• Goed, ik word een beetje gek van de constante discussie die ik hierover heb. Dus vraag ik maar eens hier, waar meisjes de overmacht zijn, wat jullie hierover denken.

    Stel je voor, je bent een man en je bent op een gegeven moment op het punt gekomen dat je zo gestoord bent dat je besloten hebt om iemand te verkrachten. Voor je lopen twee meisjes die je niet kent. Achter welke meisje zou je eerder gaan:
    1.      Het meisje dat zich kleedt als een slet en heel veel huid blootgeeft.
    2.      Het meisje dat zich gewoon normaal kleedt (Jeans, normale schoenen, shirtje) en daardoor amper huid blootgeeft.

    In mijn opinion zou een verkracht eerder achter 1 aan gaan dan achter 2. Waarom? Omdat het mij lijkt dat een verkrachter eerder achter iemand aangaat die er makkelijk zou zijn. En iemand die zich kleedt als een slet lijkt nu eenmaal makkelijker dan iemand die normaal gekleed.

    Dat neemt niet weg dat de man die het gedaan heeft gestraft moet worden en hard ook. Het had nooit in zijn hoofd mogen komen om zoiets te flikken en ik vind het ook ronduit walgelijk. Ik probeer het dus niet goed te praten. Want uiteindelijk had die persoon het idee niet eens in zijn hoofd moeten hebben. Kleding zou niet de reden zijn waarom iemand verkracht word.

    Is mijn point of view nou zo raar en zo ja, waarom?

    Nogmaals, ik geef het meisje geen enkele schuld en dat zou ik ook nooit doen. De schuld ligt volledig bij de verkrachter en niet bij het meisje of de manier waarop zij zich kleedt.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 15:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm ook weer waar. En met het laatste ben ik het zeker weten eens. Ik zou echt niks willen met een slettenbak.


    Op dit soort momenten wil ik wel in het hoofd kijken van zo'n ziek iemand. Het blijft altijd een gok...


    Miep

    Meestal gaan verkrachters inderdaad op uiterlijk vertoon af. Maar soms gaan ze ook op de houding af, meisjes die zich netjes kleden kunnen behoorlijk makkelijk over te halen zijn.
    Ik denk dat ze ook afgaan op psychische zeg maar, als ze denken dat een meisje beetje onzeker is of gewoon wat moeilijker heeft, ze ook makkelijkere doelwit zijn.

    En is het inderdaad vreselijk dat het in je op kan komen om iemand te verkrachten. Als je graag seks wilt, en je hebt geen vriendin, ga dan naar een hoer. Die verdient er weer geld mee, en zo'n persoon heeft zijn behoeftes weer vervuld. Dat is toch veel meer win-win?


    Alleen maar tranen van geluk

    Rumpleteazer schreef:
    (...)

    Op dit soort momenten wil ik wel in het hoofd kijken van zo'n ziek iemand. Het blijft altijd een gok...

    Nou, ik hoef niet in zijn hoofd te kijken. Ik zou alleen de totstandkoming van de keuze willen weten, meer niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gifted schreef:
    Meestal gaan verkrachters inderdaad op uiterlijk vertoon af. Maar soms gaan ze ook op de houding af, meisjes die zich netjes kleden kunnen behoorlijk makkelijk over te halen zijn.
    Ik denk dat ze ook afgaan op psychische zeg maar, als ze denken dat een meisje beetje onzeker is of gewoon wat moeilijker heeft, ze ook makkelijkere doelwit zijn.

    En is het inderdaad vreselijk dat het in je op kan komen om iemand te verkrachten. Als je graag seks wilt, en je hebt geen vriendin, ga dan naar een hoer. Die verdient er weer geld mee, en zo'n persoon heeft zijn behoeftes weer vervuld. Dat is toch veel meer win-win?


    Het gaat meestal niet om de seks zelf. Mannen die vreemde vrouwen verkrachten kicken op het machtgevoel, het spelletje, alles wat erbij hoort. De seks is vaak maar bijzaak.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, ik hoef niet in zijn hoofd te kijken. Ik zou alleen de totstandkoming van de keuze willen weten, meer niet.


    Ik wil misschien criminologie gaan doen, of psygologie, als tweede keuze (:


    Miep

    Rumpleteazer schreef:
    (...)

