• Het gaat over een paar Studenten, voor school gaan ze een Haunted hause bestuderen, want het blijkt er te spoken, ze blijven daar logeren en in een nacht hebben de jongens van TH pech met de tourbus, zo verblijft TH ook,
    dus snachts spookt het er vreselijk en gebeurt er iets met Bill, hij is gebeten door een vampier en is evil, hij verkracht 1 van de studenten en bijt ze,
    Alex evans 1 van de studenten probeert er alles aan te doen, samen met de rest.

    Komt dit ever Goed?

    rollen:

    Student 1 + vriendin van Alex evans : FAKEDOLLx
    student 2 + later vriendin van Tom : HelloxTOMx3
    student 3 + later vriendin van Gustav: CandyQueenx3
    Student 4 + later vriendin van Georg : CuteMONSTER
    Student 5 + later vriendin van Bill : BiLlSMuRf


    Foto: (emo/Scene)
    Text:
    Titel:

    xoxoxo


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Student 3

    Foto: (emo/Scene)http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=84782

    Text:Hallootjes^^

    Ik ben Tamar.! Een heel normaal gefreakt kind.. En soms een beetje hyperactief. Maar zo erg is dat niet toch? Ik denk dat er wel mee te leven valt.. Er zijn mensen die zeggen dat ik een groot ego heb. Maar dat.. Zal ik nooit ontkennen! Wat kan ik er nou aandoen dat het gewoon zo is.
    Owjah. Ik heb een hele goede band met mijn Zus! Zij is echt cuuwl! We doen alles samen! Ze is mijn best vriendin en ik zal er altijd voor haar zijn!! Dat laatste geld trouwens voor al mijn vriendinnen!
    Ik denk dat dit t wel zo ongeveer was.. Als je nog iets wilt weten.. Vraag het maar gewoon! Ik bijt niet..! Uhm nouja,, Soms wel. x]

    Nou.. DOEI xx

    Titel:
    Ik ga een leuke bedenken en dan vertel ik m ;]


    Winter is coming.

    student 5 owké?
    later stuur ik de info, kga eerst eten! x

    Student 5 of 3 maar het liefst 5!<3

    Foto: (emo/Scene) http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg

    Text:

    Heeey Lievord!

    Ik ben Michelle, en ben een meisje van 17 jaar. Ik schijn volgens mensen een bitchy katn te hebben maar ook een lieve, behulpzame kant te hebben >.<. Ik heb een hekel aan; Hello Kitty, ik snap echt niet wat mensen in dat schijnheilige rot poesje zien ><. Ik vind zelf dat GLOOMY BEARS ruleren maar dat is mijn mening. Verder interesseerd mij het niet wat je van mij vind, daarom is dit mijn favo zin; I am who I am, so shut the fuck up!. Mijn favo kleur qua kleding is; roze+blauw+zwart. Verder hou ik denk zoals ieder meisje wel van shoppen een jongens. Ik val op mjongens die wel wat aan hun uiterlijk doen, niet van die vieze jongens die een week niet onder de douche gaan, ik hou ook niet van jongens die geen smaak qua kleding hebben. Ze moeten er wel een deetje modieus uit zien ^^. Mijn hobby's zijn; Zingen, dansen en hyper zijn =D. Maar ik ga stoppen met dit ontzettende lange lul-verhaal.

    LoveYa.<3

    Titel:

    - We, Alex Evans and Tokio Hotel in one house?
    - Haunted house
    - That house makes me freaked out!
    - That house in creepy!

    Student 5 + later vriendin van Bill!!!
    INfo;
    Foto: (emo/Scene)
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Text:
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    Titel: Nee zorry,, zodra ik er een weet, meld ik het!


