• le praattopic om over alle nonsens te praten en ons gewone topic overzichtelijk te houden

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dont say why me, say try me

    Ik doe een toneel opleiding. Later wil ik dan ook iets doen met toneel, én choreografie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik met toneel
    of psychologie, maar aangezien ik twijfel of ik mijn school uberhoud af ga maken denk ik dat ik maar naar een toneel opleiding ga later (makkerlijk te vinden zonder diplomas xD)


    Dont say why me, say try me

    Ik wil diplomaat worden en in de Verenigde Naties werken. Ik meen het :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Voor mij is het simpel docent en choreograaf. UGH, SNEEUW.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik psycholoog worden op het gebied van jongeren (12 tot 18) met anorexia........
    of actriese


    Dont say why me, say try me

    Euh, ik wil criminologie bestuderen. Moet je helaas wel hoog voor halen en mijn conditie is niet enorm goed om veldwerk te doen. Maarja.
    Anders advocaat of docent :Y)

    BigFatLiar schreef:
    ik psycholoog worden op het gebied van jongeren (12 tot 18) met anorexia........
    of actriese


    Actrice kan je worden, dat wil ik ook worden, maar dan moet je er niet meteen van uit gaan dat je allemaal rollen krijgt aangeboden. Als je echt heel goed bent en auditie doet, heb je nog een kans van één op de miljoen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Criminologie lijkt me ook gaaf, als ik mag werken met revolvers xd


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Criminologie lijkt me ook gaaf, als ik mag werken met revolvers xd


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik had twee keer auditie gedaan voor een Nickelodeon serie, waar ik in een aflevering mocht komen. Was best grappig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Ik had twee keer auditie gedaan voor een Nickelodeon serie, waar ik in een aflevering mocht komen. Was best grappig.
    Hoe doe je dat??


    Iniedergeval mijn late topics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Euhm, via Nickelodeon site, daarna win en dan heb je die dingen. Vroeger tenminste, ik weet niet of ze er nu nog zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil best audities doen, maar aangezien alle films enzo of in nederland of in amerika ofzo voor mensen zoeken en mijn ouders niet van plan zijn me heen en weer te laten vliegen heb ik geen andere keus dan niks doen


    Dont say why me, say try me

    Lavigna schreef:
    Ik had twee keer auditie gedaan voor een Nickelodeon serie, waar ik in een aflevering mocht komen. Was best grappig.


    Voor welke serie?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haaoooiii


    Do what people say you can't.