• le praattopic om over alle nonsens te praten en ons gewone topic overzichtelijk te houden

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dont say why me, say try me

    Ik het zo het gevoel dat ik en DamnBieber de enigste Beliebers zijn, en volgens mij heb ik dat goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wel.. Ik ben geen die-hard Belieber maar ik ken alle liedjes wel. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tiehie. Ik ben al helemaal blij dat ik tickets heb voor het concert over drie weken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik moet 41 dagen wachten voor 1D^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vind Justin zelf niet echt leuk maar zijn liedjes luister ik geregeld (:
    En toch, ik vind bijna alles beter dan mainstreest van het JSF


    Do what people say you can't.

    Die Owen van Mainstreet zit bij mijn nichtje op school, het Augustinianum of zoiets. Arme jochies, ze zingen zo vals als een fluitketel en denken dat ze succes hebben.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ugh. Mainstreet .__.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ach. Ze denken dat ze geweldig zijn omdat ze een boybandje vormen en die arrogantie is hooguit.. sneu. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb ze eens op tv horen zingen. Heb me kapot gelachen samen met Hayden en Catherine.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Te veel autotune. Lol haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vind die Union J niks. Dat bandje van x Factor.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 18:54 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Laatst bij de wereld draait door staan daar zestienjarige meisjes die gillen om een kus van een van hun. Sorry, maar echt ze waren zestien. Komop , die jochies zijn dertien, veertien misschien? Die Rein zingt als een meisje en wat gebeurd er met hun stemmen als ze de baard krijgen? Juist, dan zijn hun stemmen nog erger. Phieee. Eindelijk mensen die er ook zo over denken :Y)

    Sidestap schreef:
    Ik vind die Union J niks. Dat bandje van x Factor.


    Mwah luister niet echt veel naar hun. Wel naar 5 seconds of summer en one direction (:

    Maar Mainstreet is erger dan Union J. Die George lijkt op Miranda Cosgrove XD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ALLSTARSx schreef:
    Laatst bij de wereld draait door staan daar zestienjarige meisjes die gillen om een kus van een van hun. Sorry, maar echt ze waren zestien. Komop , die jochies zijn dertien, veertien misschien? Die Rein zingt als een meisje en wat gebeurd er met hun stemmen als ze de baard krijgen? Juist, dan zijn hun stemmen nog erger. Phieee. Eindelijk mensen die er ook zo over denken :Y)


    Ik wil naar mijn nichtje toe gaan en die Owen op z'n kop slaan met een sneeuwschep.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."