    Dunno ><

    Student 4 + vriendin van Georg

    Foto :http://img32.picoodle.com/img/img32/9/9/26/f_EmoGirl1byKm_6002af7.jpg

    Text :

    Haay haay (H)

    Ik ben Momo, ik ben 16 jaar! [ word bijna jarig]
    Ik heb mijn rustige en vooral drukke kanten, vaak kruip ik liever in een hoekje en andres zit ik gezellig druk te doen met me vrienden en vriendinnen waar ik veel om geef. Ik maak ook graag tijd vrij voor me vriendje, en verwen hem dan oowk. Ik bel vaak met em vrienden zodat ik weet dat onze contact sterk blijft ;). Ik ben een beetje spontaan, heel lief, behulpzaam vooral, maak me gauw ergens druk om. Als ik ruzie heb zit ik daar ook erg mee, ik heb genoeg aandaacht nodig anders ga ik me alleen voelen. Ik woon bij me broer, hij heeft een apartement. Hij zlef is ook emo, rustig , stil, en behulpzaam. beetej het zelfde karakter als ik alleen wat stiller. Ik hou erg van foto's maken, poseren in de spiegel. Oowk dans ik graag van de ene hoek van de kamer naar de anderen, zolang er maar niemand bij is. Muziek is dan oowk erg belangrijk, ik hou het meest van. Metal, rock, emocore, hardrock.. en dat soort shit.. mijn stop woordje is geilos -_-" x"D Ik haat het als mensen raar tegen me doen, of me zomaar uitschelden, of als ze me beoordelen als ze me niet kennen. En ojahh.. ik ben half mexicaans, en me broer heet Andres. ik zal er ook een foto van sturen ;) !!

    Njahh Daag Daag (H) LY

    Xx: MOMOKIDPRODUCTION (H)

    Titel:

    - Wath Has Happens Here ?
    - WTF Are you guys doing in my house?
    - 1 Life , more than 9 people !

    Foto Broer : http://pic65.flodeo.com/photos/65/AI/AC/emokza/10431026-13424304.jpg


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Rol:student 5

    Foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=106wjew&s=4

    Text: hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders
    zijn overleden op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en
    tokio hotel en dan vooral bill ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing ook een beetje
    en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter is dat en ik ben heel spontaan
    en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar ook heel erg lief en niet snel jaloers maar
    wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga
    weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel

    Titel: school of Tokio hotel and love:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Weet je al, wie de rollen mogen?! [A]
    [/niewsgierig]


    Dunno ><

    Student 4 + later vriendin van Georg
    Foto: http://img2.blogcu.com/images/c/a/t/catlaqemo18/12195001451.jpg
    Text: Hoi CupCakes <333. Ik ben dus Kime ne ben 19 jaar oud en een sexy student. Ik ben een Fucking Scene Kid en leer daar mee maar is te leven. Ik ben best wel lang en best slank en heb lichtblond haar dat toto me schouders komt en groene ogen. Ik doe veel aan lezen,muziek luisteren en slapen en ik hou er van om met vrienden s'nachts bij een kampvuur te gaan zitten. Ik heb geen broers en geen zussen maar wel een zwrate kat genaamd Dertien omdat 13 ongeluk brengt en daarom voel ik me der door aangetrokken. Ik moet maar weer is gaan dus ehhm DOEI <333

    Titel:
    -One Vampire in House,AAAAA.
    - Horror Home,FANTASTIC
    - Blood,Horror And Black Cat's
    - Tokio Hotel? No! Horror Hotel!

    Zupper bedankt dat ik de roll Heb!!! (K)
    Nu snel beginnen he!! ;)


    Dunno ><

    Wow super cool idee! :O
    Jammer dat alle rollen al bezet zijn, maar wil je het tog even zeggen al deel 1 er is?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Heb je al een titel?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Heb je al een titel?


    niet echtXD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    I WANT (huil)


    Lalalalalalalala.

    I WANT (huil)


    Ik ook hoor Siham, maar het zit al vol he? :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Laat je het me weten wanneer hij er is Linda, want het ziet er een coole quiz uit, maar ik was jmmr te laat voor een rol :(

    dus zeg je iets (A)


    everything you imagined, and more...