• De politie van het Amerikaanse Brunswick heeft vandaag twee tieners aangehouden voor de moord op een baby. De twee schoten de eenjarige jongen in zijn wandelwagen dood terwijl ze de moeder probeerden te beroven, meldden Amerikaanse media.

    De verdachten van 17 en 14 jaar benaderden de 41-jarige moeder toen ze met haar 13 maanden oude zoon Antonio op straat wandelde en eisten geld. Toen ze de jongens vertelde dat ze niets op zak had, trok een van hen een pistool. "Hij zei dat hij me zou vermoorden als ik hem geen geld gaf'', aldus de moeder.
    Ze probeerde het kind nog met haar armen te beschermen, maar de schutter duwde haar weg en schoot de baby in het hoofd. De moeder werd in haar been getroffen.

    Na het uitloven van een beloning van 10.000 dollar voor de tip die naar de daders kon leiden, en een massale klopjacht op de twee jongens, wist de politie beiden aan te houden. De 17-jarige is aangeklaagd voor moord.
    bron:HLN.be


    En het ergste is, dat die moeder al een kind dood heeft aan zinloos geweld.
    Hier kan ik me echt zo kwaad om maken. Hoe kun je een weerloos kind nou zomaar een kogel door de kop jagen? Van mij mag de wereld stante pede vergaan nu, want de mensheid is in mijn ogen niks meer waard.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wat mij betreft gooit Noord-Korea gewoon die bom op Amerika. Dit is écht diep en dieptriest.
    Geen woorden voor, dit gaat echt veel te ver.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Holy fuck. No other words for it.


    The odds are néver in our favor.

    I rather be an animal than a human...


    Take me to wonderland




    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Wat mij betreft gooit Noord-Korea gewoon die bom op Amerika. Dit is écht diep en dieptriest.
    Geen woorden voor, dit gaat echt veel te ver.
    Omdat een paar Amerikanen dat doen moet dat gebeuren. Dat vind ik echt diep en dieptriest. Niet alle Amerikanen zijn zo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Barnabas schreef:
    Wat mij betreft gooit Noord-Korea gewoon die bom op Amerika. Dit is écht diep en dieptriest.
    Geen woorden voor, dit gaat echt veel te ver.


    Dat zoiets gebeurt wil nog niet zeggen dat alle Amerikanen zo zijn. Het is verschrikkelijk en ik denk dat die jongens ook niet goed bij hun hoofd zijn, eerlijk gezegd.


    Physics is awesome

    DamnBieber schreef:
    (...)Omdat een paar Amerikanen dat doen moet dat gebeuren. Dat vind ik echt diep en dieptriest. Niet alle Amerikanen zijn zo.

    /sarcasm alert.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    /sarcasm alert.

    Gelukkig, er snapt iemand mijn sarcasme. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het moet toch niet gekker worden.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Gelukkig, er snapt iemand mijn sarcasme. _O_
    Dan moet je sarcasme toch echt wel iets duidenlijker


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Dan moet je sarcasme toch echt wel iets duidenlijker


    Neeuj, ze was van plan zelf naar Noord-Korea te gaan om te zetten dat ze maar een tweede atoombom gereed moeten maken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weet echt niet wat ik hier op moet zeggen. Het is te verschrikkelijk voor woorden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Licet schreef:
    (...)

    Neeuj, ze was van plan zelf naar Noord-Korea te gaan om te zetten dat ze maar een tweede atoombom gereed moeten maken.

    Ik onderhoud mijn connecties zeer goed in Noord-Korea. Eén belletje en Amerika ligt in puin. :Y)
    OT: Wat er daar ook gebeurt, ik vind het ontzettend sneu dat zoiets is gebeurd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Shit man. Dit is echt ziek.


    Where words fail, music speaks

    Knight schreef:
    Holy fuck. No other words for it.