• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    [Oh, oeps. Niet goed doorgelezen. Even aanpassen:Y)]


    (Lol, welke?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Helaas, ook bij de tweede chemo was ik weggestuurd en ik kon er zo niet tegen dat ik Louis helemaal alleen moest laten in zo'n kille kamer, met al die apparaten om hem heen. Volgens die arts zou hij weer in slaap vallen, maar toch. Na de eerste chemo was hij nog niet in remissie, wat je ook niet kon verwachten natuurlijk, maar ik had altijd teveel hoop als het om Louis ging. 'Meneer Styles? U kunt weer terug naar uw vriend, het is dezelfde kamer als de vorige keer.' Ik knikte kort, keek naar de arts. 'Is alles goed gegaan?' Het leek alsof hij twijfelde om te knikken, maar hij deed het uiteindelijk toch. 'Ja, alleen was hij deze keer iets meer gespannen dan de vorige keer, maar alsnog is alles nu verder in orde.' Ik knikte lipbijtend, keek toe hoe de arts weg liep, om me vervolgens een weg te banen naar de kamer waar Louis lag. Ik moest er voor zorgen dat hij niet gespannen meer zou zijn, straks werkte het niet goed in of zo. Ik had er geen verstand van, maar goed. Op het moment dat ik bloed proefde, opende ik mijn mond en likte kort over mijn lippen. Ik stapte langzaam de kamer in, Louis lag er zo vredig bij, alsof hij nooit iets had gekregen. Ik liet mezelf op het krukje naast Louis' bed zakken en pakte zijn hand vast, waar het infuus in zat. 'Lou, ik hou van je...' Mompelde ik zachtjes, waarna ik een kusje op zijn wang drukte en mijn hoofd naast de zijne legde, zijn geur opsnuivend en wachtend tot hij wakker zou worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik droom raar. Mijn armen en benen doen pijn en mijn hoofd tolt alsof het niet vast zit aan mijn lichaam. Ik hoor stemmen maar weet niet welke echt zijn en welke ik maar droom. Ik probeer te praten maar het lukt niet goed. Het voelt alsof ik steeds verder weg zak... Ben ik weg geweest? Of is er gewoon geen tijd voorbij gegaan en droomde ik dat ik dat droomde? Ik raak ontzettend in de war van mijn eigen gedachten gang en knipper met mijn ogen tegen het licht. Tot mijn grote opluchting zie ik Harry die mijn hand vast hield. Ik hou van hem. Zo vreselijk veel. De andere jongens heb ik nog niet gezien wat ik wel erg jammer vind. 'Hazza' Mijn stem ik schor en bijna niet te horen. Geweldig kon ik nu ook niet meer zingen!?

    Harry Styles.
    Bijna was ik in slaap gevallen, ik sliep ook zo slecht de laatste tijd. 'Hazza' hoorde ik ver weg, heel even dacht ik dat het in mijn aankomende droom zou zijn, totdat ik besefte dat het Louis was. 'Lou!' Ik gaf hem een zacht kneepje in zijn hand en ging recht overeind zitten, ik drukte een lief kusje op zijn neus. 'Wil je wat water?' Voordat Louis ook maar iets kon zeggen, pakte ik het bekertje op het nachtkastje van Louis, waar een rietje in zat, om deze vlak voor Louis mond te houden. 'Het is goed voor je, echt. Je zult je beter voelen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Lou!' Hij kneep zacht in mijn hand en kuste mijn neus. Ik glimlach vertederd. 'Wil je wat water?' Ik wil nog zeggen dat hij geen moeite hoeft te doen maar hij is al opgestaan en komt terug met een volle beker water en een rietje. Dankbaar neem ik een paar slokken. Mijn lippen waren droog en het water maakte me wakkerder. 'Het is goed voor je, echt. Je zult je beter voelen.' Ik glimlach. 'Weet ik Harry.' Ik pak zijn hand en knijp er zacht in. 'Harry?' Ik kijk naar hem en glimlach kleintjes. 'Kus me alsjeblieft.' Zeg ik dan en trek hem langzaam naar me toe. Ik wilde van elk moment samen genieten. Zoals verwacht was mijn moeder dol blij met haar nieuwe schoonzoon en werd Harry gelijk opgenomen in de familie. Dat deed me goed.

