Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28
Meh, als gevolg van 't al 21 jaar single zijn, slaan mijn hormonen op hol >< Moet ik nou gelijk élke jongen als kandidaat zien Ik word hier gek van En dan krijg je te horen dat 'n jongen die je alleen kent via internet een date heeft en nu voel ik me gelijk klote -_- Gvd, zeg. Kan iemand me moed inspreken Of tips geven tegen roekeloze hormonen :')
Woodbury schreef:
Meh, als gevolg van 't al 21 jaar single zijn, slaan mijn hormonen op hol >< Moet ik nou gelijk élke jongen als kandidaat zien Ik word hier gek van En dan krijg je te horen dat 'n jongen die je alleen kent via internet een date heeft en nu voel ik me gelijk klote -_- Gvd, zeg. Kan iemand me moed inspreken Of tips geven tegen roekeloze hormonen :')
Tja, ik zou zeggen dat het van zelf komt. Maar dat geloof je vast niet meer en anders zorgen je hormonen er wel voor.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.