• Voor vragen, opmerkingen en overig ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat is zegmaar de planning?
    Ik bedoel van, waar gaan ze heen en waar gaan ze overnachten of stoppen om ergens wat te eten en Hoe laat is het ongeveer nu in de rpg?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Seaver schreef:
    Ik moet tot vanmiddag rond half drie naar school. Dan probeer ik meteen ook te reageren, maar het kan zijn dat ik eerst even meteen doormoet naar de tandarts


    Maakt niet uit, doe maar rustig aan. Moet toch leren voor mijn pta's


    Happy Birthday my Potter!

    Mon topics


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Misschien moet dit topic wat meer gebruikt worden, vooral als mensen iets willen overleggen of een reactie van iemand willen op iets? Dan kunnen we misschien de volgende keer voorkomen dat mensen dingen tegen "de groep" zeggen en dat dat dan genegeerd wordt, omdat mensen of geen antwoord weten en dus doorgaan met hun eigen spel, of het niet gelezen hebben, of zo. En Helium, ik vraag mij net zoals Tolkienn af wat de planning is en zo...

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 17:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zoals ik al in het andere topic had neerzet, mijn personage is gewoon hartstikke genegeerd. Ze had iets gezegd dat voor iedereen die geen grond- of vlieg-pokémon heeft in toepassing is.


    26 - 02 - '16

    Misschien moeten we als er iets voor de hele groep is in kleur zetten zodat het opvalt ,want zelf had ik amper kunnen volgen met die examens enzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ehm, nou, mijn plan was om ze dus eerst naar Nimbasa te laten gaan, waar er mensen naar de gym kunnen, waar er mensen pokemon mee kunnen laten doen aan musicals, sport e.d. Ook kun je iets van je eigen droom er in gebruiken. Ik dacht we doen nimbasa, want dat is lekker algemeen. Als jullie nog suggesties hebben, zeg het maar :Y)

    Nimbasa:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @nyan, dat vind ik een erg goed idee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maar je had toch gezegd dat ze vertrokken vanaf Nimbasa? of vertrekken ze nu dan vanaf Castelia ?


    Happy Birthday my Potter!

    Het is dat ze vertrekken van Castelia ,ze moeten door route 4 ,die een hele woestijn is en ,zo komen ze in Nimbasa City. Dat is wat ik weet ervan.
    Nou iemand die met Arthur wil praten ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Helium schreef:
    [Ik denk dat ze in Nimbasa City elkaar ontmoeten om op reis te gaan. Iedereen het daar mee eens? ^^
    Dat van ze zijn al vrienden laat ik even achterwege. Dan kunnen ze ook een beetje ontmoeten enzo.

    Is iemand in de stemming om een Rollenstory te maken?]


    Nyan schreef:
    Het is dat ze vertrekken van Castelia ,ze moeten door route 4 ,die een hele woestijn is en ,zo komen ze in Nimbasa City. Dat is wat ik weet ervan.
    Nou iemand die met Arthur wil praten ?


    Hmmm, oké, het is dus blijkbaar veranderd :')


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, lol. Dat had ik even wat beter uit moeten zoeken. Ik vind vanaf Castelia vertrekken naar Nimbasa handiger. Iedereen het daar mee eens?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    eerlijk ik snap niks meer van deze rpg..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ben ik succesvol afgemeld? is het berichtje ontvangen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    En toen snapte ik het niet meer... Ach ja, dus we gaan naar nimbasa?


    We've lived in the shadows for far too long.