• Ik kijk daarstraks even mijn magister even door, waar al heel wat toetsen gepland staan. (Ze zouden officieel het PTAProgramma van Toetsing en Afsluiting moeten volgen, maar dat lukt niet altijd... Ik weet alleen niet hoe dat in België genoemd wordt.)
    Zie ik opeens tussen mijn toetsen natuurkunde dit staan: V5 ET toets 6, poefwerk.
    Nu ben ik benieuwd wat dit inhoudt.

    Jullie ooit grappige faalacties van jullie leraren meegemaakt of iets anders grappigs op school?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik snap de faal niet. (cat)
    Ton ik op de middelbare school zat had je al die programma's niet echt haha. Magister bestond wel, maar niemand deed daar toen iets mee, dat kwam pas echt toen ik van school af ging. Momenteel ga ik niet eens naar school dus heb ik ook niets.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik snap de faal niet. (cat)
    Ton ik op de middelbare school zat had je al die programma's niet echt haha. Magister bestond wel, maar niemand deed daar toen iets mee, dat kwam pas echt toen ik van school af ging. Momenteel ga ik niet eens naar school dus heb ik ook niets.

    Er staat "poefwerk" ipv "proefwerk".


    Deep inside, I've never felt alive

    Nomen schreef:
    (...)
    Er staat "poefwerk" ipv "proefwerk".


    Ik probeerde al de rest te ontcijferen hahaha. Van Quizlet ga je over spelfouten heen lezen, volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Poef, zei het werk, en was verdwenen. Klinkt goed. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha :')
    Mijn school werkt daar niet mee, dus het is mij nog nooit overkomen :Y)


    •*• Lululu •*•

    Mijn school is een grap op zich :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Poef, zei het werk, en was verdwenen. Klinkt goed. :'D


    + mijn school heeft altijd faalacties. (': Nouja, ik zit dan ook niet op de beste school: hij scoorde 'zwak' bij de inspectie. ;p Oepsie!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bij mij stond er een keer verassing ipv verrassing


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Parachutes schreef:
    (...)

    + mijn school heeft altijd faalacties. (': Nouja, ik zit dan ook niet op de beste school: hij scoorde 'zwak' bij de inspectie. ;p Oepsie!

    Lol. Onze VWO-afdeling kreeg een 4,5 alsin schoolcijfers van het scholenonderzoek van de Volkskrant (volgens mij was het die krant). Ja, en we zijn óóit nog de leukste school van NL geweest x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    ik heb mondeling en pta week

    ik zou maandag 4 uur nask2 hebben terwijl ik dat vak niet heb.
    morgen eco pta terwijl het voor 3 weken later gepland is.
    ze vergeten mensen voor de mondelinge
    ze laten de roosters vfallen
    en brengt iedereen aan nhet stressen door iedereen verkeerde pta's te geven van vakken die ze nooit hebben gehad

    lang leven goede roostermakers-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had vandaag een project op school. Normaal had ik Nederlands, maar onze lerares was ziek. We kregen een vervanger. Alleen onze vervanger wist niets van het project af en begon helemaal over zichzelf te vertellen en begon de dagopening voor te lezen uit een boekje.(Dat is een boekje met verhalen voor elke dag. Normaal zou dat elke 2e uur voorgelezen moeten worden, maar niemand doet dat. Op een paar na dan_. Wij vertellen dat we een project hadden en de leraar snapte het niet en ging later bij weetikveelwie om meer informatie vragen. Het werd een chaos :'D. Later kwam de mevrouw van het project, na een half uur.
    Zij wist dus niet waar ze heen moest en stond te wachten in de lerarenkamer. Leraar die er niets van af weet+ Mevrouw van project zonder lokaal, Good Job school! -Het project was btw erg stom (cat)-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij ons plannen de roostermakers twee moeilijke toetsen op één dag en een makkelijke toets staat in zijn ééntje op een dag, ook zo faal.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha, poef! Misschien is het wel een magisch proefwerk. XD
    Op onze school zijn de leraren net kleuters van vijf en psychische patiënten. Maar ze geven verder wel goed les enzo hoor. ;'D

    Square schreef:
    Poef, zei het werk, en was verdwenen. Klinkt goed. :'D


    Bad decisions make good stories.

    Galinda schreef:
    Mijn school is een grap op zich :Y)


    To love is to destroy.