• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ik ben nog slechter in Duits dan Frans, en wij gaan nergens heen, met frans of met duits.

Do it scared, but do it anyway.

Eltham schreef:
    Ik ben nog slechter in Duits dan Frans, en wij gaan nergens heen, met frans of met duits.

Ik heb gewoon geluk met mijn leraar denk ik, maar ik vind Duits wel makkelijker dan Frans. Frans krijg ik echt niet in mijn hoofd, Duist ook niet gemakkelijk, maar gemakkelijker dan Frans.

There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

Eltham schreef:

Volgens mij ben ik beter in Frans dan in Duits. Ik heb nog geen duits, maar ik ga elk jaar naar een land waar ze Duits praten.

It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

Winterwolves schreef:
    (...)

Volgens mij ben ik beter in Frans dan in Duits. Ik heb nog geen duits, maar ik ga elk jaar naar een land waar ze Duits praten.

Ik ga vaker naar Frankrijk dan Duitsland, maar mijn Duits is toch echt beter!!

Best grappig, we zitten nu met zijn allen te kletsen, maar schrijven niets aan het verhaal!!

geleninja schreef:
    Best grappig, we zitten nu met zijn allen te kletsen, maar schrijven niets aan het verhaal!!

ik schrijf, maar het duurt een beetje langer omdat ik niks kan bedenken.(typing)

Do it scared, but do it anyway.

geleninja schreef:

Het is wel gezellig.xD
    Maar ik kan niet schrijven, omdat mijn "tweeling" nog niet terug geantwoord heeft.

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 16:11 ]

It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

Volgens mij moet ik wahten op Sionnach , totdat hij geschreven heeftmxd

Ik moet ook nog wachten tot iemand anders schrijft en ik heb het te druk met bedenken wat ik voor mijn echte zusje als verjaardags cadeau ga kopen. Heeft iemand een leuk origineel idee? Want zij zelf weet niet eens wat ze wilt hebben voor haar verjaardag.

Hoe oud is ze?

Ze wordt 14

geleninja schreef:
    Ik moet ook nog wachten tot iemand anders schrijft en ik heb het te druk met bedenken wat ik voor mijn echte zusje als verjaardags cadeau ga kopen. Heeft iemand een leuk origineel idee? Want zij zelf weet niet eens wat ze wilt hebben voor haar verjaardag.

Alvast gefeliciteerd!(:

Nee, ik weet eigenlijk niks. Als ik iets weet laat ik het wel weten.(:

Ik weet eigenlijk ook niets, succes en gefeliciteerd alvast,
    Ps, misschien als ze ergens fan van is, bijvoorbeeld one direction of justin bieber, spullen?

Ik dacht er aan een 1d poster te kopen, ze heeft namelijk nogal kale muren.
    Maar bedankt!!!

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 16:30 ]

Hier heerst inmiddels ook de verveling :')

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'