• Dag Q'tjes!
    Ik kam vandaag in een enorme inspiratie boost terecht, zoals ik dat altijd heb aan het einde van een toetsweek. Ik ben daarom maar een nieuwe story gestart, en daarvoor ben ik natuurlijk opzoek naar lezertjes ^^

    Onbekende personen
    Thriller
    Romantiek
    Historie



    Het is het begin van de 16e eeuw. De donkere winterdagen zuigen alle energie weg uit d bewoners van Europa. Op één dorpje na. Mir. Graaf Radziwil laat met de modernste installaties uit die tijd een kasteel bouwen. Geld is geen probleem. Stenen vormen vijf grote torens, die verbonden zijn door een meters hoge muur. Maar het is niet veilig in Mir, de stad word aangevallen en de graaf beid zijn burgers onderdak in zijn kasteel, dat inmiddels is omgetoverd tot een niet in te nemen vesting. Duizenden ridders te paard worden eropuit gestuurd om het vijandige leger te verslaan. Dit gebeurt dan ook, en vol trots keren de ridders van graaf Radziwil terug naar het kasteel. Het kasteel staat er nog, in zijn volle glorie. Maar de graaf en d burgers van Mir zijn verdwenen.

    Honderden jaren gaan voorbij en de streek blijft al die honderden jaren verlaten. Toch, de schuurtjes, boerderijen en ook het kasteel verouderen niet. Ze staan te schitteren in de zon en schreeuwen om gebruikt te worden. Onwetend van de geschiedenis van de streek word deze langzamerhand weer bevolkt. De wees Ayn en haar pleegouders komen in het prachtige kasteel Mir te wonen. Maar Ayn voelt dat er iets niet klopt.

    Geschiedenis herhaalt zich, zei historicus Philip Guedalla ooit. Er is maar één redding, en Ayn lijkt de uitverkorene. Kan zei zichzelf en de inwoners van Mir redden van een tweede ondergang?


    Ik begin morgen met publiceren!
    Zelf ben ik ook opzoek naar leuke stories, rond hetzelfde genre. Dus ken of heb je iets leuks, laat het me weten!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    OP, vooral voor meiden/jongens die van paarden houden.
    Lalalala, klik


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb zelf ook nog een Op, Fantasy verhaal.
    Ben er wel al aardig lang aan bezig en ik heb al ruim 70 hoofdstukken.

    Als de 14-jarige Esther door Ewijn, een door haar bedacht personage, naar zijn wereld wordt meegenomen, blijkt dat ze zijn wereld moet redden. Want Hades, een oorlogzuchtige god en de aartsvijand van Ewijn, heeft gezworen dat hij Ewijn's wereld zal vernietigen.
    Alleen heeft niemand een idee hoe Esther die wereld moet gaan redden. En de allesbeslissende veldslag komt steeds dichterbij.


    http://www.quizlet.nl/stories/71189/im-coming-home-fantasy/


    Stenenlikker

    Hoofdgenres: Onbekende personen, avontuur, thriller
    Subgenres: mysterie, fantasy.

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:17 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb nog een verhaal. OP, en het gaat over geesten, dus een vorm van horror, vind ik ^^
    Interesse? Lalala, klik


    Some people are art and do art at the same time

    MIsschien hier iets van? (:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.