• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En wederom sluit ik me aan bij de rest, Roane >.< Die lappen tekst die jij soms schrijft, en hoe. Ik doe t je niet na.
    Ik sta regelmatig nog te klunzen met hoe ik mijn zinnen neerzet, en ervoor te zorgen dat wat ik neerzet ook bij mijn personage past :´)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja dat heb ik ook, dat ik me zo inleef, met als gevolg dat ik deze middag even moest pauzeren bij het stukje van Memphis omdat ik aan het huilen was.
    Soms ga ik er een beetje te ver in, vrees ik :X

    Volgens mij is het juist daarom dat ik het zo moeilijk heb om Memphis bruut te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb ook wel eens bijna moeten huilen om een RPG. Soms is het ook gewoon zo zielig.

    Maar die laatste stukjes van Memphis en Ro waren ook best wel zielig om te lezen, of het nou je eigen personage is of niet, je gaat er toch op inleven. Daarbij vind ik het knap dat je in zn relatief kort stuk iemand al een brok in de keel kunt bezorgen, ik doe het je niet na.

    (Mijn toetsenbord werkt weer niet mee, mis mn aanhalingstekens weer)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja, die twee hadden gewoon een vreemde band, van mekaar niet begrijpen maar wel aanvoelen en respecteren. En dan Memphis met z'n gevoelens waarvan hij zichzelf verboden had er iets mee te doen. Dan wordt een afscheid natuurlijk zwaar. Maar Aowynn zal Memphis wel troosten :Y) (wbw)
    Hahah.
    Het is vreemd hoe die band zich op de relatief korte periode dat het RPG loopt zich zo ontwikkeld heeft.

    Soms kan ik ook echt zitten vloeken op andermans personage, zo van: asdfghjkl! Asshole! Waarom doe je dat nou! Zo hoort het niet te gaan!
    En dan ben ik ook echt boos in mijn personage's plaats :'), niet eens op de schrijver, maar echt op het personage.

    Jullie mogen me trouwens Elise noemen hoor :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Och Memphis zal ook een leuke tijd krijgen bij Cyril! Daar heeft hij als oud alfa nog een hele kluif aan :P

    Hoi Elise, mooie naam trouwens:)

    Zijn die kleine dingetjes waar je op gaat inspelen, denk ik. Soms ontstaan er banden tussen personages waarvan je denkt; hoe is dat gekomen? >.< Ik vond dat wat er tussen Ro en memphis was ontstaan erg mooi om te lezen en hoe ze uiteindelijk elkaar bijna volledig wisten te begrijpen, dat maakte het dan ook zo sneu te lezen dat ze uit elkaar gehaald werden.
    Ik heb met Aowynn veel moeite om haar die botte en afstandelijke houding te laten houden, vaak zijn het de stukjes uit een ander zijn post die me dan even weten te herinneren van; ohja, afstand -.-
    Gheh, haha, Aowynn troost wel hoor, ze is niet geheel gevoelloos ^^

    Haha, ofzo zitten en dan denken van; Wtf, doe jij nou?? Dat wil ik helemaal niet!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eltham schreef:
    Och Memphis zal ook een leuke tijd krijgen bij Cyril! Daar heeft hij als oud alfa nog een hele kluif aan :P

    Hoi Elise, mooie naam trouwens:)


    Ayla is not amused met Cyril :Y)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja, dat wilde ik trouwens nog vragen; is het Cyril's schuld dat Cooper er zo erg aan toe is? Want dan heeft Cyril inderdaad het ergste van Memphis' furie nog niet gezien :Y)

    Hahah, ja ik merkt het dat ze een beetje week werd bij Memphis. Al was dat volgens mij grotendeels jouw bewuste keuze.

    En dat heb ik ook zó vaak! Dan heb je al een hele post uitgedokterd en komt er uiteindelijk niks van in huis -_-. Maar dat is het mooie aan RPG, dat het heel anders kan gaan dan je verwacht.

    Oh, en bedankt trouwens. Vroeger vond ik het de verschrikkelijkste naam ooit, maar nu ben ik er heel blij mee. Elise past gewoon echt bij mij en je hoort die naam niet zo vaak in België.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 20:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cybele schreef:
    (...)

    Ayla is not amused met Cyril :Y)

    Dat was ook volledig de bedoeling! Ja je moet hem ook niet uitdagen als hij nadrukkelijk gewaarschuwd heeft, dan kan hij soms, misschien, een heet klein beetje gewelddadig worden. Tja daar kan hij ook niet zoveel aan doen.

    Roane schreef:
    Ja, dat wilde ik trouwens nog vragen; is het Cyril's schuld dat Cooper er zo erg aan toe is? Want dan heeft Cyril inderdaad het ergste van Memphis' furie nog niet gezien :Y)

    Hahah, ja ik merkt het dat ze een beetje week werd bij Memphis. Al was dat volgens mij grotendeels jouw bewuste keuze.

    En dat heb ik ook zó vaak! Dan heb je al een hele post uitgedokterd en komt er uiteindelijk niks van in huis -_-. Maar dat is het mooie aan RPG, dat het heel anders kan gaan dan je verwacht.

    Nee opzich is het Cooper en Ayla's schuld. Hadden zij maar niet tegen de waarschuwingen in moeten gaan. Het was niet mijn bedoeling geweest dat Cooper er zo erg aan toen was, maar alleen een beetje gewond zoals Cyril. Ja leven met een AHDH'er is moeilijk soms.

    Bad, bad Cyril. Die heeft dadelijk een hele roedel achter zich aan >< Maar het is indd ook een deel Ayla en Cooper zijn schuld. Die waren te wanhopig opzoek naar memphis.

    Ja, dat is het deel waar ik een beetje tegen aanloop. Bij een wat minder afstandelijk type kun je gemakkelijker laten blijken dat je de ander leuk vind, maar bij haar wilde ik dat dus niet. Ik zat mezelf ook continue te verbeteren en dan nog was het niet helemaal wat ik wilde en gaf ze te veel bloot. Soms ben ik geneigd te snel toe te geven als de andere personage ook nog eens een leuk persoon is en Aowynn is het type wat zichzelf eigenlijk grotendeel heeft afgesloten. En natuurlijk was het ook wel een deel bewuste keus, al dan niet in te vele mate, heb je Memphis als een goed bekeken (wbw) Haha ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cyril deed alleen wat hem gezegd wordt, daar moet je vooral niet tegenin gaan. Dan wordt hij gefrustreerd en hij was al hyper en dan wordt hij agressief en impulsief, ja kan hij weinig aan doen. Daarom was hij ook in een soort trance toen hij Cooper aanviel.

    Ik heb echt totaaaaal geen idee waar dit over gaat. (krul)

    RedShot schreef:
    Ik heb echt totaaaaal geen idee waar dit over gaat. (krul)

    Een andere RPG.