    Ik wil misschien criminologie gaan doen, of psygologie, als tweede keuze (:

    Psychologie leek me altijd interessant, maar niet interessant genoeg om te gaan studeren. Dan toch liever Informatica. Veilig achter een bureautje :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Psychologie leek me altijd interessant, maar niet interessant genoeg om te gaan studeren. Dan toch liever Informatica. Veilig achter een bureautje :Y)


    Fysiotherapie is nu de absolute nummer 1. lijkt me geweldig


    Miep

    Michonne schreef:
    (...)

    Het gaat meestal niet om de seks zelf. Mannen die vreemde vrouwen verkrachten kicken op het machtgevoel, het spelletje, alles wat erbij hoort. De seks is vaak maar bijzaak.


    Hmm, ja daar heb je gelijk in. Maar als het zulke mannen zijn, dan moet het denk ik niks uitmaken of zo'n meisje wel of niet bloot gekleed is, want uiteindelijk gaat het toch om de macht krijgen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Michonne schreef:
    Het is alweer zover. Meisjes mogen dus niet meer aantrekken wat ze leuk vinden, waar ze zich goed in voelen omdat mannen er aanstoot tot kunnen nemen. Dit is waarom Islamitische vrouwen hoofddoeken dragen, om hun schoonheid te bedekken omdat mannen er anders door aangetrokken kunnen worden en zich niet in kunnen houden. Dit is waarom er regels zijn ingevoerd op bepaalde scholen dat meisjes bepaalde kledingstukken niet mogen dragen omdat jongens ervan afgeleid kunnen raken. Uiteindelijk zijn het de slachtoffers die zich moeten aanpassen omdat de daders zich niet in kunnen houden. Deze discussie zou niet eens mogen bestaan, verdomme.


    Ik ben het met je eens, ondanks wat de topicstarter erover zei. Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat meiden bepaalde dingen niet aan mogen trekken omdat ze dan risico lopen verkracht te worden door een persoon die zich niet in kan houden. Ik vind dat zelfs als een meisje naakt over straat loopt ze dan zelfs niet verkracht mag worden. Dat ze er misschien wel sexy uitziet hoeft niet te zeggen dat ze zoiets op zich af wil roepen.


    26 - 02 - '16

    Ik zou juist voor meisje 2 gaan. Dat lijkt me leuker als je iemand verkracht (cat)

    Rumpleteazer schreef:
    Ik weet het eerlijk gezegt niet. Ik denk ook dat je gelijk hebt, maar is het ook niet juist de kick voor mannen het moeilijker te maken? Dus dat ze dan júíst voor meisje 2 gaan, terwijl meisje 1 makkelijker te pakken is?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Lastig uit te leggen, maar ik denk dat het meer een 'gevoelsding' is en dat ze niet puur iemand uitkiezen op kleding... Net zoals jij een totaal ander beeld hebt van een aantrekkelijk meisje, dan iemand anders zou hebben. Daarnaast is het natuurlijk ook een samenvallen van omstandigheden; wrong place, wrong time. En ik vraag me of zo'n verkrachter, bij wijze van spreken, voor een lange tijd met die nood rondloopt of het in een split second beslist. Zal wel verschillen, I guess.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen idee, ik denk dat ik pas kan oordelen als ik beide meisjes heb gezien. Daarbij ligt het denk ik ook wel een beetje aan de aard van de verkrachter; wil hij het zichzelf moeilijk maken/wat uitdaging hebben, dan zal hij voor het meisje met gewone kleren gaan. Anders eerder het 'sletterige meisje'. Maar zoals ik al zei; ik denk dat het ligt aan de meisjes.


    Bad decisions make good stories.

    Ik zou het niet weten.


    Life is hard and then we die

    Ten eerste, al geef je veel huid bloot, hoef je nog niet als een slet gekleed zijn.
    Als man zou ik voor 1 gaan. Gewoon met de reden dat blote huid opwind. Niets meer niets minder. niets uitdagender of het meisje is 'makkelijker'. Dat is echt bullshit.
    Ik zeg niet dat meiden geen blote huid moeten laten zien. Maar als je plekken gaat laten zien die duidelijk sexuele aantrekking brengen (denk borsten en het bovenste stukje van je bovenbeen) dan hoef je er nog niet perse om te vragen, want de meeste mannen vinden het slechts lichtelijk opwindend en doen er verder niets mee. Maar je hebt gewoon kans dat je iets uitlokt. Een verkrachter denkt gewoon anders, psychopathisch, die kan het wel zien als een vraag naar sex. Die is sneller geprikkeld tot actie. Maar is dit dan de schuld van het meisje?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 18:03 ]


    #WWED - What Would Emma Do?