overhemd dat me prima beviel, waarna ik lichtjes pruilde voor ik opnieuw naar hem toeliep zodat ik mijn hoofd tegen zijn borst kon laten rusten.
    'Weet je wat? Jij gaat naar Hazz, en dan wacht ik hier met warme chocomel als je terugkomt.' Mijn vingers gleden lichtjes peinzend door zijn lokken, voor ik deze om mijn eigen lichaam heen sloeg. 'Bovendien voel ik me niet in de mood om met de paparazzi om te gaan vandaag dus.. ik denk dat ik er een dagje bankhangen van maak,' prevelde ik na een tijdje knikkend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pebble schreef:
    Adelynn Elizabeth Johnson.
    Een grinnik verliet Liam's mond en ik voelde hoe zijn huid licht vertrok toen mijn lippen het raakten. Ook zijn armen wikkelden zich rond mijn lichaam. Genietend sloot ik mijn ogen toen hij een kus op mijn wang drukte en hij voorzichtig door mijn haren streelde. Opnieuw kreunde ik zacht, mede door de stekende hoofdpijn. Met mijn voorhoofd rustte ik op Liam's borstkas en zodra hij voor stelde ontbijt te maken, knikte ik zacht. Ik hield van dagen waar ik en Liam de hele dag in bed of op de bank zouden blijven liggen, gewoon knuffelen, praten en films kijken. 'Sounds perfect,' fluisterde ik zachtjes en keek omhoog naar zijn gezicht. Zijn puppyogen waar ik geen nee tegen kon zeggen, de zachte lippen, de strakke kaaklijn. Ik hield zo veel van Liam, dat het bijna ongezond was. Het was misschien vroeg om zoiets te zeggen, ik was ook nog maar jong, maar het voelde echt alsof hij de ware was. Ik was dan ook dolblij toen hij me vroeg bij hem te komen wonen en werd elke ochtend vrolijk wakker naast hem, hoe slecht ik me ook voelde.


    Liam James Payne
    Ze knikte. 'Sounds perfect.' fluisterde ze zachtjes voordat ze omhoog keek, recht in mijn gezicht. Ik glimlachte toen ik zag hoe ze mijn gezicht bestudeerde en drukte zachtjes een kusje op haar lippen. 'I love you.' zei ik grijnzend toen ik haar losliet en recht in bed ging zitten. Ik rekte me even uit en stapte gekleed in alleen mijn boxershort uit bed. Adelynn had me al zo vaak zo gezien, dus dat maakte me ook niks meer uit. Ik haalde mijn hand door mijn korte haren en zwaaide mijn benen een beetje lomp over de rand van het bed, waarna mijn voeten de koude vloer raakte. Ik rilde even door die aanraking. Er lag nog een wit shirt en een zwarte joggingbroek op de stoel die in de hoek van de kamer stond en ik trok ze snel aan. 'Ben zo terug prinses.' zei ik grijnzend voordat ik de kamer uit liep om ontbijt te maken. Uit het keukenkastje griste ik snel een dienblad, twee borden en twee glazen. Ik gooide er ook wat broodjes op en pakte broodbeleg uit een ander kastje. Op mijn allersnelst bak ik een eitje voor Adelynn en schonk ik twee glazen sinaasappelsap in. Toen alles goed op het dienblad stond strompelde ik fluitend terug naar de kleedkamer.
    'Ben ik weer.' zei ik toen ik glimlachend de kamer binnen kwam.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson
    'Een kind moet je ook niet in de keuken neerzetten.' Grinnikte ik zachtjes terwijl mijn blik wisselde tussen mijn hand en Ophelia. 'Al vind dit kind dat wel heel erg leuk.' Ik volgde haar bewegingen toen ze na een tijdje overeind krabbelde om niet veel later terug te komen met een ehbo-mandje. Deze kwam me ondertussen zo bekend voor. We leken wel beste vrienden en kon dan ook alles, met m'n ogen dicht, opnoemen wat erin zat.
    Een zacht piepend geluidje verliet mijn mond bij het ontsmetten van mijn hand. Hier zou ik toch niet aan kunnen wennen. Hoe vaak het ook voorkwam.
    'Ik zal nog eens een keer ontbijt voor je maken.' Een zachte 'tss' verliet mijn mond, maar grinnikte al snel weer. 'Maar dat is nergens voor nodig. Het komt vaak genoeg voor dat er niets gebeurd.'
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht en trok haar iets dichter naar me toe, om haar vervolgens nog een kus te geven. 'Van mij mag je ook zo rond blijven lopen, want het staat je. Al zal dat wel moeten dan.' Ik trok een bedenkelijk gezicht en sloeg mijn armen om haar heen. Uiteindelijk luisterde ik naar haar voorstel. 'Maar het is gezelliger met jou in de buurt. Het liefst zou ik ook hier blijven dan, maar Hazz wil wel zijn pannenkoeken hebben. Hmmm, als je echt niet meegaat, beloof ik heel snel terug te zijn, want dan hebben wij nog tijd samen. Maar jij zorgt hier dan ook voor wat gezelschap voor de tijd dat ik weg ben.' Ik stond nu in tweestrijd, maar wist ergens wel dat ik ook even naar mijn beste vriend moest. 'Dan maken we er samen een dagje bankhangen van.' zei ik zachtjes. De pannenkoeken konden wel heel even wachten. Ik stond eigenlijk wel goed zo en had dan ook geen zin om daar nu aan te beginnen. 'De eerste dagen worden de dagen voor ons samen.' zei ik en drukte mijn lippen tegen die van haar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danelea Caitlin Horan
    Geduldig wachtte ik op het antwoord van mijn broer en op Vincent die deze kant opkwam terwijl er nog steeds een onschuldige grijns op mijn gezicht te vinden was. Ondertussen hoorde ik ook de telefoon overgaan en niet veel later hoorde ik de stem van Harry ook. 'Prinsje Hazza Styles.' Lachte ik vrolijk en was blij zijn stem te horen. Ondanks ik nu op dit moment niet bij hem was, wat eigenlijk de planning was. 'De volgende keer kom jij me maar ophalen met je witte paard. Dan kom ik zeker weten wel aan op de plek waar ik moet zijn.' Niet dat ik er nu nog meezat, maar vond het oneerlijk dat we nergens naartoe kon zonder overal weer herkend te worden of altijd iemand mee moet gaan. 'Maar wat is onze prins van plan vandaag?' Vroeg ik nog altijd net zo vrolijk en zweeg toen even om geduldig op antwoord te wachten. Ik vond het juist altijd gezellig met Harry in de buurt net als bij de andere.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer