• Ik heb het voor morgen echt goed voor elkaar :)
    Heb de eerste 3 uur vrij, daarna een uurtje frans en dan ga ik op excursie met de geschiedenisclub van mijn school (ik weet, klinkt nurderig, maar er is gewoon geen betere benaming).
    Maar we gaan dus een historische stadswandeling door amersfoort maken met een paar mensen. We zijn geloof ik nog niet eens met z'n 10'en xD
    Ondertussen loop ik een tussenuurtje en een uur nederlands mis xD En we zijn klaar met de wandeling als dat nederlands-uur is afgelopen :)
    Dus ja, ik ben best wel happy en moest dit met jullie delen.


    Stenenlikker

    Geluk..
    Ik heb morgen gewoon negen uur les.(cat)


    •*• Lululu •*•

    Nice. Ik ben morgen vrij. (:


    Bad decisions make good stories.

    Ik ga niet meer naar school maar verdien geld. Ik vind dat ik het beter voor elkaar heb :'D


    -

    Dat klinkt inderdaad goed. Ik heb morgen twee toetsen, want ik zit midden in een proefwerkweek. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga morgen naar Beekse Bergen met de bio klassen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had vandaag (vanaf allereerste lesuur) Wiskunde, Duits, tussenuur, AK, uitval, uitval, uitval, uitval. Dat was mijn dag...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik heb de hele week toetsweek, ik moet morgen een uur fietsen, om vervolgens om kwart voor 3 's middags 1 toets te maken, die tot half 4 duurt. :) en dat is al de hele week zo. :) ik hou van mijn leven. :)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Chill :].
    Ik had de afgelopen drie dagen veertig minuten rooster. Gister had ik daarbij ook nog eens maar vier uur, waarvan het eerste uur vrij :Y). Morgen heb ik helaas weer een normaal rooster plus de gebruikelijke acht uur les, met het eerste uur vrij weliswaar, maar wel m'n laatste twee lessen het ontzettend saaie Cambridge :I.


    i put the fun in funeral

    Ik heb morgen 1 uur les. Suck on that.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mallory schreef:
    Geluk..
    Ik heb morgen gewoon negen uur les.(cat)

    Ai.. dan ben je niet blij.... En ik haat mijn 8 uur les van dinsdag al zo...

    Maarja, de meesten van jullie hebben het blijkbaar ook goed xD

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 17:54 ]


    Stenenlikker

    HBO, bitches. I fucking love it. Ja, soms heb ik dagen die echt lang zijn, maar het kwam vorig jaar vaak genoeg voor dat ik maandag en vrijdag vrij had.
    Ik ben nu ook gewoon bijna elke maandag vrij en vrijdag's heb ik vaak maar 1 uurtje les, heerlijk :Y)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 17:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geluksvogel!

    Lekker. Ik hoef maar twee daagjes in de week naar school, hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb alleen 1e & 2e les, maar wel proefwerkweek :| Gelukkig heb ik gister Aardrijkskunde en vandaag Mens & Natuur gehad dus blijven de leukere vakken over c:


    Demigod squad

    Ik ga morgen (oftewel, vannacht) naar Rome :'D


    Deep inside, I've never felt alive