• Ik heb meerdere ideetjes bedacht namelijk:

    - In het jaar [ergens ver in de toekomst] leven er mensen die al zover ontwikkeld zijn dat ze van dimensie kunnen wisselen. Namelijk tussen de echte wereld en de fantasiewereld. Beiden werelden staan op de kop en kunnen de mensen de beide werelden nog wel redden?

    - Een RPG over de Berlijnse muur, de opbouw of het moment dat hij staat of moment dat hij viel. Wat jullie het leukst vinden mogen jullie zelf kiezen.

    - Een stel beroemdheden worden bij elkaar in een huis gestopt. Ze moeten het maar met elkaar zien vol te houden. Dit met de mogelijke drama, eventuele relaties die ontstaan en ruzies of course. (Geïnspireerd op de Gouden Kooi)

    [Ik kan het nog verder uitwerken, ligt eraan welke jullie het leukst vinden]


    De poll waarin je kunt stemmen: klik

    Als jullie nog leuke ideetjes hebben mogen jullie die hier ook neerzetten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 20:21 ]


    26 - 02 - '16

    Wat wil je over de Berlijnse muur doen dan? De gezinnen die uit elkaar worden gehaald? De militairen die het bewaken? De bouw van de muur door de bouwvakkers? :'D En je wilt zowel de opbouw, het moment dat hij er staat en de val, wat dus betekent dat je 'begint' op 13 augustus 1961 en eindigt op 9 november 1989 en dus 28 jaar RPG? :'D Vind dit behoorlijk vaag. Misschien moet je het iets meer uitwerken.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Wat wil je over de Berlijnse muur doen dan? De gezinnen die uit elkaar worden gehaald? De militairen die het bewaken? De bouw van de muur door de bouwvakkers? :'D En je wilt zowel de opbouw, het moment dat hij er staat en de val, wat dus betekent dat je 'begint' op 13 augustus 1961 en eindigt op 9 november 1989 en dus 28 jaar RPG? :'D Vind dit behoorlijk vaag. Misschien moet je het iets meer uitwerken.


    Ik zat zelf te denken aan de bouw van de tunnels, het verraad en dat soort dingen.

    En het is inderdaad behoorlijk vaag. Ik wil het uitwerken zodra ik weet wat mensen het leukst vinden.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 20:09 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb er nog een idee bij gezet.


    26 - 02 - '16

    de laatste lijkt me wel erg leuk, hehe

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 20:18 ]

    Oke, anders maak ik wel even een poll. Dan kunnen mensen stemmen.


    26 - 02 - '16

    De pol: klik


    26 - 02 - '16

    In dat geval lijkt het idee van de twee werelden me het leukst, omdat je er zo veel kanten mee uit kan en niet hoeft te kijken of het historisch correct is XD. Maar zoiets zou ik wel strak uitwerken. Niet alleen een situatieschets maar ook een probleem/conflict en verschillende soorten characters die in hun rol goed tot hun recht komen.
    Het zou me ook heel gaaf lijken om een RPG in het Engels te houden. I know, er is al een Engelse Harry Potter RPG, maar een non-fandom RPG I mean :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    In dat geval lijkt het idee van de twee werelden me het leukst, omdat je er zo veel kanten mee uit kan en niet hoeft te kijken of het historisch correct is XD. Maar zoiets zou ik wel strak uitwerken. Niet alleen een situatieschets maar ook een probleem/conflict en verschillende soorten characters die in hun rol goed tot hun recht komen.
    Het zou me ook heel gaaf lijken om een RPG in het Engels te houden. I know, er is al een Engelse Harry Potter RPG, maar een non-fandom RPG I mean :'D.


    Dat van het conflict is wel een goeie, maar mijn Engels is te gebrekkig voor een Engelse RPG. Ik moet eerst maar beter Engels leren :'D


    26 - 02 - '16

    Nou ja, ik denk toch dat het die van de 2 werelden gaat worden. Nu moet ik nog een naam voor de tweede wereld, een eventuele titel voor de RPG zelf en de rest regel ik.


    26 - 02 - '16

    Nice! Mocht je nog hulp willen voor het uiteenzetten van die wereld/andere plotshizzle, dan lijkt me dat cool ^^. Butyeah, only if you like.


    No growth of the heart is ever a waste

    De laatste in ieder geval niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hashirama schreef:
    Nice! Mocht je nog hulp willen voor het uiteenzetten van die wereld/andere plotshizzle, dan lijkt me dat cool ^^. Butyeah, only if you like.


    Ik kan inderdaad nog wel wat hulp gebruiken c:


    26 - 02 - '16

    Ik wil echt graag helpen als je hulp nodig hebt. Ook ben ik in allemaal geïnteresseerd. Als je ze verder uitwerkt zou ik echt mee willen doen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zal je een waarschuwing geven! c:
    Waarschijnlijk wordt het het eerste idee, die met de twee werelden. Ik heb nog een titel nodig en ik moet de boel nog uitwerken (;


    26 - 02 - '16

    Mag ik helpen :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself