• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    This should stop...


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb pijn, heel veel pijn. D: Waarom altijd rond de dagen dat ik veel moet eten?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik kan er gewoon (nog) niet positief over zijn.


    I'm a goner.

    Ah bah. Straks werken en ik heb er eeeeeecht geen zin in.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is dat mijn vader vannochtend om 7;25 de trap af kwam, anders was ik té laat op school geweest D; gelukkig alles in 15 minuten gedaan zodat ik om 7;40 naar school kon fietsen hmpf..

    Mijn hond haat mij :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kan echt niet stoppen met aan je denken. Hoe heeft dit nou kunnen gebeuren.... zo plotseling. Ik word iedere ochtend wakker in de hoop dat het een droom was. Het is zo onwerkelijk. Rust zacht lieve papa.. ik had me geen betere vader kunnen wensen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben verkouden en blijf hoesten. Waardoor ik pijn in mijn rug krijg en het benauwt heb, geweldig (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Argh, ik heb 400 euro die ik niet kan uitgeven en ondertussen heb ik wel een nieuwe telefoon nodig, want de hele tijd een tablet mee slepen is echt echt niet handig. FML.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ergens ben ik het echt beu.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ontmoette ik een leuke jongen, ja hoor, maak ik een blunder. Schaamschaam.

    Nu ik daar op het podium heb meegedaan aan de musical besef ik me hoeveel ik van musical, zingen en sowieso op het podium staan hou.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik haat haar...

    Als ik nu zou zeggen dat ik er klaar mee was zou je me dan missen?


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik wil een leuke rpg :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Ik wil een leuke rpg :c

    Wat vind je leuk? Er is net eentje begonnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.