• De politie van het Amerikaanse Brunswick heeft vandaag twee tieners aangehouden voor de moord op een baby. De twee schoten de eenjarige jongen in zijn wandelwagen dood terwijl ze de moeder probeerden te beroven, meldden Amerikaanse media.

    De verdachten van 17 en 14 jaar benaderden de 41-jarige moeder toen ze met haar 13 maanden oude zoon Antonio op straat wandelde en eisten geld. Toen ze de jongens vertelde dat ze niets op zak had, trok een van hen een pistool. "Hij zei dat hij me zou vermoorden als ik hem geen geld gaf'', aldus de moeder.
    Ze probeerde het kind nog met haar armen te beschermen, maar de schutter duwde haar weg en schoot de baby in het hoofd. De moeder werd in haar been getroffen.

    Na het uitloven van een beloning van 10.000 dollar voor de tip die naar de daders kon leiden, en een massale klopjacht op de twee jongens, wist de politie beiden aan te houden. De 17-jarige is aangeklaagd voor moord.
    bron:HLN.be


    En het ergste is, dat die moeder al een kind dood heeft aan zinloos geweld.
    Hier kan ik me echt zo kwaad om maken. Hoe kun je een weerloos kind nou zomaar een kogel door de kop jagen? Van mij mag de wereld stante pede vergaan nu, want de mensheid is in mijn ogen niks meer waard.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Grote jongens, heel grote jongens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet alle Amerikanen zijn zo hoor, seriously. Je ziet mij toch ook geen kind neer schieten?
    Maar dit is echt fucked-up. Dan vragen mensen zich af waarom deze wereld naar de klote gaat.
    Martelen die klote kinder die dit gedaan hebben. Geen kogel door de kop, nee. Ze moeten boeten voor wat ze gedaan hebben, vieze vuile klootzakken.

    "If they can use a gun like an adult, then they can be charged like an adult."

    En nog steeds mag iedereen daar met een wapen rondlopen
    Serieus, waar gaat het toch heen met deze wereld

    Afschuwelijk, zoiets haalt het slechtste in mensen naar boven. Die jongen heeft nooit kunnen leven, niet echt, niet bewust.


    ///¥\\\¥///Live, love, laugh\\\¥///¥\\\

    Op dit soort momenten ben ik voorstander van de doodstraf.
    De wereld is beter af zonder dit soort mensen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Verschrikkelijk nieuws. En ik begrijp dat mensen zeggen dat ze de doodstraf of gewone straf moeten krijgen en dat ze niet sporen, maar mensen beseffen pas dat een mens een groot probleem heeft als het al te laat is, daar moet iets aan gaan veranderen. De hele wereld wordt op vele delen verziekt waardoor de steeds meer moorden komen.
    Er moet iets gedaan worden aan het geld verdienen de het internet met de sociale contacht

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 23:54 ]

    xMissMarije schreef:
    Verschrikkelijk nieuws. En ik begrijp dat mensen zeggen dat ze de doodstraf of gewone straf moeten krijgen en dat ze niet sporen, maar mensen beseffen pas dat een mens een groot probleem heeft als het al te laat is, daar moet iets aan gaan veranderen. De hele wereld wordt op vele delen verziekt waardoor de steeds meer moorden komen.
    Er moet iets gedaan worden aan het geld verdienen de het internet met de sociale contacht


    Ik heb niet het idee dat jij de functie van een straf begrijpt


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'