• Voor vragen, opmerkingen en overig ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ok, ik ben hier niet zo goed in. :$ Heeft iemand een suggestie hoe ik het duidelijker kan maken?

    @xSkinnyGirl, ik zag het (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 12:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Sorry voor die lege reactie. Stond iets heel vaags, want mijn vrienden zijn malloten en waren mij aan het irriteren, oftewel, ze pakten mijn toetsenbord en muis af.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 12:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oké,

    De groep verzamelde bij Castelia City en het plan is om nu naar Nimbasa city te gaan. Hiertussen zit route 4, wat woestijngebied is met zandstormen, zand waarin je vast kan komen te zitten, etc. Er zijn dus twee mogelijkheden om via die route te reizen: 1) Met behulp van ground/rock pokémon. 2) Overvliegen met flying pokémon.
    Iedereen die nog geen flying/ground/rock pokémon hebben, Violet boodt haar Alteria of Torterra aan en Foira boodt de hulp van haar Onix aan.

    Omdat het niet echt opvalt wanneer men iets tegen de groep zegt en dit dus genegeerd kan worden, moet dit vanaf nu in kleur gezet worden, zoals dit berricht c;


    Is er nu nog iemand die iets niet snapt en wat wordt er dan niet gesnapt?


    Happy Birthday my Potter!

    Yay, ik snap het weer.
    En ik was niet echt iemand aan het negeren want beidde mijn personages hadden 'vervoer'.
    Ik zal zo snel mogelijk reageren, maar ik had het heel druk met school. (Ik heb drie presentaties in twee weken tijd opgekregen en moet ze bijna allemaal in dezelfde week doen... Leraren...)
    En met Hayden kan ik sowieso niet verder omdat we anders wel erg ver vooruit zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ja, idd. Dan zijn Cayleigh en Hayden Nimbasa alweer uit, voor de rest er is :')

    Maar snapt de rest het nu ook weer?


    Happy Birthday my Potter!

    En toen zei niemand meer iets -_-


    Happy Birthday my Potter!

    misschien moeten we eens overnieuw beginnen :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik snap het nu wel en wil ook best wel verder, maar ik was echt heel bezig... (Drie presentaties, en drie onvoldoendes ophalen) Ik zal zo reageren waar ik op moet reageren...


    We've lived in the shadows for far too long.