    Harry Styles.
    Een kleine glimlach verschijnt rond mijn lippen als Louis een paar slokjes van het water neemt, het is niet veel, maar het is tenminste al iets. Het bekertje zet ik weer terug op het nachtkastje en ik pak gauw weer zijn hand terug vast. 'Harry?' Louis kijkt me aan en glimlacht kleintjes. 'Kus me alsjeblieft.' Mijn glimlach word iets groter en ik buig me iets voorover, om mijn lippen zachtjes op die van hem te drukken. 'Ik mis je, thuis, in bed, ik kan niet slapen zonder je...' Mompelde ik tegen zijn lippen aan, de dokter had het beter gevonden om Louis langer in het ziekenhuis te houden, waar ik het niet mee eens geweest was. Zacht drukte ik mijn lippen nog een keer tegen de zijne, voordat ik weer terug ging zitten, niet wetend of hij meer wilde.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 23:10 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horen

    Ik glimlach om Demi en mijn wangen worden rood. Ze waren al rood door de warmte maar nu helemaal. 'zullen we nu gaan zamen?'ik kok en st op. Ik voel hoe haar hand me mee trek en ik kris snel de handdoek mee en zet het ding uit. Daarna volg ik haar. Rijzende til ik haar op en zoen haar ppt haar mond. 'I love you'en spring met haar het warme water in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Ik kus hem gretig terug. Ik miste dit, de intimiteit en zijn liefde. 'Ik mis je, thuis, in bed, ik kan niet slapen zonder je...' Zegt Harry zacht als hij me kort los laat. Ik kus hem opnieuw en streel zijn wang. 'Ik mis jou ook, ik mis thuis, de jongens slapen samen met jou alles gewoon.' Fluister ik zachtjes. Ik kijk toe hoe hij weer gaat zitten en trek hem bijna direct terug aan zijn hand en glimlach. 'Ik krijg geen genoeg van je.' Zeg ik met een kleine glimlach en kus hem opnieuw. 'Waarschijnlijk mag ik vanavond mee naar huis.' Fluister ik tegen zijn lippen. 'Ik moet wel weer terug komen maar ik ben tenminste wel eventjes thuis.' Ik verstrengel onze vingers met elkaar.

    Demi Lovato

    Ik gil zacht als Niall me optilt. Wanneer hij me echter kust vind ik het geen probleem meer. 'I love you' Ik wil zeggen dat ik ook van hem houd maar het is al te laat. Samen met mij in zijn armen het zwembad water in. Ik sluit uit reflex mijn ogen en kom lachend naar boven toe. 'Niall!' Gil ik lachend en spetter wat water zijn kant op. 'Het is koud!' Lach ik en sla mijn armen om zijn nek om niet helemaal kopje onder te gaan. Ik kus hem zacht en ga met mijn vingers door zijn natte haar.

    Nall Horan

    Lachend ala ik mijn armen om haar heen. " je komt net uit een sauna tuurlijk is het koud. Gaan we zo naar Liuis? Ik wil weten hoe het gaat,ik mis hem" zeg ik zacht en strijk een pluk van har dkere haren naar achteren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Ik zucht gelukzalig waarneer Louis me direct terug trekt en opnieuw zijn lippen tegen die van mij aandrukt. 'Ik ook niet van jou, het liefst blijf ik de hele tijd bij je. Maar de arts stuurt me toch steeds weg...' Grinnik ik zachtjes en streel met mijn duim over zijn wang heen. 'Waarschijnlijk mag ik vanavond mee naar huis.' Fluistert hij tegen mijn lippen. 'Ik moet wel weer terug komen maar ik ben tenminste wel eventjes thuis.' Ik beet kort op mijn lip. 'Wanneer is je volgende chemo?' Dan kon ik me alvast voorbereiden om weer een paar nachten alleen te slapen. 'Oh, en Lou, je moet je niet zo druk maken... De dokter vertelde me dat -dat niet goed is,' mompelde ik zacht en drukte een kusje tegen zijn lippen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    "Je komt net uit een sauna tuurlijk is het koud. Gaan we zo naar Louis? Ik wil weten hoe het gaat, ik mis hem" Ik kijk Niall vertederd aan en knik. 'Ja we gaan ons zo aankleden en dan gaan we bij hem op bezoek.' antwoord ik. 'Misschien willen de andere ook wel mee?' Stel ik voor. 'Liam en Zayn zullen hem vast ook missen. Harry is er al die ging vanmorgen vroeg er al naar toe.' Leg ik uit.

