• Ik ga waarschijnlijk meedoen aan deze [url=(http://www.writenow.nu/nieuws/947/write-now-van-start.html)]deze[/url] schrijfwedstrijd

    dit word de eerste schrijfwedstrijd van mijn leven en ik vroeg me af wie hier op quizlet welleens aan zoiets heeft meegedaan? en hebben jullie wat gewonnen?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 12:28 ]


    me: 5% reality, 95% dreams

    Nope, ik schrijf wel maar hou dit liever voor mezelf (:
    Ben ook niet zo goed om daar aan mee te doen, dusja.

    Heel veel plezier & succes!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Goede link

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 13:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb enkele keren meegedaan met Write Now, het is helemaal niet spectaculair... Ook met andere schrijfwedstrijden, maar dat is ondertussen al een lange tijd geleden. Ik ben niet meer zo actief in het schrijven de laatste tijd. Gewoon geen tijd voor.
    Ik ga dit jaar daarom ook niet meedoen met WN, gewoon omdat ik amper tijd heb... =P

    Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Fantine schreef:
    Nope, ik schrijf wel maar hou dit liever voor mezelf (:
    Ben ook niet zo goed om daar aan mee te doen, dusja.

    Heel veel plezier & succes!

    Ik wilde er dit jaar aan meedoen, maar heb er van afgezien omdat ik dit jaar in mijn examenjaar zit én ik heb nauwelijks tot geen ervaring met korte verhalen en dat wil ik eerst een jaar verbeteren voordat ik het nog eens overweeg. Twee jaar geleden heb ik aan een schrijfwedstrijd in mijn woonplaats meegedaan, maar niet gewonnen. Ik had de derde prijs.

    Anyway, veel succes! (:

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 13:54 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Fantine schreef:
    Nope, ik schrijf wel maar hou dit liever voor mezelf (:
    Ben ook niet zo goed om daar aan mee te doen, dusja.

    Heel veel plezier & succes!


    26 - 02 - '16

    oef nog nooit meegedaan maar jij heel veel suc6


    Dont say why me, say try me

    Ik vind het maar raar. Ik zie nergens een woorden limiet of wat ze nou echt van je verwachten. Vind ik nogal raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind het maar raar. Ik zie nergens een woorden limiet of wat ze nou echt van je verwachten. Vind ik nogal raar.


    Ik vind het ook een beetje een vreemde wedstrijd. Vorig jaar deed ik er aan mee, maar als ik eerlijk ben vond ik het verhaal dat gewonnen had ook helemaal niet zo goed. Niet dat ik mezelf beter vond ofzo, maar het was ook niet bepaald dat ik het winnende verhaal fantastisch briljant vond. Er deden in mijn regio ook maar weinig mensen mee en je zat echt heel awkward bij elkaar bij die prijsuitreiking. (': En die vrouw ging ook zeggen dat de inzendingen in deze regio niet echt goed waren enzo, maar ja.
    Toch ga ik dit jaar nog een keer meedoen, denk ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ooit aan een Q schrijfwedstrijd meegedaan, hartstikke verloren. :Y) Ik ben inmiddels veel beter geworden, maar zo'n grote wedstrijd, daar maar ik waarschijnlijk geen kans.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 18:22 ]

    Ik heb even gezocht en hier staan gewoon hele duidelijke eisen Klik.

    Maar nee, aan write now heb ik nog nooit meegedaan. Overigens heb ik wel Kunstbende gewonnen in mijn provincie :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Ik heb even gezocht en hier staan gewoon hele duidelijke eisen Klik.

    Maar nee, aan write now heb ik nog nooit meegedaan. Overigens heb ik wel Kunstbende gewonnen in mijn provincie :')

    Dan mag ik sowieso niet meedoen. :"D