• In mijn afwezigheid (oorontsteking en gescheurd trommelvlies) heeft mijn host geprobeerd de database verder te optimaliseren. De database met prive berichten is daarbij omgezet naar een ander soort formaat. Daarbij lijkt helaas wat mis gegaan zijn, zodat wanneer je naar je Prive Berichten ging je de titels van de berichten van een andere user zag. Het was gelukkig niet mogelijk om de berichten ook daadwerkelijk te lezen, maar het blijft natuurlijk niet de bedoeling dat dat kan en ik ga direct uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe we het op gaan lossen. Tot die tijd zijn de mailboxen niet beschikbaar.

    update
    Oorzaak van het probleem gevonden:"


    Wat mogelijk is, is dat dit door een stukje van de caching komt, pagina's welke worden geopend worden 1 seconden in de cache bewaard (zodat als je 200 hits per seconde op 1 pagina hebt de rendering maar 1x nodig is) maar we gingen er in eerste instantie niet vanuit dat de cache dit niet zou 'snappen'. Mogelijk zie je het dan ook wel dat je bij "ingelogd als" een andere user ziet, zonder dat je die rechten hebt uiteraard.


    Je ziet dus de versie van de pagina die in het tijdelijk geheugen zit van de computer. Hierdoor wordt de site sneller, maar het is het geval van Quizlet niet mogelijk. Gelukkig heeft niemand de mogelijkheid gehad om de berichten van anderen te lezen.

    update 2
    Het 'cachen' van pagina's is uitgezet. De prive berichten zouden het weer gewoon moeten doen. Evenals alle andere pagina's. Gelukkig is er niet mogelijk geweest om berichten van anderen te lezen. Alsnog is het al vervelend genoeg dat andere mensen eventueel de titels van je prive berichten hebben kunnen zien. Mijn oprechte excuses hiervoor (ook namens mijn host).

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 11:28 ]


    Dit is mijn signature...

    Fijn dat het weer is opgelost! En beterschap, Rutger (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Super dat je het zo snel hebt opgelost. En beterschap, natuurlijk! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjewel, en veel Beterschap!


    Tijd voor koffie.

    Dankje! En beterschap!!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Bij mij doet de hele site het vaak al raar, al twee weken ofz. Vaak moet ik het vaak opnieuw laden, hopelijk gaat dat gauw weg.

    Gelukkig is het alweer opgelost, privé berichten laden kost alleen wel een eeuwigheid.


    Your make-up is terrible

    Bedankt! En beterschap. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    Bedankt! En beterschap. (:


    •*• Lululu •*•

    ik heb er eigenlijk niet veel van gemerkt
    beterschap (flower)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 0:58 ]


    Dit is mijn signature

    Square schreef:
    Super dat je het zo snel hebt opgelost. En beterschap, natuurlijk! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Michonne schreef:
    Gelukkig is het alweer opgelost, privé berichten laden kost alleen wel een eeuwigheid.

    Dat heb ik ook! Ik dacht eerst dat het aan mijn slome computer lag, maar het is echt alleen bij de privéberichten.
    Goed om te lezen dat ik niet de enige ben met het probleem en het dus niet aan mijn pc ligt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Beterschap :3


    Words begin with a b c, numbers begin with 1 2 3, music begin with do re mi and friendship is whit you and me

    Oh, misschien is dit een late reactie, maar bij mijn privé berichten ontvang ik vaak twee keer hetzelfde bericht.. 'k Hoop dat dat ook wordt opgelost.


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    Oh, misschien is dit een late reactie, maar bij mijn privé berichten ontvang ik vaak twee keer hetzelfde bericht.. 'k Hoop dat dat ook wordt opgelost.


    Dat ligt toch gewoon aan de persoon die het bericht verzendt? Als hij/zij twee keer klikt, per ongeluk of uit ongeduld omdat de site traag laadt, dan wordt het bericht ook twee keer gestuurd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat ligt toch gewoon aan de persoon die het bericht verzendt? Als hij/zij twee keer klikt, per ongeluk of uit ongeduld omdat de site traag laadt, dan wordt het bericht ook twee keer gestuurd.
    Oh x'D.


    Some people are art and do art at the same time