• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahah, sorrryyyyyyyyyyyy. Moet je Wolfblood eens lezen ^^

    En ja, Jennifer, ik heb Memphis al heel goed bekeken, haha. In t echt heet hij trouwens Wade Poezyn, voor mocht je hem nog beter willen bekijken :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eltham schreef:
    Cyril deed alleen wat hem gezegd wordt, daar moet je vooral niet tegenin gaan. Dan wordt hij gefrustreerd en hij was al hyper en dan wordt hij agressief en impulsief, ja kan hij weinig aan doen. Daarom was hij ook in een soort trance toen hij Cooper aanviel.


    Is ook zo, maar dat weten Cooper en Ayla ( nog ) niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nee inderdaad, dat probeerde hij uit te leggen, maar die twee wilde niet luisteren. Dus Elise, het is niet Cyril's schuld.

    Die naam ga ik onthouden. Gewoon even spieken op Google, nu. Hahah ;D

    Redshots, is inderdaad een andere RPG waar we inschrijven. Een best goedlopende ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nee, maar wel door Cyril's toedoen. En ik weet niet of Memphis dat verschil zal kunnen maken als hij kwaad is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Nee, maar wel door Cyril's toedoen. En ik weet niet of Memphis dat verschil zal kunnen maken als hij kwaad is.

    Ik weet niet zeker of het een slim idee is om Memphis kwaad te laten worden bij Cyril (gaat waarschijnlijk toch wel gebeuren maarja). Ach uiteindelijk zal Memphis het gaan begrijpen. Al moet Cyril het al vechtend uitleggen.

    Ach, we zien wel wat er gebeurt.

    Misschien moesten we het maar niet over andere RPG's hebben in dit topic :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja misschien maar beter, ik zou zeggen tegen Memphis: kom langs en je komt er achter hoe het zit.

    Ik zit me trouwens suf te peinzen over wie dat meisje op de foto van Moire/Isabelle is.
    Ik weet dat ze een actrice is, maar ik ken haar naam niet en ik kan me ook de film waarin ze speelt niet herinneren.

    Het enige dat ik me kan herinneren is dat zij aan het huilen is en haar broertje beschermt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ken haar helemaal niet, ook niet als actrice dus zou het je niet kunnen zeggen (´:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 22:08 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is zo vervelend, want ik zie haar zo voor me maar ik kan me er verder helemaal niks over herinneren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Weet je ook helemaal niks meer van het verhaallijn af?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nee, helemaal niks. Ik zie haar gewoon huilend voor me, terwijl ze iets zegt maar zelfs dat kan ik me niet herinneren. En volgens mij is er iets met haar broertje, maar ik ben t ook niet meer zeker nu.
    Ik heb al "hostage" en "panic room" opgezocht, maar die films zijn het niet. Al is het volgens mij wel iets in dat genre.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zoooow ik ben er even niet en meteen al 6 pagina's vol gespamt hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet alleen dat ze haar mond op een specifieke manier beweegt (ja, ik heb een fascinatie voor hoe mensen hun mond bewegen als ze praten), meer in de breedte dan open en dicht. En volgens mij was er ook iets met de armband die ze op de foto aan heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.