• Heey, misschien vinden sommigen het nogal raar en aanstellerig, maar ik word er gek van. Ik haat het als mensen me aanraken, knuffelen of een arm om me heen slaan. Is er iemand die dit herkent, want tot zover ken ik niemand anders die dit ook heeft.
    Ik zeg wel tegen iedereen dat ze me niet moeten aanraken zonder waarschuwing, maar soms vergeten ze het en val ik tegen mijn vrienden uit (zelfs mijn ouders mogen me niet knuffelen). Ik heb het al vanaf mijn 5e en het is steeds erger geworden. En tegelijkertijd wil ik dat iemand me knuffelt, maar het kan gewoon niet. Mensen vinden me daardoor raar en eng en blijven uit mijn buurt, want ik ben erg wantrouwig tegenover anderen (omdat ik niet wil dat ze me aanraken).
    Is er iemand die dit herkent, want ik voel me af en toe een echte freak. =_=


    One person's craziness is another person's reality.

    ikke niet, ik hou van knuffels =3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik niet.
    Ik hou van knuffelen. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik haat het als mijn eigen vriendje een arm om me heen slaat of een kus eist, maar bij anderen heb ik dat totaal niet...


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Up schreef:
    Ik niet.
    Ik hou van knuffelen. :9~


    -

    Ik ken iemand die dat heeft. Maar ik vind die persoon echt niet meteen een freak ofzo hoor, de een houd daar gewoon niet van en de ander wel ;o

    Ik vind het zelf alleen prettig van bepaalde mensen ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op sommige momenten heb ik dat ook ja. Maar dat komt door iets persoonlijks uit mijn verleden wat ik hier niet ga vertellen.
    Misschien moet je ze dan op een rustige manier vertellen dat je dat liever niet hebt?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja? Ik ben niet de enige! =D (srry, klinkt nogal hard eigenlijk...)
    Ik heb het wel geprobeerd enzo, een paar houden er wel rekening mee. De meeste mensen begrijpen het wel meteen en soms vergeten een paar mensen het.


    One person's craziness is another person's reality.

    Ik heb m'n buien. Ik heb het af en toe heel erg, dan krijg ik een soort irritatie gevoel als iemand me aanraakt. Ik word dat heel kriegelig, op dat soort momenten mag zelfs ik mezelf niet aanraken (met mijn armen tegen m'n lichaam aanzitten ofzo). Maar vaak vind ik het ook normaal, en soms zelfs lekker (niet doordenken) als iemand aan me zit :Y)


    Life is hard and then we die

    Mijn beste vriend heeft het ook x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kan het van sommige mensen niet verdragen dat ze te dicht komen staan, en als ik dat zeg, vertikken ze het om verder te gaan staan. Echt, ik krijg daar zo'n angstaanjagend gevoel van en zij denken dat ik dat voor de grap zeg ofzo ><


    -

    Ik heb dat ook.
    Ik word ook niet graag geknuffeld.
    Al hangt het wel af van wie tot wie. Van sommige kan ik het wel nog hebben.

    Ik heb het. Zelfs als me zus/pa/ma een wimper van me wang af wilt halen ofzo, schiet ik heel fel naar achter, want ik hou er gewoon niet van om aangeraakt te worden.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik heb dat ook dus je bent niet abnormaal ofzo gewoon iets gevoeliger voor dat soort dingen


    Change, the only good thing in this world.