    Louis Tomlinson


    'Ik ook niet van jou, het liefst blijf ik de hele tijd bij je. Maar de arts stuurt me toch steeds weg...' Ik grinnik zacht en vertel dat ik vanavond terug naar huis mag. 'Wanneer is je volgende chemo?' Ik denk kort na. 'Over een week als het goed is' Antwoord ik dan en knik. 'Ja vanaf morgen precies nog een week.' 'Oh, en Lou, je moet je niet zo druk maken... De dokter vertelde me dat -dat niet goed is,' Ik schiet zachtjes in de lach en kus hem terug. 'Met mijn zorgen gaat het goed jij moet je wat meer ontspannen je bent hier elke dag en zo'n beetje de hele dag, je moet ook aan je eigen gezondheid denken.' Zeg ik zacht en woel door zijn krullen.

    Niall Horan

    Blij glimlach ik. " denk je dat je in een kwartier klaar bent. Dan roep ik de rest" ik druk een kus op haar neusje en grijns vrolijk daarna trek ik me opw aan de badrand en storm naar binnen ' gaan jullie mee naar Lou?" Roep ik en sprint door. Binnen vijf minuten was ik almkalar. Mijn natte haren had ik een beetje in model gelegd en ongedudig wacht ik op Demi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    'Een week...' Ik slaak een zacht protesterend geluidje. 'Konden ze er niet wat langer tussen laten zitten? Moet je dan weer eerder komen?' Ik trek een pruillipje als Louis me gewoon uitlacht. 'Met mijn zorgen gaat het goed jij moet je wat meer ontspannen je bent hier elke dag en zo'n beetje de hele dag, je moet ook aan je eigen gezondheid denken.' Zegt hij dan en woelt door mijn krullen. 'Nou, niet lachen, de dokter heeft het zelf tegen me gezegd, dat je te gespannen was toen ze bezig waren. En nee, wat denk je nou, dat ik jou hier alleen laat? Het is al heel wat dat ik normaal thuis ga slapen.' Het woord dat ik niet sliep liet ik maar gewoon even achter wege.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    Het is aandoenlijk om te zien hoe blij Niall is als ik toestem mee te gaan naar Louis. "Denk je dat je in een kwartier klaar bent. Dan roep ik de rest" Ik knik. Hij kust vlug mijn neus en klimt dan net als ik het zwembad uit. Ik kleed me vlug om. Droog mijn haar met de föhn en die vlug wat make-up op. Dan loop ik de trap af naar beneden waar ik Niall al zie wachten.

    Louis Tomlinson

    'Nou, niet lachen, de dokter heeft het zelf tegen me gezegd, dat je te gespannen was toen ze bezig waren. En nee, wat denk je nou, dat ik jou hier alleen laat? Het is al heel wat dat ik normaal thuis ga slapen.' Mijn blik is een mengeling van betrapt en schuld. Ik streel zijn wang. 'Ja ik was wat nerveus maar het komt allemaal wel goed Hazza. Jij moet er gewoon aan denken dat je blijft eten en genoeg nachtrust krijgt anders lig jij hier straks ook nog met een of andere enge ziekte.' Ik druk mijn lippen op zijn vingers waar ik mee speel. 'Vanavond slapen we weer samen en kan ik je eindelijk weer aanraken.' Grijns ik en trek hem over me heen voor een kus.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 16:49 ]

    Niall Horan

    Hyper kijkik haar aan. , zullen we gaan" op en neer springend pak ik de grote taat." Wj gaan" schreeuw ik hard en te ongeduldig ik had mij. Vriend heel erg gemist. " Hazza wij komen" sms ik snel


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan