• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kun je bij Google niet gewoon op de afbeelding zoeken? Dat kan tegenwoordig, moet je de afbeeldingsurl gebruiken.

    Ik zou het echt niet weten, misschien indd als je op de afbeelding zelf zoekt?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Heb ik gedaan voor ik die post hier plaatste :Y)

    Maar het is geüpload via tinypic, waardoor er alleen maar links naar RPG's komen waarin zij ook voor een rol wordt gebruikt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dan weet ik het niet. En als je dat doet met vergelijkbare afbeeldingen? Zoals van andere RPGs?

    Lalalalalalaaaaa


    Ich liebe dich 27.12.23

    GleeManiac schreef:
    Lalalalalalaaaaa


    Tam tam taaaaaaaam.

    Ik verveel me.......


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Eltham schreef:
    Dan weet ik het niet. En als je dat doet met vergelijkbare afbeeldingen? Zoals van andere RPGs?


    die vind ik niet :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Tam tam taaaaaaaam.

    Ik verveel me.......


    Noh, ik niet hoor... Lijk.maar zo (a)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Omg ik heb zo een balangrijke vraag eh!!!!!


    Wie mag Flynn!? Jaaah dat was mijn vraag. XD


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik was al op Google aan het kijken of ik haar foto met een link kon vinden, maar dat is me nog niet gelukt..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    GleeManiac schreef:
    (...)

    Noh, ik niet hoor... Lijk.maar zo (a)


    Ghehe, lekker droog.xD

    Over een half uur ben ik pleite, dan ga ik naar Engeland.
    Nou, eigenlijk om half 1, maar ik word over een half uur weggebracht.xD

    Iemand iets leuks gedaan?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    O.m.g jij vertrekt laaaat. Ik moest om half zes op school zijn (smorgens) toen we naar engeland gingen hahah.
    Ik ben naar life 4 you gewees :p was echt leuk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hahah ik zag najib amhali bij life 4 you. Anyways ik ben jaloers dat je naar Engeland gaat :)

    Haha ja. Is mijn oma dood dan?xD je kon me wegdragrn! whahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    GleeManiac schreef:
    O.m.g jij vertrekt laaaat. Ik moest om half zes op school zijn (smorgens) toen we naar engeland gingen hahah.
    Ik ben naar life 4 you gewees :p was echt leuk.



    Ja, we vertrekken zo laat, om vroeg aan te komen. En meteen als we daan zijn, moeten we ons omkleden en aan de slag.:(


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki