• Crazy Little World
    Ash en Vlinder zijn al vriendinnen sinds EVER.
    Maar wat als blijkt dat Ash geadopteerd is?
    Haar echte vader woont in dezelfde stad als de 2 meisjes,dus als ze gedwongen bij haar vader moet wonen kan ze nog gewoon naar de zelfde school blijven gaan ,gelukkig.. Maar dan blijkt dat haar echte vader hertrouwt is ,en dat ze 2 stiefbroertjes heeft, TOm Und Bill Kaulitz..
    Ash mag ze niet ,En aan alles wat ze doen irriteerd ze zich, IN tegenstelling tot Vlinder,die vrijwel meteenn valt voor Bill. Ash kan dit niet uitstaan en de 2 meisjes krijgen ruzie.. Is hun jarenlange vriendschap helemaal verpest door die ene jongen?
    Maar wat als Ash zelf ook gevoelens begint te krijgen,voor Tom? Ash weet het niet meer en sluit zichzelf op in haar kamer , en komt er niet meer uit. Dan weet Tom toch binnentekomen.. Zal Ash vertellen wat haar dwars zit? Of gewoon alles blijven opkrobben ..


    Rollen:
    Vriendin Geo:TOMSDICK
    Vriendin Gusti:IceCreamx3
    Bf Tom und Bill:SayRockQueen
    Vriendin Andreas:CandyQueenx3
    Bitch die Tom wil:BiLlSMuRf
    Zusje Tom und Bill:BoKillerDoll


    Naam:
    Leeftijd:
    Foto (TUSSEN URL):
    Textje:
    Wat vind je van het idee?
    Wat vind je van Mij [à]?
    Rol:


    Crack a bottle

    nou dan heet ik wel.. ehm.. Savannah Gehe
    das me BF ^^


    when words fail, music speaks.

    dan heet jij Savannah!


    Dunno ><

    Gehehe x]


    when words fail, music speaks.

    Ikke, ikke ikke vriendin andreas? Ik wil graag! =D


    What you see, is what you get.

    Ikke, ikke ikke vriendin andreas? Ik wil graag! =D


    Moet je even infoo invullen ^^


    Crack a bottle

    Mensen,, reageer dan!!!!!
    Ash moet beginnen!!!!


    Dunno ><

    Ikke de rol wel willen! Info komt eraan <3

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17

    Foto (TUSSEN URL): http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg

    Textje:

    Heey Lievord! Ik ben Michelle en ben een meisje van 17 jaartjes jong. Dat betekent dus dat ik 17 jaar geleden op dit kleine planeetje ben gedroppt!<3. Ik ben een meisje die altijd vrolijk en hyper is, maar ook een kant heeft die enorm Bitchy is =D. Ik hou vooral van; Dansen,Zingen,Hyper zijn en Shoppen. Mijn bijnaam is; Mies [/logisch]. Ik vind dat GLOOMY BEARS ruleren, want HELLO KITTY is gewoon een schijnheilig rot poesje x']. Ik ben verslaafd aan milkshakes, en Ice cream ;]. Qua kleding draag ik het liefst; een skinny jeans het liefst een felle, met een leuk topje of t-shirtje erop. En dan natuurlijk mijn pumps eronder of gympen. Zoals je op de foto kan zien heb ik blond haar en blauwe ogen x']. Je kan niet echt zien dat ik blauwe ogen heb door dat de foto zwart-wit is x'D. Maar ik ga weer!
    LoveYa.<3


    Wat vind je van het idee?; Super leuk! En volgens mij is die super orgineel! Nu maar hopen dat niemand je gaat na-apen x']

    Wat vind je van Mij [à]?; Ik ken je niet zo goed, maar je lijkt mij super aardig! [a]

    Rol: Vriendin Andreas

    Joepii , nu kan ik beginneren &&


    Crack a bottle