• Goed, ik word een beetje gek van de constante discussie die ik hierover heb. Dus vraag ik maar eens hier, waar meisjes de overmacht zijn, wat jullie hierover denken.

    Stel je voor, je bent een man en je bent op een gegeven moment op het punt gekomen dat je zo gestoord bent dat je besloten hebt om iemand te verkrachten. Voor je lopen twee meisjes die je niet kent. Achter welke meisje zou je eerder gaan:
    1.      Het meisje dat zich kleedt als een slet en heel veel huid blootgeeft.
    2.      Het meisje dat zich gewoon normaal kleedt (Jeans, normale schoenen, shirtje) en daardoor amper huid blootgeeft.

    In mijn opinion zou een verkracht eerder achter 1 aan gaan dan achter 2. Waarom? Omdat het mij lijkt dat een verkrachter eerder achter iemand aangaat die er makkelijk zou zijn. En iemand die zich kleedt als een slet lijkt nu eenmaal makkelijker dan iemand die normaal gekleed.

    Dat neemt niet weg dat de man die het gedaan heeft gestraft moet worden en hard ook. Het had nooit in zijn hoofd mogen komen om zoiets te flikken en ik vind het ook ronduit walgelijk. Ik probeer het dus niet goed te praten. Want uiteindelijk had die persoon het idee niet eens in zijn hoofd moeten hebben. Kleding zou niet de reden zijn waarom iemand verkracht word.

    Is mijn point of view nou zo raar en zo ja, waarom?

    Nogmaals, ik geef het meisje geen enkele schuld en dat zou ik ook nooit doen. De schuld ligt volledig bij de verkrachter en niet bij het meisje of de manier waarop zij zich kleedt.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 15:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk meisje 2.
    Zoals al gezegd, het gaat meer om het machtsgevoel. Het meisje 1 straalt "gemakkelijk" uit, of ze nou gemakkelijk is of niet. Dat speelt geen rol. Ik denk dus eerder dat ze dan minder interessant is. Als je iemand eerst uit de kleren moet krijgen terwijl die dat niet wil, zou je denk ik een grotere kick krijgen als het je lukt. Je hebt macht over haar, je hebt haar helemaal uit de kleren gekregen.

    Ik zou het toch verder niet weten. Ligt ook aan de verkrachter zelf en ook aan de meisje, dan andere omgevingsfactoren en de plaats en de tijd. Heel moeilijk te zeggen dus...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nee ik denk dat de verkracht achter meisje 2 aan gaat. Die mensen zijn toch al helemaal gestoord. Sommige verkrachters zouden daar nog meer opgewonden van raken denk ik. Misschien een extra uitdaging.


    I still think of the guitar bible.

    Ik vind het een beetje lastig om hier op te antwoorden. Zoals Nikki al zei, zou dit geen discussiepunt moeten zijn. Meisjes moeten gewoon kunnen dragen wat ze willen dragen zonder dat die ziekelijke, geilende mannen zich er op los laten. Wat mij betreft loopt er een vrouw naakt op straat, geen reden om te verkrachten.
    En volgens mij maakt het soms ook maar weinig uit of een vrouw een rokje of broek draagt. Ik denk dat de man kiest op zijn gevoel. En de ene verkrachter kijkt naar de hoeveelheid kleren, terwijl een andere verkrachter per se een brunette wil verkrachten (ik heb te veel Criminal Minds gezien). Het zijn zieke geesten.


    You are beautiful, you are love.

    Mij lijkt dat verkrachters niet aangaan achter een meisje dat er uitdagend of sexy uit ziet. Ze zoeken iemand uit die makkelijk is inderdaad, maar vanuit dit perspectief lijkt makkelijk mij niet iemand die eruit ziet alsof ze wel "graag zou willen". Het lijkt me eerder iemand die kwetsbaar is, iemand die geen kik durft te geven, niet voor zichzelf op zal komen of in ieder geval makkelijk overmeesterd is. Het zal dus eerder een meisje zijn dat alleen loopt, op een stille plek en er een beetje angstig of onzeker uit ziet. Iemand die zich overduidelijk niet goed kan verdedigen is dus een makkelijke prooi. Ik denk dat je dit eerder aan de lichaamstaal dan aan de kleding zult zien.
    Ik snap persoonlijk nooit wat een verkrachter ertoe drijft om zo'n daad te begaan, zeker niet aangezien ze als ze goede seks met een, vaak, tamelijk knappe vrouw willen gewoon naar een bordeel kunnen gaan. Het gaat waarschijnlijk inderdaad om de kik, of gewoon om iemand op een zieke manier te kwetsen.
    Ik denk dat een verkrachter het snelste voor iemand gaat die bij zijn bewegingspatroon past en dat kleding hier niet heel veel mee te maken heeft. Hoewel een spontane verkrachting, waar dus niet van te voren over nagedacht is, denk ik wel kan ontstaan doordat een meisje zich sexy kleedt waardoor de man hier opgewonden van raakt.
    Nogmaals ik begrijp de beweegredenen van verkrachters niet goed dus ik zet hier alleen maar een theorie neer.
    Misschien is het een beetje een vaag verhaal, want ik heb het neergezet zoals het in mij op kwam en mijn hoofd is vaak een beetje warrig ^^


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    "1. Het meisje dat zich kleedt als een slet en heel veel huid blootgeeft."
    Pardon? Nice stereotyping there, you twat. Seriously.

