• Voor vragen, opmerkingen en overig ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mijn topics


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eeeeeeeeello :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    mijn topics

    Hello :3


    El Diablo.

    Hello (:

    Ik ben delugerpg aan het spelen^^ ik was echt bijna vergeten hoeveel ik van pokemon houd


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik hou echt van Pokémon. Maar alleen tot de derde generatie, daarna ken ik helemaal niets meer. :3

    Ik vind alle generaties leuk. Ik vind de pokemons alleen steeds vager worden na de derde generatie. Er is een pokemon die heet lampent en het is gewoon een lamp en ze hebben een ijsje, What the Fish


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ken alle nieuwe niet en heb ook weinig zin om ze te leren kennen :l En ik kan de nieuwere toch niet spelen. Ik heb alleen maar een Gameboy haha x3 Ik had nog een Nintendo, maar is al heel lang kapot. En het komt ook nooit meer op tv. En ja, ze zijn nogal vaag..

    Sofinite schreef:
    Ik hou echt van Pokémon. Maar alleen tot de derde generatie, daarna ken ik helemaal niets meer. :3

    Same here, daarna werd het nogal saai (:

    Mijn topics


    Happy Birthday my Potter!

    @Glucio, Tom of Hayden wil wel met Cayleigh praten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Pokémon ruuuules. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Seaver schreef:
    @Glucio, Tom of Hayden wil wel met Cayleigh praten.


    Ik zie net dat Celine (hurtedheart) al tegen haar praat,,maar ik heb niks tegen gesprekken met drie personen, dus als je wilt mag je er nog steeds bij komen met één van de twee.


    Happy Birthday my Potter!

    als jullie het goed vinden wil ik best wel een rollenstory voor de rpg aanmaken :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH