• Dit is mijn eerste en waarschijnlijk mijn laatste klaag topic.
    Want wat ik te klagen heb is te serieus, te erg, te zwaar.

    Ik hou een leven in mijn hand. Ik kan het vasthouden, maar het ook laten gaan. Kiezen tussen leven en dood. Tussen verdriet en nog meer verdriet. Als ik het laat gaan, dan heeft het rust. Maar als ik het vasthou zal het nog meer lijden. De problemen zijn niet te repareren en niet om te praten. Te diep zit het in het hart, te zwaar drukt het op die persoon.

    Een ander gaat kapot, omdat ze niet meer weet wat ze wilt. Waar ze heen moet, wat ze hier doet, wat ze hier moet. Ze breekt telkens weer, maar weet niet waarom ze door gaat. Zwaar drukt het op haar en ik heb geprobeert wat ik kan, maar ik kan niks meer doen. Zelfs ik ben machteloos en het lukt me niet haar te helpen. Ik doe zoveel, maar het is niet genoeg. Ik kan hun niet laten gaan.

    En dit is nog meer een deel van mijn leven

    Ik weet het gewoon niet meer...

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 2:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O-m-g.. enige wat ik nu doe is dit; o_O ik weet dus ff niet wat ik moet zeggen.. Sorry

    Ik kan wel zeggen sterkte enal.. maar daar heb je niet echt veel aan,,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet echt even niet wat ik hierop moet antwoorden..
    Maar in ieder geval heel veel sterkte!

    @Fellatio en @Celestial, bedankt jullie allebei.
    Maar ik weet gewoon niet meer verder, ik kijk toe maar kan niks veranderen. Langzaam zie ik ze wegglijden. De ene vecht hard, maar weet het niet meer. De andere geeft al bijna opgegeven...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Enige tip die ik kan geven; sta voor ze klaar, en zorg dat ze hun verhaal kwijt kunnen. Dat help al een heel stuk. Je gaat kapotter als je alles binnenhoud


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Enige tip die ik kan geven; sta voor ze klaar, en zorg dat ze hun verhaal kwijt kunnen. Dat help al een heel stuk. Je gaat kapotter als je alles binnenhoud


    Dat is iets wat ze al doen, zo goed en kwaad als ze kunnen. Maar... het is niet genoeg...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    & meer weet ik niet wat je kan doen of wat zij kan doen. Ik weet niet wat er aan de hand is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    & meer weet ik niet wat je kan doen of wat zij kan doen. Ik weet niet wat er aan de hand is.


    Teveel om te bevatten... teveel om te begrijpen... teveel om goed te praten... teveel... gewoon teveel...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het klinkt echt heftig.
    Sorry, maar ik kan denk ik niks voor je betekenen.

    Ik denk ik ook niet..
    Ik zelf ben al niet joepi [mede dankzij sims 3 -.-]
    & s'avonds is al helemaal niet de perfecte tijd..
    Aangezien sommige dan al zich snel down gaan voelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tenminste zie ik nu wel de mensen die nog een beetje om mij geven


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik probeer altijd klaar te staan voor de mensen die ik een beetje ken en mij ok lijken (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Ik probeer altijd klaar te staan voor de mensen die ik een beetje ken en mij ok lijken (:


    (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sterkte buddy!

    Ik snap jou punt heel goed. Vorig jaar rond deze tijd stonden (mijn moeder en ik), op het zelfde punt. Wij zijn ontzettend egoïstisch geweest en hebben besloten dat hij(mijn vader) maar verder moest leven, omdat wíj hem niet kwijt wilden. Nu is hij nog steeds aan het revalideren en lijdt hij veel pijn máár hij komt er langzaam boven op (en de pijn hoort nu langzaam weg te gaan). Ik ben blij, dat we gekozen hebben om hem te laten leven. Simpel weg omdat ik niet zónder hem kan, hoe egoïstisch het ook klinkt. Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou is en hoe hoog de dokters de kansen van diegene nog schatten...

    In ieder geval :Veel sterkte!(flower)

    En als jíj iemand nodig hebt om mee te praten, je kunt me áltijd Pb'en

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 2:10 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik snap jou punt heel goed. Vorig jaar rond deze tijd stonden (mijn moeder en ik), op het zelfde punt. Wij zijn ontzettend egoïstisch geweest en hebben besloten dat hij(mijn vader) maar verder moest leven, omdat wíj hem niet kwijt wilden. Nu is hij nog steeds aan het revalideren en lijdt hij veel pijn máár hij komt er langzaam boven op (en de pijn hoort nu langzaam weg te gaan). Ik ben blij, dat we gekozen hebben om hem te laten leven. Simpel weg omdat ik niet zónder hem kan, hoe egoïstisch het ook klinkt. Maar goed, ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou is en hoe hoog de dokters de kansen van diegene nog schatten...

    In ieder geval :Veel sterkte!(flower)

    En als jíj iemand nodig hebt om mee te praten, je kunt me áltijd Pb'en


    Het heeft niks te maken met een ziekte of iets in die richting.
    Maar bedankt voor je reactie en ik zal je Pb'en als het te veel word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.