    Daarbij snap ik ook niet hoe in godsnaam jouw logica werkt. 'Ik heb een discussie over hoe een verkrachter denkt, dus ga ik naar een topic met voornamelijk vrouwen die ik dan vraag zich te verplaatsen in de man'...why?

    Het lijkt mij het meest logische als de verkrachter voor nummer een zou gaan, omdat die eerder een opwindende werking zou hebben. Het is makkelijker om opgewonden te raken als je al wat ziet lijkt me. Veel verkrachters doen het net zo goed voor het gevoel van macht als de seks, dus hoe je gekleed gaat hoeft helemaal niks te zeggen of je een grotere of kleinere kans loopt. Het hangt er maar net vanaf op welke manier die gozer niet in z'n hoofd spoort.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik zou voor iemand gaan die verlegen, stilletjes en bang overkomt. Deze meisjes durven minder, zullen minder protesteren en het belangrijkst, ze zwijgen vaker als het graf.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Afhankelijk wat mijn motief zou zijn denk ik. Als we het hebben over twee wildvreemden (dus geen kennissen/familie/whatevvah) van mij als verkrachter en ik zou uit pure lust handelen, dan zou ik voor optie 1 gaan. Als seks mijn hoofdmotief is ga ik pakken wat er het meest uitnodigend uitziet *lolface*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, eerlijk gezegd denk ik eigenlijk niet dat een verkrachter daarover nadenkt. Waarschijnlijk neemt hij de eerste de beste die hij te pakken krijgt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Praelectio schreef:
    Ik zou voor iemand gaan die verlegen, stilletjes en bang overkomt. Deze meisjes durven minder, zullen minder protesteren en het belangrijkst, ze zwijgen vaker als het graf.

    Mhm, jij hebt een punt! (:


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Boira schreef:
    Nee hoor. Je point of view lijkt me juist heel begrijpelijk. Ik heb er geen verstand van maar verkrachters lijken me bepaalde types. Ze zijn op sex uit, zo'n meisje die zich uitdagender kleed dan de 'normale' meiden, biedt die uitdaging en laat indirect zien dat ze meer van zichzelf wilt laten zien. Ik vind het zelf begrijpelijker als men achter zo'n meisje aan gaat. Alleen de vraag is wanneer kleed je, je als een slet? Ik denk dat daar de meningen van verschillen en daarbij, in de praktijk, gaan verkrachters meestal niet achter dat soort meisjes aan.

    Maar je gedachtengang lijkt me niet vreemd.


    Tijd voor koffie.

    Michonne schreef:
    Het is alweer zover. Meisjes mogen dus niet meer aantrekken wat ze leuk vinden, waar ze zich goed in voelen omdat mannen er aanstoot tot kunnen nemen. Dit is waarom Islamitische vrouwen hoofddoeken dragen, om hun schoonheid te bedekken omdat mannen er anders door aangetrokken kunnen worden en zich niet in kunnen houden. Dit is waarom er regels zijn ingevoerd op bepaalde scholen dat meisjes bepaalde kledingstukken niet mogen dragen omdat jongens ervan afgeleid kunnen raken. Uiteindelijk zijn het de slachtoffers die zich moeten aanpassen omdat de daders zich niet in kunnen houden. Deze discussie zou niet eens mogen bestaan, verdomme.

    Mavis schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens, ondanks wat de topicstarter erover zei. Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat meiden bepaalde dingen niet aan mogen trekken omdat ze dan risico lopen verkracht te worden door een persoon die zich niet in kan houden. Ik vind dat zelfs als een meisje naakt over straat loopt ze dan zelfs niet verkracht mag worden. Dat ze er misschien wel sexy uitziet hoeft niet te zeggen dat ze zoiets op zich af wil roepen.


    Tijd voor koffie.

    SpringElf schreef:
    Ik denk meisje 2.
    Zoals al gezegd, het gaat meer om het machtsgevoel. Het meisje 1 straalt "gemakkelijk" uit, of ze nou gemakkelijk is of niet. Dat speelt geen rol. Ik denk dus eerder dat ze dan minder interessant is. Als je iemand eerst uit de kleren moet krijgen terwijl die dat niet wil, zou je denk ik een grotere kick krijgen als het je lukt. Je hebt macht over haar, je hebt haar helemaal uit de kleren gekregen.

    Ik zou het toch verder niet weten. Ligt ook aan de verkrachter zelf en ook aan de meisje, dan andere omgevingsfactoren en de plaats en de tijd. Heel moeilijk te zeggen dus...

    ^This.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Moet ik hieruit afleiden dat je een meisje in een minirok met een laag uitgesneden decollete hebt verkracht? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Meisje 1 denk ik ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.