• le praattopic om over alle nonsens te praten en ons gewone topic overzichtelijk te houden

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dont say why me, say try me

    gitaren 1
    gitaren 2

    piano 1
    piano 2


    Dont say why me, say try me


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    De eerste is wel een mooie vleugel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    okeeyy


    Dont say why me, say try me

    h o i

    Hi.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gitaren 1 piano 1 :Y)

    Gaan jullie nog wat doen vandaag ?

    Nahh. Niet echt iets belangrijks. Kickboksen zoals elke dag, Godzijdank heeft mijn moeder vrij genomen voor een weekend hoef ik niet op te passen. Ik en Hayden gaan dadelijk schoenen kopen voor Ierse Dans. Dus nee, lekker lui zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oeh kickboxen :) wat is een Ierse dans? Een sport?

    RedShot >> ALLSTARSx

    Ierse Dans. Haha, kan Niall ook. Gewoon dans wat ze in Ierland doen. Wacht, ik zoek even een filmpje op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ga niks belangrijks doen, heb net Meiden Magazine gekocht. In de middag met mijn vader bananenkoekjes bakken :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dit. Maar wij doen het nooit op popmuziek, en wij hebben geen pasjes tussendoor die je herkent van One Direction of wat. Bij ons is het zo dat wij nooit stil staan. Je hebt twee soorten schoenen, hard shoes en soft shoes. Hard shoes kan je zo vergelijken met tapdans alleen dan is dit moeilijker en dit is puur Iers. Soft shoes is heel apart. Maar in dit filmpje zijn het hard shoes.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 11:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik zou dat echt nooit kunnen O.o


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kon het na twee keer gaan al, ghehe. Maar ik zit er nu al vanaf mijn tiende onder. Zo'n zeven jaar. Hayden zit er vanaf haar vijftiende op, dus nu zo'n vier jaar. Het is ook niet makkelijk, het is puur met je voeten en je benen. Je bovenlijf moet je stil houden, en je armen strak naast je.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."