• De politie van het Amerikaanse Brunswick heeft vandaag twee tieners aangehouden voor de moord op een baby. De twee schoten de eenjarige jongen in zijn wandelwagen dood terwijl ze de moeder probeerden te beroven, meldden Amerikaanse media.

    De verdachten van 17 en 14 jaar benaderden de 41-jarige moeder toen ze met haar 13 maanden oude zoon Antonio op straat wandelde en eisten geld. Toen ze de jongens vertelde dat ze niets op zak had, trok een van hen een pistool. "Hij zei dat hij me zou vermoorden als ik hem geen geld gaf'', aldus de moeder.
    Ze probeerde het kind nog met haar armen te beschermen, maar de schutter duwde haar weg en schoot de baby in het hoofd. De moeder werd in haar been getroffen.

    Na het uitloven van een beloning van 10.000 dollar voor de tip die naar de daders kon leiden, en een massale klopjacht op de twee jongens, wist de politie beiden aan te houden. De 17-jarige is aangeklaagd voor moord.
    bron:HLN.be


    En het ergste is, dat die moeder al een kind dood heeft aan zinloos geweld.
    Hier kan ik me echt zo kwaad om maken. Hoe kun je een weerloos kind nou zomaar een kogel door de kop jagen? Van mij mag de wereld stante pede vergaan nu, want de mensheid is in mijn ogen niks meer waard.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fuck well that´s suck :S
    waar gaat het heen met de wereld
    Elkaar afmaken blijkbaar


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Svale schreef:
    Ik weet echt niet wat ik hier op moet zeggen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Niet alle amerikanen hoeven inderdaad zo te zijn. Maar dit is gewoon te erg voor woorden. Die baby kan niks doen en dit al voor geld. Soms maakt geld mensen echt gewoon gek! Gestoord. --'' kan hier dus echt niet tegen echt zielig. :(


    I do what I want, whenever I want and I don't care.

    Nee niet alle Amerikanen zijn zo, maar dat betekent toch niet dat Amerika daarom niet plat gegooid mag worden? :Y)


    -

    Haha jup. Van mij mag het, dan kijk ik toe met popcorn :Y)


    I do what I want, whenever I want and I don't care.

    Echt, als ik dit lees krijg ik gewoon buikpijn. Wat onmenselijk.
    En als Amerika plat gegooid zou worden zouden er nog steeds verschrikkelijke dingen gebeuren, maar het is wel opvallend dat er veel ziekelijke dingen gebeuren in de VS. Dit heeft denk ik te maken met hun levenswijze/opvoedingsstijlen. Wou dat iemand er wat aan kon doen.


    You are beautiful, you are love.

    Fucking hel, dude. How gangster to shoot a baby, wow. Echt hoor.
    Ik heb hier werkelijk waar geen woorden voor, dit is gewoonweg zielig. Mensen zijn sick-minded die dat soort dingen doen, maar met alles wat je de laatste tijd hoort, verbaasd me dit niet eens meer. Toch blijf ik die verachting en haat voor dat soort gekken voelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Een fucking baby. Zo'n klein wezentje met die lieve, zachte wangetjes, en dat lieve lachende, tandloze mondje. Nog roze nageltjes met kleine witte randjes, enzovoorts. En die schieten ze gewoon dood. Om geld. Fucking Geld. En die moeder? Die is haar kind kwijt. Neergeschoten voor haar ogen. Fuck fuck fuck. Ik word hier zo fucking ziek van.


    Tijd voor koffie.

    In laten slapen en nooit meer over nadenken die handel.


    Searching heavens for another earth

    Ik. Haat. Zo'n. Gasten. Zo. Diep.


    Bad decisions make good stories.

    SafeToSay schreef:
    Shit man. Dit is echt ziek.


    Tell me about it, stud.

    Niet ieder mens is hetzelfde maar dit is wel heel erg. Maar amerika weg willen hebben gaat me wel ver hoor. Er zijn ook nog sociale mensen. :')
    En dan een atoombom willen, sorry whut? Vind je dat zelf niet een beetje ver gaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What the fuck...?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Knight schreef:
    Holy fuck. No other words for it.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Wow, dit is echt heel erg. D: Hier heb ik echt geen woorden voor.


    Big girls cry when their hearts are breaking