• Crazy Little World
    Ash en Vlinder zijn al vriendinnen sinds EVER.
    Maar wat als blijkt dat Ash geadopteerd is?
    Haar echte vader woont in dezelfde stad als de 2 meisjes,dus als ze gedwongen bij haar vader moet wonen kan ze nog gewoon naar de zelfde school blijven gaan ,gelukkig.. Maar dan blijkt dat haar echte vader hertrouwt is ,en dat ze 2 stiefbroertjes heeft, TOm Und Bill Kaulitz..
    Ash mag ze niet ,En aan alles wat ze doen irriteerd ze zich, IN tegenstelling tot Vlinder,die vrijwel meteenn valt voor Bill. Ash kan dit niet uitstaan en de 2 meisjes krijgen ruzie.. Is hun jarenlange vriendschap helemaal verpest door die ene jongen?
    Maar wat als Ash zelf ook gevoelens begint te krijgen,voor Tom? Ash weet het niet meer en sluit zichzelf op in haar kamer , en komt er niet meer uit. Dan weet Tom toch binnentekomen.. Zal Ash vertellen wat haar dwars zit? Of gewoon alles blijven opkrobben ..


    Rollen:
    Vriendin Geo:TOMSDICK
    Vriendin Gusti:IceCreamx3
    Bf Tom und Bill:SayRockQueen
    Vriendin Andreas:CandyQueenx3
    Bitch die Tom wil:BiLlSMuRf
    Zusje Tom und Bill:BoKillerDoll


    Naam:
    Leeftijd:
    Foto (TUSSEN URL):
    Textje:
    Wat vind je van het idee?
    Wat vind je van Mij [à]?
    Rol:


    Crack a bottle

    maar daar staan niet egt leuke meer :$


    when words fail, music speaks.

    Whuaha XD
    Wat voorn Rol wil je dan ,Bo??seg maar:P


    Crack a bottle

    I Dunno...|_|
    kies maar wat x]


    when words fail, music speaks.

    weetneit XD maar ik moet gaan liefurd <33
    Ik bedenk wel een leuke rol voor je als ik weer trug bn :P En als je der self in hb bed8 ,, Kun je dat ook hier neersetten of pben fseu XD
    (K) Baaiii


    Crack a bottle

    ASH!! <3
    Geen idee of je m nog nodig hebt! Ö Maaar.. Ik wil vriendin van Gustii zijnn!
    Dus ik ga jou lekker de info sturen. =)
    En die komt er dus zo aan.! ;]
    x


    Winter is coming.

    Naam: Tamar

    Leeftijd: 16

    Foto (TUSSEN URL): http://img122.imageshack.us/img122/9969/2795579az1ia3.jpg

    Textje:
    Hallootjes ^^
    Ik ben dus Tamar.! Een heel normaal gefreakt kind.. En soms een beetje hyperactief. Maar zo erg is dat niet toch? Ik denk dat er wel mee te leven valt.. Er zijn mensen die zeggen dat ik een groot ego heb. Maar dat.. Zal ik nooit ontkennen! Wat kan ik er nou aandoen dat het gewoon zo is. x]
    Ik denk dat dit t wel zo ongeveer was.. Als je nog iets wilt weten.. Vraag het maar gewoon! Ik bijt niet..! Uhm nouja,, Soms wel. x]


    Wat vind je van het idee?; CUUWL =D En super origineel ^^

    Wat vind je van Mij [à]?; Ik vind jou gewoon een super Cool, super aardig kind!^^ Maar dat wist je wel =)

    Rol: Vriendin Gustav


    Winter is coming.

    Honnie,, mag ik Bitch die Tom wil?!
    Naam:
    Nouw,, onderhand weet je die tog wel! :D
    ELLE!
    Leeftijd:
    17
    Foto (TUSSEN URL):
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Textje:
    Hoii! ik ben Elle,, en Huppel al zoon 17 jaartjes overr deze te kleine aarbol heen,, Ja hallo,, ik ben onderhand overal al geweest! dus tja,, de welrdel is maar klein,, en vierkant,, of was hij nou rond,, Ag wat boeit het,, het intreseert me tog niet! Wat me daar in tegen wel intreseert, is me sgoenen Colecie! Hij is heel groot, en mooi! Will je hem zien?! Maar heb nu geen tijd voor dat,, want ik moet me kleertjes zo ook nog op kleur leggen,, ja mijn Papie is nog al rijk,, Dus ik heb heel veel kleren,, Meestal doet me Kamer meisje dat voor me,, me kleertjes op kleur legen,, en rokjes bij rokjes, Topjes bij topjes,, maar die is ziek, dus ik moet het zelf doen van me Papie. Ik krijg egt alles van me Papie,, wat ik maar wil! Dus ik snap ook niet hoezo,, hij dan niet iemand anders stuurt voor me kleertjes,, want ik moet zo naar de stad,, met me Sgattjes! Ja,, weer nieuwe Kleertjes kopen! In mijn Fafo Winkeltje,, staat nu egt een Bitch agter de Kassa,, ik mag haar egt niet,, oke,, ik mag al snel mensjes niet,, ik bedoel,, ze moeten alles doen wat ik will,, enzo niet,, dan bel ik mijn Papie!! O,, oepsie,, mijn Honnies zijn er,, dus moet gaan
    Bye Xxx
    Wat vind je van het idee?
    Zupper,, zoals al jouw iedeen
    Wat vind je van Mij [à]?
    Het Heetste kind op Aarde, en die liefste naatuurlijk! (K)
    Rol:
    Bitch die Tom wil!


    Dunno ><

    nouw,, honnie. ik wil de roll!!!!!
    [/OMgeduldig]
    Xx <33


    Dunno ><

    Elle ,niet so ongeduldig:P
    Je hbt hm al .. Maar kwas ofline sgat X'D
    En tuurlijk weet ik jou naam,hoe kan ik die nou vergeten(A)


    Crack a bottle

    YAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb de rol (dance)

    DANKJEEEEEEEE :D

    (doeg)
    x


    Winter is coming.

    Aduh :P
    Tuurlijk hb je hm ,Tamar..
    (K)


    Crack a bottle

    Niemand mag mijn naam vergeten..
    Tsss,, ben ik veel te belangrijk voor!
    [/EGO] Stijgt met de dag.. :'D


    Dunno ><

    Dankje dat ik de roll heb Lieford!!!!!!!!!!!!
    Xx <33


    Dunno ><

    Naam: BO

    Leeftijd: 15 anders klopt ut Text'je niet x'D

    Foto (TUSSEN URL): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=81803

    Textje: haai mensjes =) nou ik ben Bo und ben 15 jaar.. binnenkort wordt ik lkkr 16 ^^ But, heb schyt aan school weetje, ik leer toch niks meer, bycause me hoofd zit te vol >,< PFFF Huppels ook! ik zie ze al lopen door school op die kut naaldhakjes-gevallen! und hun tokjes >,< nou ik lach me dood als ze zwiken op die dingen =) [datzagikduslaatst!] nou zeggen mensen dat ik slim ben, but dat ben ik totaal NIET! ik ler never eigenlijk en heb een paar onvoldoendes, but you know, schyt aan school ^^ nou ik leef voor mijn vrienden <3 knzh und i love hun met al mijn hart!! najah uhm ik ga bubaay <3

    Wat vind je van het idee? KOEWL!

    Wat vind je van Mij [à]? Sexxi kiend van Quizlet <3

    Rol: Die ene x]


    when words fail, music speaks.

    asje madame <3


    when words fail, music speaks.