• le praattopic om over alle nonsens te praten en ons gewone topic overzichtelijk te houden

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dont say why me, say try me

    Lavigna schreef:
    Maar Mainstreet is erger dan Union J. Die George lijkt op Miranda Cosgrove XD


    Ze hopen groter te worden dan One Direction. Arme jongens, dat zal in nog geen miljoen jaar gebeuren. En Mainstreet is erger, inderdaad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Trouwens, als je zestien bent moet je blij zijn dat er nog een kans is op een miljoen dat 1D je leuk vindt. Ik ben daar te jong voor :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sidestap schreef:
    (...)

    Ze hopen groter te worden dan One Direction. Arme jongens, dat zal in nog geen miljoen jaar gebeuren. En Mainstreet is erger, inderdaad.


    Ja, laatst op RTL Boulevard een bericht over Mainstreet, dat hun concerten snel waren uitverkocht. Zei één van die presentatoren; "One Direction heeft te maken met geduchte concurrentie." Sorry , maar nee .

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Ja, laatst op RTL Boulevard een bericht over Mainstreet, dat hun concerten snel waren uitverkocht. Zei één van die presentatoren; "One Direction heeft te maken met geduchte concurrentie." Sorry , maar nee .


    HAHAHA. Mochten ze willen. Ik durf te wedden dat het binnen een uur uitverkocht is. Hier in Nederland was One Direction binnen een kwartier uitverkocht, moet je na gaan hoe het in Engeland is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HAHAHAHAHAHA mainstreet denkt echt dat ze heel wat zijn... Pff ze hebben maar 20.000 volgers ofzo op twitter en one direction 10.000.000.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Een O2 concert, een extra was binnen tien minuten uitverkocht. Kan je nagaan hoe groot de O2 is


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Een O2 concert, een extra was binnen tien minuten uitverkocht. Kan je nagaan hoe groot de O2 is


    HAHAHAHAHAHAH inderdaad (': en dan die "mainiacs" sorry maar volgens mij heten de fans van conor maynard ook zo.

    Een vriendin van me (lees: 17 jaar oud), is helemaal doorgedraaid als het op Mainstreet aankomt. Zeer vreemde interesse. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Toen ik mainiacs zag, dacht ik gelijk aan Conor. Zonder de rest te hoeven lezen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAH inderdaad (': en dan die "mainiacs" sorry maar volgens mij heten de fans van conor maynard ook zo.


    Ik zie het al voor me. "Mainiacs" en Directioners in één huis. Is wel een beetje te verwachten wie van wie wint, niet waar?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    IK WIL MEEDOEN


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    IK OOK.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    (...)

    Ik zie het al voor me. "Mainiacs" en Directioners in één huis. Is wel een beetje te verwachten wie van wie wint, niet waar?


    Ja inderdaad. Ik vind ook dat ze heel veel stelen van het fandom. Je hebt namelijk allemaal van die foto's van 1D en dan staat er: "1D are so fotogenitic" -ik heb echt geen idee hoe je dat schrijft-. En nu zag ik laatst een foto van mainstreet. "Mainstreet is so fotogeniek."
    Uh, en zo'n foto van Niall waarop staat; "maybe i don't have the cutest smile, the best hair, or the sexiest body... Joke i've got it all." En nu heb je er ook een van Mainstreet. En wie gaat er nou Nederlands/Engels zingen? Doe gewoon één taal

    wow frustraties.

    Ik heb zojuist 3:25 van m'n leven verspild door naar ze te luisteren. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.